Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, δεν πετάς σε μια μέρα ΝΥ ή Βοστώνη και την επόμενη γεμίζεις το αεροσκάφος. Θέλει πάρα πολύ χρόνο για να πουλήσεις το προιόν σου σε επιβάτες που δεν έχουν ιδέα τι είναι η Α3 και κυρίως που έχουν μεγαλώσει με τις δικές τους εταιρείες. Και ο πολύς χρόνος σημαίνει πολύ χρήμα και πολύ ρίσκο. Ή θα πουλάς πολύ χαμηλά το οποίο επίσης έχει ρίσκο. Έτσι και αλλιώς οι εταιρείες λειτουργούν με δεδομένα πλέον και ξέρουν τους προορισμούς που έχουν ζήτηση και καλές προοπτικές. Αν αύριο έρθει η Jeju Air και σας πει να πετάξετε μαζί της για Παρίσι, θα κλείσετε απευθείας ή θα γελάσετε με το όνομα της και θα πάτε στο aegean.gr; Ή πιστεύετε ότι ο μέσος Αμερικανός βλέπει Delta και Aegean και τις παίρνει το ίδιο σοβαρά (οι μισοί Γερμανοί δεν ξέρουν να προφέρουν καν το όνομα σωστά και λένε Εγκίαν);

Έχουμε επίσημες πληροφορίες για το ποια θα είναι τα επομένα αεροσκάφη και οι πιθανοί (ή σίγουροι) επόμενοι μακρυνοί προορισμοί. Καλά κάνουν και πάνε σιγά-σιγά αν τα άλματα τους φαίνονται επικίνδυνα. Better safe than sorry λένε στους Γαργαλιάνους.
 
Last edited:
Η άποψη η δικιά μου είναι ότι με τα LR θέλει να δοκιμάσει τα νερά στα medium haul και με κανονική business κλπ, με ελάχιστα ρίσκα (αφού στη χειρότερη βάζει την κανονική short haul καμπίνα στα αεροσκάφη και θα ειναι σαν τα υπολοιπα neo), και αν δει οτι πάει καλά τότε θα παραγγείλει wide bodies A330neo ή A350. Και αν θέλει να το βιαστεί κάτι μπορεί να βρει να μισθώσει κι ας είναι λίγο παλιότερο
 
Ίσως για all year round δρομολόγια και ουσιαστική αξιοποίηση της επένδυσης σε long haul έχει νόημα να πετάει αρχικά στα hubs της Star Alliance? Ποια από αυτά εκτός Ευρώπης μπορούν να σταθούν? San Francisco,Chicago, Shenzhen,Tokyo,Singapore,Newark? Μάλλον μόνο Newark
 
Μια διαφορετική άποψη >>>>>>Εκτιμώ ότι οι απανταχού multinational Έλληνες/Ελλάδα θα συμπαρασύρουν σταδιακά και αυξητικά εθνικούς και διεθνείς επιβάτες που γνωρίζουν τη Χώρα των Πυλώνων του Πολιτισμού κλπ …( για να μην επαναλαμβάνομαι, σας παραπέμπω στη παραπάνω αναλυτικότερη τοποθέτησή μου, της Δευτέρας ) θα γεμίζουν όλους τους προορισμούς/long haul πτήσεων κι όχι μόνο, εάν κατόπιν Μελέτης που σίγουρα διαθέτει, ανοίξει νέους Προορισμούς με την αγορά νέων long haul α/φ σύμφωνα και συνδυαστικά ίσως με πιθανές υφιστάμενες δεσμεύσεις σχετικών όρων που απορρέουν από τη συμμετοχή της ως Μέλος της STAR ALLIANCE που δεν γνωρίζουμε!!

So far η εταιρία είναι κερδοφόρα, είναι αξιόπιστη, φήμη και πελατεία έχει, γνωστό Δοκιμασμένο Ιαπωνικό Χρηματοδοτικό Οίκο ευνοϊκών όρων διαθέτει, οπότε πιστεύω ότι θα πρέπει να τολμήσει πριν ίσως να είναι αργά, να κάνει μια παραγγελία για καινούργια Α330 ( αυτοί θα αποφασίσουν για ένα και/ή Δύο Ζεύγη ) και ευρισκόμενοι εν τω μεταξύ στη συνέχεια σε χρονική αναμονή παραλαβής των, εκτιμώντας ότι διαθέτουν οπωσδήποτε πλήρη γνώση + update όλων των αναγκαίων σχετικών Στατιστικών στοιχείων της Αεροπορικής Αγοράς/Προορισμών κλπ, να προχωρήσουν ταυτόχρονα σε αντίστοιχη επαφή με Leasor για leasing με ίσως (?) ισάριθμα Ζεύγη α/φ της παραγγελίας των εν αναμονή καινούργιων A330.
Πιστεύω επίσης ότι ο χρόνος Εκπαίδευσης των Πιλότων της στο Τύπο α/φ του Α330 είναι συνδυαστικά επαρκής εντός του χρόνου αναμονής για τη παραλαβή των Α330, οπότε σε σύντομη σχετικά διάρκεια χρόνου μετά και την παραλαβή των 321neo LR που έχει παραγγείλει, είμαι βέβαιος ότι το εγχείρημα θα έχει επιτυχία , οπότε κλείνει το δρόμο για οιοδήποτε Ανταγωνιστή από την αρχική Δημόσια Γνωστοποίηση και μόνο, πιστεύω δε ότι θα δημιουργήσει ένα σοβαρό και απόλυτα ανταγωνιστικό αλλά και επιτυχημένο Περιφερειακό και Διεθνές Δίκτυο που θα θυμίζει ΟΑ των Πέντε Ηπείρων Era/Αριστοτέλη Ωνάση και είμαι πεπεισμένος ότι Προορισμοί + α/φ θα είναι “ Τίγκα/γεμάτα”!! Καλό σας βράδυ
 
Αν ήταν άλλη αεροπορική εταιρία η αλλα μυαλά αυτής της διοίκησης ίσως να πετούσαν ήδη,όπως και η Olympic air αν την είχε πάρει ξενο fund δεν θα πετούσε στα νησιά και χωρίς jet αεροσκάφη και ίσως και υπερατλαντικα θα πετούσε,δυστυχώς την πήρε η εσωστρεφης εταιρία
 
Top