"Λουκέτο στην ΟΑ μετά τις εκλογες"

  • Thread starter Thread starter georgina
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Λοιπόν,
Δε μπορώ να καταλάβω και γώ με τη σειρά μου, όταν κάποιος κάνει κριτική στη Α ή Β εταιρία δε σημαίνει ότι θέλει το κακό της...
Το βρίσκω τελείως άστοχο το σχόλιό σου φίλε config.Ποιός σου είπε ότι το όνειρο του καθένα από μας ήταν να "βολευτούμε" στην ΟΑ?και απέτυχε?Έχετε πολλά προνόμοια είναι η αλήθεια, αλλά μη την "ψωνίζετε" και τελείως!Οι δέ πολιτικές σου πεποιηθήσεις δε νομίζω να ενδιαφέρουν και κανένα εδώ μέσα.
Δε μπορεί, με μερικούς από σας, να κάνει κανείς κριτική για τα πολύ κακώς κείμενα της κάθε εταιρίας.
Ο ένας θα πεί σίγουρα είσαι φάν της εταιρίας, ο άλλος θα σε χρωματίσει, ο άλλος θα σου πεί ζηλεύεις.Κι όμως δεν είναι έτσι αγαπητέ...
Αγαπητέ tarig_gr με το ήφος και την έπαρση που γράφεις φαίνεται ότι την ψώνισες από νωρίς.Σε όποιο πόστ και αν απάντησες διαφαινόταν ένα ήφος 50αρη μεστωμένου, που δε σηκώνει πολλά για το μαγαζάκι του.Και λίγη ταπεινότητα δέ βλάπτει.Τώρα μπήκες όμως στην εταιρία, περίμενε να αναδειχθείς με την αξία σου.Δεν είσαι τίποτα το ιδιαίτερο επειδή μόνο και μόνο κατάφερες να μπείς!
Το ξέρω ότι στο τεχνικό κομμάτι της εταιρίας υπάρχει έλλειψη προσωπικού, αλλά συνολικά στην λεγόμενη παλιά ΟΑ, όχι τις αερογραμμές, είστε υπεράριθμοι δε θυμάμαι ακριβές νούμερο 3500-4000 άτομα.
Όσων αφορά το βύσμα δε μας πείθεις, όσο και να σε εκνευρίζει αυτό.Δε με ενδιαφέρει όμως ιδιαίτερα.
Τέλος ήθελα να ζητήσω πραγματικά συγγνώμη από τα παιδιά που παρακολουθούν αυτό το θέμα, και από τον admin και operators του σάιτ, και θα τους παρακαλούσα να μήν κλειδώσουν το θέμα.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το θράσος και το ψώνισμα μερικών είναι επικίνδυνα συνολικά για την κοινωνία μας.
 
CONFIG2":2ouatnlt said:
Επαναλαμβανω, οτι η "κονομισιον" ΔΕΝ εχει απολυτως κανενα ρολο, στο αν η οποιαδηποτε κυβερνηση αποφασισει να κρατησει η οχι τον εθνικο αερομεταφορεα της. (κατι ξερουμε και εμεις, φιλτατε "βραχαιε")!

Φυσικά και το ξέρεις αλλά επιμένεις για το αντίθετο.

Η Ε.Ε. δεν παρεμβαίνει μόνο αν ο εθνικός αερομεταφορέας (και κάθε επιχείρηση κρατικής ιδικτησίας σε απελευθερωμένους τομείς) λειτουργεί ανταγωνιστικά. H Ε.Ε. έχει σοβαρό πρόβλημα αν η διατήρηση του εθνικού αερομεταφορέα συνεπάγεται επιδότηση από το Δημόσιο. Φυσικά κάποιες κυβερνήσεις με μεγάλη επιρροή της το υπενθυμίζουν διακριτικά και επίμονα.

Είναι πάρα πολύ πιθανόν η Ε.Ε. να αποδεχθεί την επιβίωση της Ο.Α. στην παρούσα φάση με συμψηφισμό οφειλών & επιδοτήσεων, αναγνωρίζοντας ότι το Δημόσιο απομυζούσε έμμεσα το ταμείο της εταιρείας. Στην περίπτωση αυτή φυσικά θα θυσιάσουμε τα συμφέροντά μας σε κάποια άλλη διαπραγμάτευση (θα το χρωστάμε).

Δεν μπορεί όμως να συνεχισθεί στο μέλλον το μοντέλο που προβάλεις (συνεχείς επιδοτήσεις για κάλυψη ζημιών και διατήρηση θέσεων εργασίας, χαλαρότητα τύπου ΔΕΚΟ). Πρέπει από χθές να είναι πλέον κερδοφόρα ή τουλάχιστον τυχόν ζημίες να είναι οριακές και πρόσκαιρες ώστε να μπορούν να καλυφθούν με συνήθεις μεθόδους (τραπεζικός δανεισμός, εταιρικά ομόλογα).

Μόνη περίπτωση να εφαρμοσθεί το μοντέλο που προτείνεις είναι αν (υποθετικά) αλλάξει η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε επίπεδο αρχηγών κυβερνήσεων και αποφασίσουν κάθε χώρα να έχει μια διαρκώς επιδοτούμενη ζημιογόνο αεροπορική εταιρεία για λόγους εθνικής ασφαλείας (όπως επιτρέπεται να έχει ένα ζημιογόνο/επιδοτούμενο ναυπηγείο). Πόσο πιθανό είναι να συμφωνήσουν η Γερμανία και η Βρετανία σε αυτό?
 
Αγαπητέ Config2 ,

Μίζες (αυτό υπονοείς) υπάρχουν σε όλο το φάσμα των προμηθειών .

Αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους που η ΟΑ παραμένει στην χασούρα.Φυσικά δεν είναι ο κυριότερος λόγος αφού οι ανελαστικές της δαπάνες ( Ενοίκια αεροσκαφών , Landing fees , καύσιμα μισθοί, κλπ) είναι σχεδόν όλα της τα έσοδα απο τα εισιτήρια.

Βλέπεις ότι ορισμένα μπορεί να διορθωθούν ΜΟΝΟ αν περάσει σε χέρια που ΣΕΒΟΝΤΑΙ τα χρήματά τους και προστατεύουν την επένδυσή τους.



Καλώς η κακώς οι εποχές των Flag Carriers έχουν ανεπιστρεπτί. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε (εργαζόμενοι , συνδικαλιστές , κόμματα ) τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν για να μείνει ανοικτή .
 
aas59":3psygwjt said:
Αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους που η ΟΑ παραμένει στην χασούρα.... Καλώς η κακώς οι εποχές των Flag Carriers έχουν ανεπιστρεπτί. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε (εργαζόμενοι , συνδικαλιστές , κόμματα ) τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν για να μείνει ανοικτή .
Μα δεν κατάλαβες? Η άποψη των εργαζομένων στην Ολυμπιακή, τη ΔΕΗ, τον ΟΣΕ και γενικώς σε 29 υπαρκτές και επίδοξες ΔΕΚΟ, είναι ότι δεν πειράζει αν λειτουργούν με ζημιές, διότι έχουν δήθεν υψηλή αποστολή (εθνική για τους παλαιο-δεξιούς, κοινωνική για τους αριστεροειδείς, κομματική για τους κυνικούς και πάει λέγοντας). Από εκεί ξεκινάει η διαφωνία μου με τον CONFIG2.

Όσον αφορά την επιλογή εταιρείας, δεν είμαι ενθουσιώδης οπαδός ούτε της ΟΑ ούτε της Αιγαίου και πιστεύω ότι και οι δυο υστερούν συγκρινόμενες με τους leaders του χώρου.

Αν έχω δυνατότητα να διαλέξω προτιμώ την Αιγαίου διότι με αυτήν υπάρχει μικρότερος κίνδυνος για καθυστερήσεις (ή και ματαιώσεις) στις απογευματινές-βραδινές πτήσεις, για τους γνωστούς λόγους.

Στα θετικά της Ολυμπιακής πιστεύω ότι αντιμετωπίζει το θέμα της συντήρησης και του τεχνικού προσωπικού με μεγαλύτερη σοβαρότητα.
 
Τον δρόμο (και τον τρόπο ίσως???) για μείωση εξόδων δείχνει η Alitalia (Η οποία μαζί με την ΟΑ είναι οι δύο Ευρωπαικές εταιρείες που παράγουν ελλείμματα τα οποία καλύπτουν οι φορολογούμενοι....)

Αντιγράφω από Reuters.

New Alitalia plan signals possible job cuts-source

Alitalia also has twin hubs in Rome and Milan, a costly venture that Prato told unions was unsustainable, especially with only 20 aircraft dedicated to long-haul routes. Routes to China and India would need to be canceled, the source said.

"Alitalia can't support two hubs. Here, there is a decision to reduce the presence at Malpensa (Milan) and the intention of canceling some routes that are losing money, toward China and India," the union source said, summarizing Prato's comments.

The Italian state's attempts to auction off its stake in the airline collapsed in July, when bidders pulled out citing restrictive conditions. It has since handed responsibility for finding a buyer to Alitalia's management.

A key union leader immediately voiced his support for the idea of slashing Malpensa's importance for Alitalia.

"A company like Alitalia can't run two airports," Claudio Genovesi said at the Fit Cisl union, Alitalia's second-biggest, without confirming the plan himself.

A financial source said earlier on Tuesday the board should also decide on a new adviser.

In the running for the position are Citigroup (C.N: Quote, Profile, Research), Deutsche Bank (DBKGn.DE: Quote, Profile, Research), Banca Leonardo and JP Morgan Chase & Co (JPM.N: Quote, Profile, Research), according to Il Sole 24 Ore newspaper.

Citigroup, Deutsche Bank and JP Morgan declined to comment. Banca Leonardo could not be reached for comment.
 
Ηρθε το τελος.Η εποχή της ΕΧΠΑ , του ψηλου και του κοντου(ξερουν αυτοι που πρεπει) και της εκτροπής σε λιγο θα ειναι ιστορια.
 
και όμως δεν φταινε ολοι αλλα κοντα στα ξερά πανε και τα αλλα .
 
CONFIG2":7yt6mn54 said:
Mike_":7yt6mn54 said:
Με Α300 στις 0920 και Α340 1330 και 1915 και πάλι χρειάστηκα 2 μέρες για να μπορέσω να βρώ θέση Business για Λονδίνο... καλύτερα 120% να λές.

Εν πάσει περιπτώσει, γιατί να κλείσει η ΟΑ? Έχουν χωριστεί όλοι σε ΟΑ/Αντί-ΟΑ, ωσάν να είναι ποδοσφαιρικές ομάδες. Εταιρία είναι, με κόσμο που καλώς ή κακώς εργάζεται εκεί και οικογένειες (με βύσματα ή μή, δεν το εξετάζω αυτό) που έχουν και δάνεια και χρέη και παιδιά και φροντιστήρια κτλ κτλ.

Ενταξει, δεν είναι Continental (καμία δεν είναι :D ) και ίσως πρέπει να επανεξετάσει τα πλαστικά μαχαιροπίρουνα στην διακεκριμένη θέση, αλλά κατά τα άλλα, την δουλειά της την κάνει.

Απλά μια προσωπική γνώμη εκφράζω.

Επιτελους, μια σωστη και πραγματικη γνωμη!
Οσο για τα πλαστικα, συμφωνω! Ελεω ομως τρομολαγνιας.......δυστυχως τα υπομενουμε!


Όντως η διακεκριμένη θέση χρειάζεται μια μικρή αναβάθμιση. Τα καθίσματα έχουν αρχίσει να δείχνουν την ηλικία τους. Πάντως η διακεκριμένη του Α340 είναι στα καλύτερά της, σε μορφή εξυπηρέτησης, με μάξιμουμ 8-10 άτομα. Μετά, η ποιότητα και ταχύτητα του σέρβις πέφτει.

Όσο για το θέμα της εταιρίας αυτής καθ'αυτής, είναι σωστή η άποψη ότι η Ολυμπιακή είναι και αυτή μια εταιρία, με ανθρώπους για υπαλλήλους και όχι ρομπότ, που προσπαθούν να βγάλουν τα πρός το ζήν. Ευθύνες υπάρχουν και θα υπάρχουν, αλλά θεωρώ κρίμα να λέμε ότι πρέπει να κλέισει η εταιρία. Ζούν απο αυτή συνάνθρωποί μας - είναι λοιπόν 2 διαφορετικά θέματα, εκτιμώ.
 
gskfgr":2ocevpza said:
Ηρθε το τελος.Η εποχή της ΕΧΠΑ , του ψηλου και του κοντου(ξερουν αυτοι που πρεπει) και της εκτροπής σε λιγο θα ειναι ιστορια.

Εδω γελανε! Σιγα ρε μεγαλε! Τι ειναι αυτα που λες? Ποιος ψηλος, και ποιος κοντος? Πιστευεις οτι η ΕΧΠΑ εχει την οποια δυναμη να κανει κατι? Εχει μετατραπει σε "συλλογο" απο το 2000......Που ζεις λοιπον?
 
aas59":s53izxw4 said:
Αγαπητέ Config2 ,

Μίζες (αυτό υπονοείς) υπάρχουν σε όλο το φάσμα των προμηθειών .

Αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους που η ΟΑ παραμένει στην χασούρα.Φυσικά δεν είναι ο κυριότερος λόγος αφού οι ανελαστικές της δαπάνες ( Ενοίκια αεροσκαφών , Landing fees , καύσιμα μισθοί, κλπ) είναι σχεδόν όλα της τα έσοδα απο τα εισιτήρια.

Βλέπεις ότι ορισμένα μπορεί να διορθωθούν ΜΟΝΟ αν περάσει σε χέρια που ΣΕΒΟΝΤΑΙ τα χρήματά τους και προστατεύουν την επένδυσή τους.



Καλώς η κακώς οι εποχές των Flag Carriers έχουν ανεπιστρεπτί. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε (εργαζόμενοι , συνδικαλιστές , κόμματα ) τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν για να μείνει ανοικτή .
Για μισθους, εχει τους χαμιλοτερους...οσο για τα μισθωματα, εχει τα υψηλοτερα στον κοσμο ....και σε διαβεβαιω οτι ειναι δεκαδες εκ/ρια ευρω τον χρονο.....Τελος, οσο υπαρχουν αυτα τα κυκλωματα, δεν βλεπω ουτε καλυτεραυση των οικονομικων, ουτε πωληση, μιας και τα κυκλωματα αυτα "αλληλοταιζονται", και δεν εχουν ουτε "μπεσα" ουτε "πολιτικα χρωματα"....
Και ο νοων νοητο!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top