Lufthansa

Επίσης δεν μπορούν να επιλέξουν θέση δωρεάν ούτε Hons members. Τραγικό.
 
Οι ναύλοι αυτοί είναι σαν εκείνα τα προϊόντα που γράφουν επάνω "Light" αλλά δε χωνεύονται με τίποτα.
 
Ω Θεοί! Το Skytrax υποβάθμισε τη Lufthansa από 5-στερη σε 4-στερη αεροπορική. Μάλλον επειδή η Lufthansa σταμάτησε να πληρώνει τα τόσο αντικειμενικά αυτά βραβεία.

Για την ιστορία η Lufthansa έβαλε την αξιολόγηση στο τέλος του 2017, με κριτήρια που ούτε το ίδιο το Skytrax μπορούσε να δικαιολογήσει (το σκεπτικό ήταν πως θα έβαζαν μια κα-τα-πλη-κτι-κή business class στα 777Χ). Περίπου πέντε χρόνια μετά, ας θυμηθούμε μερικές από τις κορυφαίες στιγμές της εταιρείας:
:arrow: η συγκεκριμένη business class για την οποία βραβεύτηκε αγνοείται (όπως και τα 777Χ)
:arrow: η εταιρεία επένδυσε περισσότερο χρόνο και χρήμα στο να μας ενημερώνει κάθε τόσο ότι είναι η μοναδική 5-στερη (ακόμα και με special liveries)
:arrow: οι περικοπές στις παροχές στην οικονομική θέση συνεχίστηκαν αμείωτες (βλέπε BOB στις medium πτήσεις, μειώσεις στα υπερατλαντικά catering
:arrow: η business class εξακολουθεί να χρησιμοποιεί παρωχημένα 2-2-2 configurations στα περισσότερα αεροπλάνα
:arrow: Στα πλαίσια του lobbying προσπάθησε να μας πείσει πως να πουλάνε κάποιες εταιρείες (ονόματα δε λέμε) εισιτήρια για 9 ευρώ είναι ανεύθυνο (χωρίς να μας εξηγήσει γιατί είναι υπεύθυνα τα 299 ας πούμε).

Για όλα αυτά και για ακόμα περισσότερα, εγώ πάντως θα συνεχίσω να την αποκαλώ "θλίψη των αερομεταφορών", τίτλο που δε θα χάσει στο προσεχές μάλλον. Εύχομαι και στα 3 αστέρια!
 
5 stars and my @ss. Το πάλεψαν οι ψεύτες, είναι όμως εντελώς ξεδιάντροποι. Deutsche Qualitat :mrgreen:

Εκτός από το δίκτυο και το reliability δεν έχει κάτι άλλο. Αν και το reliability το συζητάμε αφού κατέβασαν όλη την business class για να πάρουν cargo και μας άφησαν αμανάτι στην Bogota πριν μερικούς μήνες. Επισης αρνούνταν να με επιβιβασουν απο Mexico city αν δεν έβρισκα το πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας γιατί θα οδηγούσα μερικά χιλιόμετρα έξω από την Φρανκφούρτη. Μιλάμε για staff Lufthansa οχι handler. Το τονίζω.

Από εμένα ειναι 5 φάσκελα πάντως. Με option για αλλά 5 :mrgreen:

Δεν το συζητώ ότι μου έκαναν και ανάκριση γιατί το COVID test ηταν πολύ κοντά στην ώρα αναχώρησης. Ερε χάπια ...

Ποία θλίψη, κατάθλιψη σκέτη :bash:

Καλά εδώ η Emirates έχει 2-3-2 στην business, το 2-2-2 ειναι προτιμότερο. Όχι ότι ειναι το καλύτερο η κάνει για 5 αστέρια.
Καλά αυτό για τα 9 μεταξύ μας δεν ειναι ok αλλά πρέπει να εξηγηθεί. Τα ρητορικά skills του Carsten δεν ήταν ποτέ καλά οπότε δεν ξαφνιάστηκα.
 
Ο CEO του γκρουπ έστειλε εμαιλ σε όλους μας ότι η φασουλα δεν πάει και πολύ καλά. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να προετοιμαζόμαστε για τα καλύτερα.

Τα bold δικά μου.
Two tough years of perceived and actual grounding lie behind us in aviation. All our Lufthansa Group employees have been wishing for nothing more throughout than to finally be able to welcome you back aboard our more than 750 aircraft.

Unfortunately, however, as the Northern Hemisphere summer begins and with global travel restrictions now almost all lifted, everyone involved in aviation worldwide is reaching almost daily the limits of the resources that are currently available. And the ramp-up of the complex air transport system from almost zero to now almost 90 per cent is clearly not proceeding with the reliability, the robustness and the punctuality that we would like to offer you again.

We can only apologize to you for this. And we want to be completely honest: In the coming weeks, as passenger numbers continue to rise, be it for leisure or business travel, the situation is unlikely to improve in the short term. Too many employees and resources are still unavailable, not only at our infrastructure partners but in some of our own areas, too. Almost every company in our industry is currently recruiting new personnel, with several thousand planned in Europe alone. However, this increase in capacity will only have its desired stabilizing effect by the time winter comes.

In addition, the ongoing war in Ukraine is severely restricting available airspace in Europe. This is leading to massive bottlenecks in the skies and thus, unfortunately, to further flight delays.


In the summer of 2023, we not only expect to have a much more reliable air transport system worldwide. We will be welcoming you back on board our Airbus A380s, too. We decided today to put the A380, which continues to enjoy great popularity, back into service at Lufthansa in summer 2023. In addition to this, we are further strengthening and modernizing our fleets with some 50 new Airbus A350, Boeing 787 and Boeing 777-9 long-haul aircraft and more than 60 new Airbus A320/321s in the next three years alone.

We promise you that our more than 100,000 Lufthansa Group employees will be doing everything humanly possible to provide you with the best possible air travel experience in the coming weeks, even under the current difficult circumstances. And they will be doing all this with a commitment that deserves the highest respect, not only from us on our Group Executive Board.

So on behalf of all our employees, I sincerely hope that you feel very welcome on board after your return, which is something we have all been keenly awaiting. We thank you for your loyalty; and we hope we may count on your understanding, too, should your journey not yet go quite as expected or planned.

We are doing our utmost to again offer you the quality, the punctuality and the reliability that you can rightly expect from your Lufthansa Group airlines as soon as we possibly can.

Stay with us.

Όσο για τα 5*, κοροιδεύουν τον κόσμο. Το σέρβις τους δεν έχει καμία σχέση με τις Ασιατικές ή τις Αραβικές και δεν είναι ίδιο επίπεδο. Στη δε Ευρώπη είναι για 3 αστέρια, 4 θα έδινα στην Α3.
 
Σύμφωνα με το mail που έστειλε το Lufthansa Group στους συνεργάτες του, αναμένονται να ισχύσουν τα εξής:

Ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία, ιδίως στην Ευρώπη, υποφέρει σήμερα από συμφόρηση και ελλείψεις προσωπικού. Αυτό επηρεάζει τα αεροδρόμια, τις υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης, τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και κατά συνέπεια τις αεροπορικές εταιρείες. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa έχουν εφαρμόσει πολυάριθμα μέτρα και προσλαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσθετο προσωπικό για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια του προγράμματος πτήσεων.
Ωστόσο, για να προσφέρουν στους επιβάτες την καλύτερη δυνατή εμπιστοσύνη στον προγραμματισμό τους και να παρέχουν πληροφορίες όσο το δυνατόν νωρίτερα, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa προσαρμόζουν το πρόγραμμα πτήσεών τους ως εξής:

Η Lufthansa θα ακυρώσει άλλες 2.200 πτήσεις σε σύνολο περίπου 80.000 πτήσεων για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2022. Οι ακυρώσεις αυτές θα επηρεάσουν επιλεγμένες πτήσεις εντός Γερμανίας και πτήσεις εντός της Ευρώπης, με εξαίρεση δημοφιλείς προορισμούς διακοπών, οι οποίοι είναι πλήρως κλεισμένοι κατά την υψηλή περίοδο του καλοκαιριού. Επιπλέον, ενδέχεται να προκύψουν αλλαγές στις ώρες των πτήσεων
• Για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, η Lufthansa θα ακυρώσει άλλες 600 πτήσεις (σε σύνολο περίπου 15.000 προγραμματισμένων πτήσεων) την επόμενη εβδομάδα
• Η Eurowings θα ακυρώσει πτήσεις από τις 5 Ιουλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου 2022. Η προσαρμογή του προγράμματος δρομολογίων έως τις 4 Ιουλίου 2022 έχει ήδη πραγματοποιηθεί.
 
Ηθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι το εισιτήριο τρένου για όλο το δίκτυο της Γερμανίας για μόλις 9€ προφανώς είναι ευθέως ανταγωνιστικό με οποιαδήποτε κόστος του αεροπλάνου. Άλλο ένα χτύπημα...
 
Όχι ακριβώς, τα 9Ε δεν ισχύουν για ICE. Και αν θες να πας με το τοπικό πχ Ντισελντορφ-Μόναχο θες 12-13 ώρες στην καλύτερη, χωρίς τις καθυστερήσεις (που είναι ότι χειρότερο και στον DB, αγγίζει και ξεπερνά το χάλι στις αεροπορικές μεταφορές).
 
Αξίζει να αναφέρουμε και το βαθμό σαρδελοποίησης στα τοπικά τρένα (κυρίως Regional και λιγότερο τα S-Bahn) που κάνουν διαδρομές 1-2 ωρών, ο οποίος ξεπερνά το βαθμό κονσέρβας και παστού μπακαλιάρου. Επίσης τις ακυρώσεις δρομολογίων λόγω έλλειψης προσωπικού (και εδώ). :wall:
 
Top