Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με δεδομένο ότι η Α3 έχει το δικό της FFP και το δικό της γλάρο-νόμισμα (μίλια) καλύτερα να δώσει προτεραιότητα στους δικούς της πελάτες.
Όσοι εξαργυρώνουν σε άλλες εταιρίες ας γράψουν να δούμε πως επηρεάζονται.
 
Πόσοι είναι, κατ'εκτίμησιν, οι κάτοχοι Gold που δεν κάνουν 4 πτήσεις με Aegean/Olympic ? Υποψιάζομαι ότι ο αριθμός είναι μικρός.
 
Φαντάζομαι το νούμερο ήταν αρκετά μεγάλο και σε αυτούς στοχεύουν οι αλλαγές, σε όσους δεν πετάνε με Α3 αλλά μαζεύουν τα μίλια της. 24Κ μίλια είναι πάνω κάτω ότι σου δίνουν 2-3 business class long haul πτήσεις (ή 5 aller retour σε φλεξ ναύλο ενδοευρωπαικά που είναι πολύ κοινός για εταιρικά εισιτήρια) και όσο και αν αυτοί οι επιβάτες δεν μπήκαν ποτέ στο ΑΤΗ, προκαλούν θέμα στις άλλες εταιρείες (που πρέπει να τους μεταχειριστούν ως gold και να έχουν όλα τα προνόμια και στις ίδιες, βλέπε lounge, priority, βαλίτσα κλπ). Οπότε ουσιαστικά όποιος ήταν ήδη gold στην Αιγαίου, είχε πολύ λίγους λόγους να μαζεύει 50Κ και 70Κ στις άλλες εταιρείες, ακόμα και αν δεν είχε δει τις γλαροπούλες για χρόνια, ''χαλώντας την πιάτσα'' ουσιαστικά. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο πρόγραμμα της *A, το miles and more αλλάζει επίσης φέτος (με όρους που δεν έχω καταλάβει ακριβώς, αλλά ας θεωρούμε δεδομένο ότι δεν πρόκειται να είναι προς όφελος των επιβατών).

To θέμα είναι ότι το πρόβλημα στην Aegean παραμένει και αυτό είναι το capacity του lounge. Το να είσαι/γίνεις gold παρέμεινε το ίδιο για αυτούς που πετάνε με την εταιρεία (πράγματι, 2 αλέ-ρετουρ τον χρόνο όλοι κάνουν πάνω κάτω), οι πτήσεις αυξάνονται γεωμετρικά και στις 8 το πρωί η ουρά θα φτάνει μέχρι έξω σε λίγους μήνες.
 
Νομίζω πως έχει να κάνει με μέλη εκτός Ελλάδας κι Ευρώπης, που εκμεταλλεύονταν τον σχετικά μικρό αριθμό απαιτούμενων μιλίων και γέμιζαν τα lounges στο εξωτερικό. Το Miles&More γίνεται ακόμα πιο revenue-based, ώστε οι αναβαθμίσεις στο στάτους να γίνονται ανάλογα με τα πόσα χρήματα «σπρώχνεις» στο μαγαζί. Μην εκπλαγείτε αν το δείτε να γίνεται κι εδώ.
 
Για ποιο λόγο διατηρεί η Lufthansa στην Αθήνα; Δεν θα είχε κέρδος αν οι επιβάτες χρησιμοποιούσαν αυτό της Aegean ως Star Alliance lounge; (Κλείνοντας το, παίρνει τον χώρο η Αegean και μεγαλώνει το δικό της)
 
Νομίζω πως έχει να κάνει με μέλη εκτός Ελλάδας κι Ευρώπης, που εκμεταλλεύονταν τον σχετικά μικρό αριθμό απαιτούμενων μιλίων και γέμιζαν τα lounges στο εξωτερικό.
Έτσι είναι. Ας μην ξεχνάμε πως ως *Α gold, έχεις π.χ. πρόσβαση στα United Clubs όταν πετάς domestic στην Αμερική, αλλά ως United Mileage Plus 1K (ή όπως αλλιώς το λένε) δεν έχεις. Και το κόστος του lounge πληρώνεται από τον operating carrier (στο παράδειγμα που αναφέρω τη United).

Οπότε η αύξηση από 24Κ σε 70Κ είναι λογικό να στοχεύει σε μέλη που δεν έχουν ιδέα καν που είναι η Αθήνα. Επίσης, δεδομένης της τόσο μεγάλης αύξησης (μιλάμε για 3πλασιασμό, όχι αστεία) φαντάζομαι πως υπήρχαν αρκετά μέλη που ακόμα και τα 24Κ τα βρίσκανε ψίχουλα.
 
Για ποιο λόγο διατηρεί η Lufthansa στην Αθήνα; Δεν θα είχε κέρδος αν οι επιβάτες χρησιμοποιούσαν αυτό της Aegean ως Star Alliance lounge; (Κλείνοντας το, παίρνει τον χώρο η Αegean και μεγαλώνει το δικό της)
Προφανώς για τον ίδιο λόγο που διατηρεί δικά της lounges σε όλα τα μεγάλα αεροδρόμια τα οποία έχουν περισσότερα από ένα ή δύο lounges. Ένα πολύ μεγάλο lounge που χωράει εκατοντάδες άτομα θα έχει πάλι μεγάλα προβλήματα λόγω της πολυκοσμίας (μεγάλες αναμονές και ουρές σε είσοδο, catering, φαγητά, τουαλέτες, computers κλπ). Φαίνεται πια ξεκάθαρα και στα lounges του εξωτερικού που είναι σαφώς μεγαλύτερα αλλά γίνεται το αδιαχώρητο.
 
Το Miles&More γίνεται ακόμα πιο revenue-based, ώστε οι αναβαθμίσεις στο στάτους να γίνονται ανάλογα με τα πόσα χρήματα «σπρώχνεις» στο μαγαζί. Μην εκπλαγείτε αν το δείτε να γίνεται κι εδώ.
Αν και είναι λίγο off topic: τα status miles (ή τα νέα points) της M&M δεν θα γίνουν revenue based. Αυτό ισχύει μόνο για τα award miles (εδώ και κάποια χρόνια). Το αντίθετο: Με το νέο σύστημα από του χρόνου θα πάρεις τα ίδια points για κάθε πτήση, ανεξαρτήτως από τον ναύλο/ booking class. Το μόνο που παίζει ρόλο θα είναι εάν είναι econony/business/first και εάν είναι Ευρώπη/intercontinental.

Απ΄την άλλη πλευρά και για το FTL και SEN τα μισά points πρέπει να είναι από πτήσεις με Lufthansa Group. Δηλ. παρόμοια με την Α3, θέλουν να δώσουν κίνητρα στους επιβάτες να πετάνε με τις δικές τους πτήσεις, και όχι απλά Star Alliance.

Και για την Α3: Κι εγώ νομίζω ότι θέλουν να διώξουν τους χρυσούς πελάτες που δεν έχουν δει ποτέ αεροπλάνο της Α3, αλλά εκμεταλλεύονται την σχετική εύκολη χρυσή κάρτα (ιδιαίτερα για την ανανέωση).
 
  • Like
Reactions: SGM
Προσωπικά, το Aegean Schengen Lounge της Αθήνας, το έχω διαγράψει από τις διαθέσιμες επιλογές μου. Προτιμώ να καθήσω έξω, παρά να υποστώ την ταλαιπωρία να μπω μέσα σε αυτό.
 
Top