Φαντάζομαι το νούμερο ήταν αρκετά μεγάλο και σε αυτούς στοχεύουν οι αλλαγές, σε όσους δεν πετάνε με Α3 αλλά μαζεύουν τα μίλια της. 24Κ μίλια είναι πάνω κάτω ότι σου δίνουν 2-3 business class long haul πτήσεις (ή 5 aller retour σε φλεξ ναύλο ενδοευρωπαικά που είναι πολύ κοινός για εταιρικά εισιτήρια) και όσο και αν αυτοί οι επιβάτες δεν μπήκαν ποτέ στο ΑΤΗ, προκαλούν θέμα στις άλλες εταιρείες (που πρέπει να τους μεταχειριστούν ως gold και να έχουν όλα τα προνόμια και στις ίδιες, βλέπε lounge, priority, βαλίτσα κλπ). Οπότε ουσιαστικά όποιος ήταν ήδη gold στην Αιγαίου, είχε πολύ λίγους λόγους να μαζεύει 50Κ και 70Κ στις άλλες εταιρείες, ακόμα και αν δεν είχε δει τις γλαροπούλες για χρόνια, ''χαλώντας την πιάτσα'' ουσιαστικά. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο πρόγραμμα της *A, το miles and more αλλάζει επίσης φέτος (με όρους που δεν έχω καταλάβει ακριβώς, αλλά ας θεωρούμε δεδομένο ότι δεν πρόκειται να είναι προς όφελος των επιβατών).
To θέμα είναι ότι το πρόβλημα στην Aegean παραμένει και αυτό είναι το capacity του lounge. Το να είσαι/γίνεις gold παρέμεινε το ίδιο για αυτούς που πετάνε με την εταιρεία (πράγματι, 2 αλέ-ρετουρ τον χρόνο όλοι κάνουν πάνω κάτω), οι πτήσεις αυξάνονται γεωμετρικά και στις 8 το πρωί η ουρά θα φτάνει μέχρι έξω σε λίγους μήνες.