Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Angel Aviation

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/04/2009
Μηνύματα
430
Likes
122
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Δεν το εχω χρησιμοποιήσει, αλλά απο συζητήσεις το συμπέρασμά μου θα ήταν του στυλ, αν υπολογίζεις 10 πτήσεις, κλείνεις τις 6, αν υπολογζεις 15 κλείνεις τις 10, ετσι, οταν προκυψουν φτηνότερες πτησεις, κλεινεις τις φθηνοτερες και αφηνεις τα pass για last minute.
ποσο μάλλον οταν σε κατι διαδρομές τα last minute εισιτηρια μπορει να ξεφύγουν σημαντικά!
 

Niktsir

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
14/11/2020
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Aeg
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Thes
Αποτι είδα το μοναδικό που με συμφέρει αφού ούτως ή άλλως τα κλείνω συνήθως κάνα μήνα πριν τα εισητήρια είναι αυτό με την περίοδο 30 ημερών πριν. Αλλά όπως είπες σε κάποιες ημερομηνίες αξίζει σε κάποιες άλλες όχι. Ίσως τελικά να πάρω τις 6 και άμα βρίσκω κάποια καλή προσφορά να κλείνω ξεχωριστά.
 
Last edited by a moderator:

AirFlightTravels

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2008
Μηνύματα
564
Likes
123
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μου ήρθε η νέα κάρτα με την νέα εταιρική ταυτότη. Για να έρθει η προηγούμενη είχα κάνει 6 request, την έλαβα πριν τις γιορτές και προχθές έμεινε στο αεροπλάνο. Οπότε έκανα αίτηση και μου ήρθε μάλιστα με DHL άμεσα.
 

pet

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2008
Μηνύματα
225
Likes
66
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAL
Γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα να μου προσδιορίσει ποιος στο αρμόδιο τμήμα της Aegean είναι υπεύθυνος για τους συνεργάτες Miles & Bonus?
Έχει τουλάχιστον 3 συνεργάτες που φαίνονται ακόμα στη σελίδα, αλλά εδώ και 7 μήνες που πήγα να "χρησιμοποιήσω" τα προνόμια από τη μεριά των συνεργατών είτε δήλωσαν ότι έχει καταργηθεί, είτε ότι ίσχυε πολύ παλιά...
Τελευταίο επεισόδιο με Daios Hotel

Y.Γ Απαντήσεις για ticket, mail κτλ δε βοηθούν.
Σαν τη διαφήμιση του Ultrex "έχω δοκιμάσει τα πάντα..."
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.109
Likes
734
Website
www.air-born.gr
Αν θες υπεύθυνη απάντηση, καλό θα ήταν να πάρεις τηλέφωνο και να επιμείνεις να μιλήσεις με έναν υπεύθυνο (sic). Ειδικά για θέματα που άπτονται του ποιος αποφασίζει τι μπαίνει στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
 

pet

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2008
Μηνύματα
225
Likes
66
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAL
Αγαπητέ jerry και αυτό το δοκίμασα μέσω του τηλεφ κέντρου, αλλά με παρέπεμψαν στην ιστοσελίδα να κάνω το αντίστοιχο παράπονο...
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.230
Likes
1.715
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δυστυχώς αυτή είναι πάντα η μοναδική απάντηση του τηλεφωνικού κέντρου. Εγώ είχα κάνει παράπονο για κουπόνι παλαιότερα
Aegean Bonus Visa
και ζήτησα επίμονα κάποιον υπεύθυνο. Δεν υπήρχε καμία τέτοια πιθανότητα. Έστειλα μέιλ παραπόνου και δεν έγινε απολύτως τίποτα. Ούτε καν απάντηση. Αυτό τον καιρό πήρα πάλι για μίλια που δεν έχουν περαστεί από 3 κρατήσεις στην booking μέσω της Aegean. Με παρέπεμψαν πάλι στο μέιλ παραπόνου. Πολύ φοβάμαι ότι και αυτά άκλαυτα θα πάνε.
 
  • Like
Reactions: pet

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
504
Likes
56
Ίσως να χρειάζεται λίγο καλύτερη οργάνωση. Μήπως λείπει προσωπικό;
 

ariadgr

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2005
Μηνύματα
365
Likes
55
Αυτό είναι δικαιολογία για να μην απαντώνται ΠΟΤΕ tickets? Και να μην υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος επικοινωνίας με κάποιον υπεύθυνο; Σε μια εταιρία του μεγέθους της Aegean?
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.230
Likes
1.715
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αυτό τον καιρό πήρα πάλι για μίλια που δεν έχουν περαστεί από 3 κρατήσεις στην booking μέσω της Aegean. Με παρέπεμψαν πάλι στο μέιλ παραπόνου. Πολύ φοβάμαι ότι και αυτά άκλαυτα θα πάνε.
Αφού εδώ και 45 μέρες δεν έχει γίνει τίποτα με την πίστωση μιλίων και ούτε φωνή ούτε ακρόαση, σήμερα ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα όπου μου έστειλαν το παρακάτω μέιλ:
Αγαπητέ Επιβάτη,
Επικοινωνήσατε πρόσφατα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Aegean Airlines & Olympic Air.
Ελπίζουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης να κάλυψε τις ανάγκες σας.
Παρακαλούμε μοιραστείτε μαζί μας τις εντυπώσεις σας συμπληρώνοντας το παρακάτω σύντομο ερωτηματολόγιο.​
Φυσικά απάντησα στο ερωτηματολόγιο αλλά το αστείο του θέματος είναι ότι έχουν την εντύπωση ότι επιλύθηκε το θέμα για το οποίο έκανα παράπονο και μου ζητάνε να τους αξιολογήσω κιόλας.
Εντάξει, καλή-χρυσή η Α3 αλλά δε γίνεται έτσι δουλειά.
 
Top