Angel Aviation
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/04/2009
- Μηνύματα
- 448
- Likes
- 163
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- FIN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
Re: Minoan Airlines
Εγώ πάντως σε ευχαριστώ (ή σας, καθώς σίγουρα μου ρίχνετε κάποια χρόνια)!
Είναι κρίμα να πρέπει κάποιος να "αποδείξει" τα λεγόμενα του, σε ένα φόρουμ, όπου κάθε νέα πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη. Σχετικά με την Minoan όντως οι περισσότεροι την έχουν πάρει με κακό μάτι και αυτό οφείλεται φαντάζομαι αποκλειστικά στα λεγόμενα του Καρατζαφέρη. Δεν καταλαβαίνω βέβαια ποιο είναι το πρόβλημα, καθώς οι περισσότεροι εδώ μέσα ελεγαν για την Athens Airways οτι θα ήταν μια χαρά εταιρία αν είχε επιλέξει άλλο τύπο αεροσκαφών, και μικρότερο πρόγραμμα. Δηλαδή τώρα μια νέα εταιρία, που επιλέγει ενα πιο κατάλληλο τύπο (δεν είναι η μονη εταιρία που χρησιμοποιεί τέτοια αεροπλάνα), ενα πρόγραμμα που βασίζεται αρχικά στις άγονες, που αν κερδίσει θα της δώσει θεωρητικά ένα καλό πάτημα για να ξεκινήσει λίγο πιο δυναμικά. Οσο για την ασφάλεια, η τα αεροπλάνα της skyexpress θεωρούνται νεότερα/ασφαλέστερα/τέλως πάντψων έχουν την αποδοχή του φόρουμ?
Και αν όντως ΜΙνοαν και sky εχουν κοινούς στόχους, όπως ορθώς ή λάθος ανέφεραν άλλα μέλη, και δούμε συνεργασία μεταξύ αυτών, τότε έχουμε ένα σχήμα 4 50θέσιων, και 5 30θέσιων turboprop. Θα μου πείτε βέβαια γιατί αν ειναι αυτό το σχέδιο δεν κατέβηκε η sky, με τα 4 fokker. Τέλως πάντων, ο χρόνος θα δείξει, αν ξεκινήσει ποτέ η εταιρία, αν πάρει άγονες, κτλ κτλ. Προσωπικά θεωρώ οτι υπογραφή σε εταιρία που δεν πληρεί προυποθέσεις, δύσκολα βάζει κάποιος, ο οποίος φέρει κ ευθύνη σε περίπτωση που αποδειχθεί παρατυπία. Ο κάθε καρατζαφέρης καθαρός θα είναι.
Και πάλι μια παράκληση στα τα μέλη του φόρουμ, Ας μην διώχνουμε κόσμο από την αρχή, κρίμα είναι. Σε κάθε νέο μέλος ο χρόνος δείχνει τι καπνό φουμάρει ο καθένας.
Ευχαριστώ
Εγώ πάντως σε ευχαριστώ (ή σας, καθώς σίγουρα μου ρίχνετε κάποια χρόνια)!
Είναι κρίμα να πρέπει κάποιος να "αποδείξει" τα λεγόμενα του, σε ένα φόρουμ, όπου κάθε νέα πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη. Σχετικά με την Minoan όντως οι περισσότεροι την έχουν πάρει με κακό μάτι και αυτό οφείλεται φαντάζομαι αποκλειστικά στα λεγόμενα του Καρατζαφέρη. Δεν καταλαβαίνω βέβαια ποιο είναι το πρόβλημα, καθώς οι περισσότεροι εδώ μέσα ελεγαν για την Athens Airways οτι θα ήταν μια χαρά εταιρία αν είχε επιλέξει άλλο τύπο αεροσκαφών, και μικρότερο πρόγραμμα. Δηλαδή τώρα μια νέα εταιρία, που επιλέγει ενα πιο κατάλληλο τύπο (δεν είναι η μονη εταιρία που χρησιμοποιεί τέτοια αεροπλάνα), ενα πρόγραμμα που βασίζεται αρχικά στις άγονες, που αν κερδίσει θα της δώσει θεωρητικά ένα καλό πάτημα για να ξεκινήσει λίγο πιο δυναμικά. Οσο για την ασφάλεια, η τα αεροπλάνα της skyexpress θεωρούνται νεότερα/ασφαλέστερα/τέλως πάντψων έχουν την αποδοχή του φόρουμ?
Και αν όντως ΜΙνοαν και sky εχουν κοινούς στόχους, όπως ορθώς ή λάθος ανέφεραν άλλα μέλη, και δούμε συνεργασία μεταξύ αυτών, τότε έχουμε ένα σχήμα 4 50θέσιων, και 5 30θέσιων turboprop. Θα μου πείτε βέβαια γιατί αν ειναι αυτό το σχέδιο δεν κατέβηκε η sky, με τα 4 fokker. Τέλως πάντων, ο χρόνος θα δείξει, αν ξεκινήσει ποτέ η εταιρία, αν πάρει άγονες, κτλ κτλ. Προσωπικά θεωρώ οτι υπογραφή σε εταιρία που δεν πληρεί προυποθέσεις, δύσκολα βάζει κάποιος, ο οποίος φέρει κ ευθύνη σε περίπτωση που αποδειχθεί παρατυπία. Ο κάθε καρατζαφέρης καθαρός θα είναι.
Και πάλι μια παράκληση στα τα μέλη του φόρουμ, Ας μην διώχνουμε κόσμο από την αρχή, κρίμα είναι. Σε κάθε νέο μέλος ο χρόνος δείχνει τι καπνό φουμάρει ο καθένας.
Ευχαριστώ