Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ιπταμενοι μηχανικοι, σημερα δεν υπαρχουν, πλην σπανιων περιπτωσεων, οπως στην πρωην Σοβιετικη ενωση, και σε καποιες εταιριες cargo που χρησιμοποιουν τετοια αεροπλανα, οπως Β747/200, DC10, L1011, A300B4.
Οποτε ειναι μαλλον ακαιρο να συζηταμε για αυτο. Σχετικα με τους μισθους των ιπταμενων, στην Ελλαδα παντα, κυμαινονται απο 1500 ευρω (σε καποιες μικρες εταιριες) και φτανουν μεχρι τα 8000 σε καποιες αλλες εταιριες, με προυπηρεσια 28 ετη, και ειδικοτητα κ1 στον μεγαλυτερο τυπο αεροσκαφους. Ποσο οχι ευκαταφρονητο, αν αναλογιστει κανεις την ελληνικη πραγματικοτητα....ομως ας μην ξεχναμε, οτι ο εισαγγελεας ειναι παντα στο πιλοτηριο, οι ευθυνες ειναι τεραστιες, πολλες φορες (μαλλον τις περισσοτερες) η προσωπικη ζωη ερχεται ασθμαινουσα δευτερη.Το χρηματικο λοιπον τιμημα, ειναι και αναλογο. Ας μην ξεχναμε επισης και την συνεχη εκπαιδευση (διαβασμα-αγχος) που συνοδευει την εργασια αυτη, καθ'ολη την διαρκεια... Αυτο που θελω να επισημανω ειναι, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των χειριστων, αποφασισε να ασχοληθει με το επαγγελμα, λογω της αγαπης προς αυτο, και οχι για λογους οικονομικους. Φυσικα και οι οικονομικοι λογοι παιζουν ενα ρολο, αλλα οχι τον πρωτευοντα. Η πειρα εχει δειξει, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των ατομων που εγιναν πιλοτοι για λογους βιοποριστικους, απετυχαν, και εγκατελλειψαν το επαγγελμα. Τελος, πριν την αποφαση καποιου να ασχοληθει με το επαγγελμα, καλο θα ηταν να αρχισει την "διατριβη" του, σε ενα τοπικο aeroclub , για να "αξιολογηθει" και να δει και ο ιδιος αν μπορει να ανταπεξελθει στο διαβασμα, και τις πτησεις, πριν βαλει βαθια το χερι του στην τσεπη, και χασει χρηματα, τα οποια θα μπορουσε να επενδυσει αλλου. Το ελαχιστο των 130.000 ευρω που χρειαζονται σημερα για μια αξιοπρεπη εκπαιδευση, δεν ειναι ενα ευκαταφρονητο ποσο.
 
Τοποθέτηση με άποψη απόλυτα σοβαρή και αντικειμενικά σωστότατη, αποτελεί τον κορμό δεοντολογίας σκέψης και προβληματισμού για τον υποψήφιο Πιλότο!
Με τέτοιες τοποθετήσεις κ. cpt είναι δυνατόν να διαφωνήσουμε ??
 
Καλησπερα σε ολους,
Εδω παραθετω το link σχετικα με το μισθολογιο της Easyjet UK & Easyjet CH.
Eλπιζω να διαφωτισει λιγο τους ενδιαφερομενους.

http://www.easyjetcareers.com/flight-cr ... tracts.asp

φυσικα και εξαρταται το που ειναι η βαση σου,




p.s : Ακη ελπιζω να ειναι καλυτερα τωρα... :wink:
 
Κι απ όλα αυτά τα χιλιόλιρα που παίρνουν στην Easy, το 42% πάει στον βρεττανό Αλογοσκούφη για δαπάνες υγείας πχ για αλλαγή φύλου (εκεί την πληρώνει το αγγλικό ΙΚΑ δεν χρειάζεται να μείνεις ταπί κυβερνήτης άνθρωπος για να αλλάξεις φύλο)...
 
121.5":3muqyl2c said:
Κι απ όλα αυτά τα χιλιόλιρα που παίρνουν στην Easy, το 42% πάει στον βρεττανό Αλογοσκούφη για δαπάνες υγείας πχ για αλλαγή φύλου (εκεί την πληρώνει το αγγλικό ΙΚΑ δεν χρειάζεται να μείνεις ταπί κυβερνήτης άνθρωπος για να αλλάξεις φύλο)...


Οκ για την Βρεττανια, αλλα αμα κανεις συγκριση τον μισθο ενος γαλλικου συμβολαιου (αεροπλανα που ειναι Easyjet CH) και δεις τους φορους σε Βασιλεια και Γενευη επειδη τυχαινει να ξερω ειναι 19% BSL και 20% GVA αυτα αν εισαι αγαμος.
 
μην τα "μπλεκετε"....!
Πολλοι χειριστες πετανε μεσω "ατζεντηδων", και πληρωνονται μεσω offshore εταιριων, οποτε τα χρηματα ειναι "καθαρα"....!
Ειναι γεγονος, οτι η λυση αυτη ειναι πολυ διαδεδομενη.
Ετσι υπαρχει περιπτωση δυο χειριστες στην ιδια εταιρια, ο ενας να πληρωνει φορους, και ο αλλος οχι.
 
Συγκυβερνητης στην easy B737, £4600 μεικτα, £3300 καθαρα μετα απο κρατησεις εφοριας, δημοσιας και ιδιωτικης συνταξης(15% του μισθου) και αγορα εταιρικων μετοχων.
Προγραμμα 5/3/5/4 (οι πεντε ειναι δουλεια τα αλλα οφφ) και αδεια 60 μερες το χρονο (25 μερες κανονικη συν τα κολλητα ρεπο) οπου δεν υπαρχεις για την εταιρια!
Προαγωγη σε Κ1 μετα απο ενδελεχης αξιολογηση και εκπαιδευση αμεσως μετα τη συμπληρωση του μινιμουμ οριου ωρων πτησης.
Μελος στην BALPA (αγγλικη ΕΧΠΑ) οπου το σωματειο διαπραγματευεται για σενα με την εταιρια για συνθηκες και χρηματα με εποικοδομητικο τροπο χωρις να ζημιωνει την εταιρια.
Τελος και πιο σημαντικο η οργανωση ειναι αριστη και δεν υπαρχει γκρινια, πχ σε Ελληνικη εταιρια γκρινιαζαμε απο την αρχη της πτησης μεχρι το τελος για τις συνθηκες και τα χρηματα τωρα γκρινιαζουμε γιατι το Ski Club δεν πηρε τις καλυτερες τιμες για την περιοδο που θελουμε να παμε σκι.
Φιλικα.
 
1) Την Ελλάδα
2) Την γκόμενά σου (που δεν θέλει να έρθει μαζί σου στο Ναντάκετ)
3) Την μάνα σου (και την σιγουριά του σίγουρου πιάτου φαγητού)
4) Τον φραπέ
5) Την φέτα (τελεμέ ή βαρέλι)
6) Τον ήλιο
7) την θάλασσα
8 ) τα σουβλάκια
9) τα παϊδάκια
10) τους κολλητούς σου
11) τα μπουζούκια

Παρ ολα αυτα η παραπανω λιστα ακουγεται πολυ γλυκια...!!!!...και οι ελληνικες εταιριες το γνωριζουν καλα αυτο!
 
φιλε Idle Descent συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι δυστυχως αυτη ειναι η πικρη αληθεια, και το χειροτερο ειναι οτι μερικοι εχουν την ψευδαισθηση οτι αν πας στο εξωτερικο θα γινεις "ξενερωτος"....
 
asterixx25":3hlh4gqa said:
Θα ήθελα να επανέρθω στο θέμα και να ρωτήσω με τι μισθό ξεκινάει κάποιος σήμερα ως συγκυβερνήτης στις δυο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες που υπάρχουν στην ελλάδα
Ερώτηση στις μικρότερες εταιρείες που υπάρχουν στην Ελλάδα που κυμαίνονται οι μισθοί σήμερα για νεοπροσληφθέντα συγκυβερνήτη?
 
Top