docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 3
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Ιπταμενοι μηχανικοι, σημερα δεν υπαρχουν, πλην σπανιων περιπτωσεων, οπως στην πρωην Σοβιετικη ενωση, και σε καποιες εταιριες cargo που χρησιμοποιουν τετοια αεροπλανα, οπως Β747/200, DC10, L1011, A300B4.
Οποτε ειναι μαλλον ακαιρο να συζηταμε για αυτο. Σχετικα με τους μισθους των ιπταμενων, στην Ελλαδα παντα, κυμαινονται απο 1500 ευρω (σε καποιες μικρες εταιριες) και φτανουν μεχρι τα 8000 σε καποιες αλλες εταιριες, με προυπηρεσια 28 ετη, και ειδικοτητα κ1 στον μεγαλυτερο τυπο αεροσκαφους. Ποσο οχι ευκαταφρονητο, αν αναλογιστει κανεις την ελληνικη πραγματικοτητα....ομως ας μην ξεχναμε, οτι ο εισαγγελεας ειναι παντα στο πιλοτηριο, οι ευθυνες ειναι τεραστιες, πολλες φορες (μαλλον τις περισσοτερες) η προσωπικη ζωη ερχεται ασθμαινουσα δευτερη.Το χρηματικο λοιπον τιμημα, ειναι και αναλογο. Ας μην ξεχναμε επισης και την συνεχη εκπαιδευση (διαβασμα-αγχος) που συνοδευει την εργασια αυτη, καθ'ολη την διαρκεια... Αυτο που θελω να επισημανω ειναι, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των χειριστων, αποφασισε να ασχοληθει με το επαγγελμα, λογω της αγαπης προς αυτο, και οχι για λογους οικονομικους. Φυσικα και οι οικονομικοι λογοι παιζουν ενα ρολο, αλλα οχι τον πρωτευοντα. Η πειρα εχει δειξει, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των ατομων που εγιναν πιλοτοι για λογους βιοποριστικους, απετυχαν, και εγκατελλειψαν το επαγγελμα. Τελος, πριν την αποφαση καποιου να ασχοληθει με το επαγγελμα, καλο θα ηταν να αρχισει την "διατριβη" του, σε ενα τοπικο aeroclub , για να "αξιολογηθει" και να δει και ο ιδιος αν μπορει να ανταπεξελθει στο διαβασμα, και τις πτησεις, πριν βαλει βαθια το χερι του στην τσεπη, και χασει χρηματα, τα οποια θα μπορουσε να επενδυσει αλλου. Το ελαχιστο των 130.000 ευρω που χρειαζονται σημερα για μια αξιοπρεπη εκπαιδευση, δεν ειναι ενα ευκαταφρονητο ποσο.
Οποτε ειναι μαλλον ακαιρο να συζηταμε για αυτο. Σχετικα με τους μισθους των ιπταμενων, στην Ελλαδα παντα, κυμαινονται απο 1500 ευρω (σε καποιες μικρες εταιριες) και φτανουν μεχρι τα 8000 σε καποιες αλλες εταιριες, με προυπηρεσια 28 ετη, και ειδικοτητα κ1 στον μεγαλυτερο τυπο αεροσκαφους. Ποσο οχι ευκαταφρονητο, αν αναλογιστει κανεις την ελληνικη πραγματικοτητα....ομως ας μην ξεχναμε, οτι ο εισαγγελεας ειναι παντα στο πιλοτηριο, οι ευθυνες ειναι τεραστιες, πολλες φορες (μαλλον τις περισσοτερες) η προσωπικη ζωη ερχεται ασθμαινουσα δευτερη.Το χρηματικο λοιπον τιμημα, ειναι και αναλογο. Ας μην ξεχναμε επισης και την συνεχη εκπαιδευση (διαβασμα-αγχος) που συνοδευει την εργασια αυτη, καθ'ολη την διαρκεια... Αυτο που θελω να επισημανω ειναι, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των χειριστων, αποφασισε να ασχοληθει με το επαγγελμα, λογω της αγαπης προς αυτο, και οχι για λογους οικονομικους. Φυσικα και οι οικονομικοι λογοι παιζουν ενα ρολο, αλλα οχι τον πρωτευοντα. Η πειρα εχει δειξει, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των ατομων που εγιναν πιλοτοι για λογους βιοποριστικους, απετυχαν, και εγκατελλειψαν το επαγγελμα. Τελος, πριν την αποφαση καποιου να ασχοληθει με το επαγγελμα, καλο θα ηταν να αρχισει την "διατριβη" του, σε ενα τοπικο aeroclub , για να "αξιολογηθει" και να δει και ο ιδιος αν μπορει να ανταπεξελθει στο διαβασμα, και τις πτησεις, πριν βαλει βαθια το χερι του στην τσεπη, και χασει χρηματα, τα οποια θα μπορουσε να επενδυσει αλλου. Το ελαχιστο των 130.000 ευρω που χρειαζονται σημερα για μια αξιοπρεπη εκπαιδευση, δεν ειναι ενα ευκαταφρονητο ποσο.