Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
δεν υπαρχει λογος για τετοιες διαφωνιες παιδια...το θεμα ειναι να πωληθει η εταιρια να την αγορασει κανενας επενδυτης της προκοπης μπας και δουμε ασπρη μερα...ολοι οι Ελληνες θελω να πιστευω την αγαπαμε και αν γινει επιτελους σωστη εταιρια θελω να πιστεψω οτι θα την στηριξουμε οπως κανουμε τοσα χρονια...
 
Cross":14vjbmqv said:
Νομίζω πως δε χρειάζεται να σχολιάσω...

Παρά ταύτα, αφού φτάσαμε στο επίπεδο να κάνουμε παραλληλισμούς με μάντρες και μεταχειρισμένα (τέτοια παραδείγματα παραθέτουν σε παιδιά του Δημοτικού, που δεν έχουν ακόμη αφαιρετική σκέψη, κι όχι σε νοήμονες ενήλικες), πιστεύω ότι ο έμπειρος και σοβαρός αγοραστής μπορεί να διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα σε «καλοσυντηρημένο ατρακάριστο» και «ρετουσαρισμένο, κακοσυντηρημένο τρακαρισμένο»...

Φιλε Cross,

συνηθως διαφωνω με τον docORL, τουλαχιστον ως προς το υφος καποιων απο τα γραφομενα του, αλλα οσον αφορα το παραδειγμα με την μαντρα ηταν νομιζω ευστοχος.

Γιατι να θελει καποιος να αγορασει την ΟΑ;; Τι το ελκυστικο εχει πανω της;; Τον γηρασμενο στολο που θελει ανανεωση αμεσως; Το εταιρικο ιματζ με τα 3 η 4 διαφορετικα liveries; Το προσωπικο με το χαμηλοτατο ηθικο εδω και χρονια τωρα; Το δικτυο που ολο και συρρικνωνεται και δεν μπορει χρονια τωρα να εκμεταλλευτει την καταπληκτικη γεωγραφικη θεση της Αθηνας και να δημιουργησει ενα hub; Το "ονομα" της ΟΑ που ειναι συνωνυμο της ασυνεπειας και της αναξιοπιστιας;

Κοιτα την Swiss....H διαδοχος της Swissair δεν ηταν μια κακομοιρα, αλλα με το καλημερα ηταν μια εταιρια με ποιοτικο σερβις, δεκαδες αεροσκαφη και με αρκετα ευρυ δικτυο. Δεν τσιγκουνευτηκε να ανοιχτει ( οσο την επαιρνε ), και εγινε μεσα σε 3, 4 χρονια πολυφερνη νυφη που την πηρε η Λουφτχανσα χωρις πολλα λογια.

Κοιτα την SN Brussels Airlines, που χωρις να ακουγεται πολυ, ειναι μια νοικοκυρεμενη εταιρια που εστω και σιγα σιγα εχει παντως μια αναπτυξιακη πορεια. Την θελει η Λουφτχανσα ( και τελικα θα την παρει, μολις ξεπερασει καποια μικροεμποδια που βαζει η Ευρωπαικη Ενωση ).

Κοιτα, τελος, την Αλιταλια. Μπορει να εχει χιλια δυο χαλια, αλλα εχει ενα δικτυο καλο, εχει ενα στολο που ναι μεν εχει και παλια αεροσκαφη ( ΜD80, B763 ), εχει ομως και Α319, Α320 και Α321, εχει Β777 και Ε-170. Μπηκε στον κοπο μαλιστα να ανανεωσει την εταιρικη της εικονα και να την κανει πιο μοντερνα. Την προσεγγισε και εξαγορασε κατα 25% η Air France / KLM, γιατι προφανως ειδε κατι το καλο σ'αυτην.

Αν η ΟΑ, ειχε ενα αξιολογο δικτυο που να μπορουσε να σηκωσει ενα βασικο hub operation, αν ειχε εναν στολο με μεση ηλικια γυρω στα 7 με 8 χρονια, και ενα ανανεωμενο προιον, θα υπηρχαν καλυτερες προυποθεσεις για να συνεταιριστει με ενα μεγαλο αεροπορικο ονομα, που θα εβλεπε καποιο συμφερον στην ολη ιστορια.

Ομως τα μεγαλα και σοφα κεφαλια που αποφασιζουν σε αυτον τον τοπο, στην πραγματικοτητα δεν εχουν ιδεα για το πως να δεσουν τα ιδια τους τα κορδονια, και περιμενουμε απο αυτους να λυσουνε το προβλημα της ΟΑ;;

Αν λοιπον θεωρεις οτι το παραδειγμα του docORL απευθυνεται σε μικρα παιδια εχεις απολυτο δικιο, γιατι 5χρονα παιδακια κυβερνουν αυτην την χωρα, εκλεγομενοι απο 3χρονα οπως εγω και εσυ, που ακομη δεν λενε να "μεγαλωσουν" :wall: .
 
Από το: http://www.capital.gr/news.asp?Details=667326

"Αρχικά, η ελληνική κυβέρνηση ζητούσε για τα άυλα περιουσιακά των Ολυμπιακών Αερογραμμών (σήμα, δρομολόγια, επιβατική κίνηση) 100 εκατ. ευρώ. Μετέπειτα, οι απαιτήσεις της μειώθηκαν στα 40-60 εκατ. ευρώ. Διαβλέποντας την «απόγνωση» να ξεπουλήσει όσο – όσο η κυβέρνηση την εταιρεία, διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι το αρχικό τίμημα που προσέφερε υποψήφιος αγοραστής ανέρχεται στα 25-30 εκατ. ευρώ."
 
Αγαπητέ 6circles, νομίζω ότι εν μέρει συμφωνούμε. Πιστεύω ότι δύσκολα «σουλουπώνεται» η Ολυμπιακή, αλλά κι ότι δύσκολα οποιαδήποτε ελληνική κυβέρνηση θα έκανε σωστές κινήσεις για τη σωτηρία της εταιρίας. Είδαμε που κατέληξε η προσπάθεια με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Έχει τη διάθεση η ελληνική κυβέρνηση να ξαναπροσπαθήσει με την Πάνθεον; Αν ξεκινούσαν οι τρεις εταιρίες που σκοπεύει το κράτος να δημιουργήσει, με ιδιωτικά κεφάλαια (πχ. τράπεζες), έφευγε η «σαβούρα» σε επίπεδο προσωπικού, κι αν ανέθεταν τη διοίκηση των εταιριών σε ικανά και πεπειραμένα στελέχη, δε νομίζω ότι θα ήταν δύσκολο γι'αυτές να προχωρήσουν και ν'ακολουθήσουν ανοδική πορεία. Με τα σημερινά δεδομένα όμως, δύσκολα «συμμαζεύεται» η Ολυμπιακή. Τουλάχιστον οι Ελβετοί, οι Βέλγοι, ακόμα κι οι Ιταλοί, έδειξαν ότι είχαν το θάρρος να πάρουν τις αποφάσεις που έπρεπε.
 
Ποια συμμαζεματα ρε παιδια τωρα...?

Αφου ακομα νοικιαζουν με τη μεθοδο wet lease αεροπλανα για να μην "επιβαρυνεται ο επενδυτης με συμβολαια αεροσκαφων που δε θελει".ΠΟΙΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ????????

Με τα ιδια χρηματα θα επαιρναν οτι αεροπλανο θελανε!Αλλα τα 20χρονα ενοικιασμενα ειναι πιο χρησιμα.

Τι να συζητησουμε για νεα αεροπλανα τωρα?
Κριμα.Πολυ κριμα.
 
Aν και υπερ στο να υπαρχει δημοσια υγειης ολυμπιακη δυστηχως οπως εχουν τα πραγματα κατα την προσωπικη μου αποψη,θα ειναι η τελευταια ευκαιρια που εχει η κυβερνηση για την πωληση της, αν ο διαγωνισμος κυρηχτει αγονος ας ετοιμαστουμε για το... χειροτερο :(
 
Η δική μου απορία έχει να κάνει με τις άλλες δύο εταιρείες (επίγεια εξυπηρέτηση & τεχνική βάση). Ποιες οι δεσμευτικές προσφορές γι αυτές τελικά; Το "τίμημα" που προσφέρθηκε είναι αρκετό ώστε να εκποιηθούν; Εφόσον ο διαγωνισμός για την Πάνθεον κυρηχθεί άγονος, το ίδιο θα συμβεί και για τις λοιπές 2 εταιρείες ή η δική τους υπόθεση θα προχωρήσει;
 
νομιζω οτι εφοσον πωλουνται σαν ξεχωριστα κομματια θα προχωρησει κανονικα και απο οτι λενε οι πληροφοριες μου the winner is....swissport.
 
corfu75":1jkixpvo said:
Aν και υπερ στο να υπαρχει δημοσια υγειης ολυμπιακη δυστηχως οπως εχουν τα πραγματα κατα την προσωπικη μου αποψη,θα ειναι η τελευταια ευκαιρια που εχει η κυβερνηση για την πωληση της, αν ο διαγωνισμος κυρηχτει αγονος ας ετοιμαστουμε για το... χειροτερο :(
Μπα, δεν βαριεσαι.....
Θα παρουν παραταση, οσο θελουν, προφασιζομενοι την κακη οικονομικη κατασταση, θα νοικιασουν αεροπλανα ξανα.....(u know why...), θα περασει ο καιρος, η εταιρια θα διαλυθει τελειως, και θα πασαρουν το "φρουτο" στην επομενη κυβερνηση, που θα ειναι κυβερνηση συνεργασιας...... :wall:
 
Tι να πω... με πιανει αγανακτηση, οταν βλεπω πως ουτε να την πουλησουν δεν ειναι ικανοι. Λενε πως φταιει οικονομικη κριση,ας πουν πως ειναι αχρηστοι ακομα και για αυτο ,εδω δεν μπορουσαν να τιν διοικησουν! Θα μας πουν πως δεν ειναι ελκυστικο το προιον που πουλαμε μα.....ποιος τρελαθηκε να αγορασει μεμονωμενο κομματι μια εταιριας??? Τουλαχιστον ας μην την εσπαγαν σε τρια κομματια ουτε μια ολοκληρωμενη πωληση δεν μπορουν να κανουν :wall:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top