Cross":14vjbmqv said:
Νομίζω πως δε χρειάζεται να σχολιάσω...
Παρά ταύτα, αφού φτάσαμε στο επίπεδο να κάνουμε παραλληλισμούς με μάντρες και μεταχειρισμένα (τέτοια παραδείγματα παραθέτουν σε παιδιά του Δημοτικού, που δεν έχουν ακόμη αφαιρετική σκέψη, κι όχι σε νοήμονες ενήλικες), πιστεύω ότι ο έμπειρος και σοβαρός αγοραστής μπορεί να διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα σε «καλοσυντηρημένο ατρακάριστο» και «ρετουσαρισμένο, κακοσυντηρημένο τρακαρισμένο»...
Φιλε Cross,
συνηθως διαφωνω με τον docORL, τουλαχιστον ως προς το υφος καποιων απο τα γραφομενα του, αλλα οσον αφορα το παραδειγμα με την μαντρα ηταν νομιζω ευστοχος.
Γιατι να θελει καποιος να αγορασει την ΟΑ;; Τι το ελκυστικο εχει πανω της;; Τον γηρασμενο στολο που θελει ανανεωση αμεσως; Το εταιρικο ιματζ με τα 3 η 4 διαφορετικα liveries; Το προσωπικο με το χαμηλοτατο ηθικο εδω και χρονια τωρα; Το δικτυο που ολο και συρρικνωνεται και δεν μπορει χρονια τωρα να εκμεταλλευτει την καταπληκτικη γεωγραφικη θεση της Αθηνας και να δημιουργησει ενα hub; Το "ονομα" της ΟΑ που ειναι συνωνυμο της ασυνεπειας και της αναξιοπιστιας;
Κοιτα την Swiss....H διαδοχος της Swissair δεν ηταν μια κακομοιρα, αλλα με το καλημερα ηταν μια εταιρια με ποιοτικο σερβις, δεκαδες αεροσκαφη και με αρκετα ευρυ δικτυο. Δεν τσιγκουνευτηκε να ανοιχτει ( οσο την επαιρνε ), και εγινε μεσα σε 3, 4 χρονια πολυφερνη νυφη που την πηρε η Λουφτχανσα χωρις πολλα λογια.
Κοιτα την SN Brussels Airlines, που χωρις να ακουγεται πολυ, ειναι μια νοικοκυρεμενη εταιρια που εστω και σιγα σιγα εχει παντως μια αναπτυξιακη πορεια. Την θελει η Λουφτχανσα ( και τελικα θα την παρει, μολις ξεπερασει καποια μικροεμποδια που βαζει η Ευρωπαικη Ενωση ).
Κοιτα, τελος, την Αλιταλια. Μπορει να εχει χιλια δυο χαλια, αλλα εχει ενα δικτυο καλο, εχει ενα στολο που ναι μεν εχει και παλια αεροσκαφη ( ΜD80, B763 ), εχει ομως και Α319, Α320 και Α321, εχει Β777 και Ε-170. Μπηκε στον κοπο μαλιστα να ανανεωσει την εταιρικη της εικονα και να την κανει πιο μοντερνα. Την προσεγγισε και εξαγορασε κατα 25% η Air France / KLM, γιατι προφανως ειδε κατι το καλο σ'αυτην.
Αν η ΟΑ, ειχε ενα αξιολογο δικτυο που να μπορουσε να σηκωσει ενα βασικο hub operation, αν ειχε εναν στολο με μεση ηλικια γυρω στα 7 με 8 χρονια, και ενα ανανεωμενο προιον, θα υπηρχαν καλυτερες προυποθεσεις για να συνεταιριστει με ενα μεγαλο αεροπορικο ονομα, που θα εβλεπε καποιο συμφερον στην ολη ιστορια.
Ομως τα μεγαλα και σοφα κεφαλια που αποφασιζουν σε αυτον τον τοπο, στην πραγματικοτητα δεν εχουν ιδεα για το πως να δεσουν τα ιδια τους τα κορδονια, και περιμενουμε απο αυτους να λυσουνε το προβλημα της ΟΑ;;
Αν λοιπον θεωρεις οτι το παραδειγμα του docORL απευθυνεται σε μικρα παιδια εχεις απολυτο δικιο, γιατι 5χρονα παιδακια κυβερνουν αυτην την χωρα, εκλεγομενοι απο 3χρονα οπως εγω και εσυ, που ακομη δεν λενε να "μεγαλωσουν"

.