Re: OA crash το 1972
Για να κάνει VOR διαδικασία όταν όλοι οι υπόλοιποι κάνανε ILS, μπορεί να σημαίνει και λάθος επιλογή συχνότητας. Ευκολα το 110.3 γίνεται 111.3 και μετά, όταν το αεροπλάνο έχει μπεί πιά τελική, οι πιλότοι "ψάχνονται" να δούν τί έπαθε το ILS, ο χρόνος είναι ελάχιστος. Προσπαθούν να αλλάξουν την προσέγγιση σε VOR, με τις απαραίτητες αλλαγές (χάρτη, συχνότητα, πορεία, μίνιμα, διαδικασία επανακύκλωσης κλπ), και όλη αυτήν την ώρα, το αεροπλάνο δεν το πετάει κανείς. Έχει πάρει πιά την κατηφόρα του θανατικού.
Απλά μία άλλη παράμετρος που έχει να κάνει με το φόρτο εργασίας.
Γράφτηκε εδώ αρκετές φορές, "γιατί δεν έκανε προσέγγιση με το ραντάρ". Δεν νομίζω εκείνα τα χρόνια να είχε SAR ή GCA το Ελληνικό. Γιατί αν είχε τότε, γιατί το αφαίρεσαν μετά? Ούτε ο Βενιζέλος έχει. Το ότι υπάρχει ραντάρ προσέγγισης, δεν σημαίνει ότι μπορούν να γίνονται προσεγγίσεις με τη βοήθεια αυτού, και χωρίς άλλο ραδιοβοήθημα. Το ραντάρ προσέγγισης, σε φέρνει σε θέση ώστε να μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ραδιοβοηθήματα, και ταυτόχρονα σε διαχωρίζει από άλλα αερσκάφη.