Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)
Ναι, IATA/TASOS, η Olympic Air δεν ήταν υποχρεωμένη να προωθήσει τους επιβάτες της λόγω καιρού ακυρωμένης πτήσης στον προορισμό τους με πτήση της Aegean. Αν όμως το έκανε, θα έδειχνε ότι όντως ενδιαφέρεται για τους πελάτες της κι εξαντλεί της δυνατότητές της για να τους εξυπηρετήσει.
Μου έχει τύχει ανάλογο περιστατικό με πτήση εσωτερικού της British Midland. Η πτήση ακυρώθηκε λόγω καιρού και με προώθησαν στον προορισμό μου με πτήση της British Airways. Εκτίμησα το γεγονός ότι με εξυπηρέτησαν κι όταν μου δόθηκε η ευκαιρία επέλεξα πάλι τη British Midland, γνωρίζοντας ότι μπορώ να βασιστώ σε αυτούς.
Κατανοώ ότι ζούμε στα Βαλκάνια κι ότι αυτά είναι υψηλά νοήματα για τα δεδομένα της χώρας μας, ας μη μας παραμυθιάζει όμως η Olympic Air περί πάθους για τον πελάτη...