OAir: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

  • Thread starter Thread starter zeppelin
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Οχι. Η 915 κ η 917 υπήρχαν μόνο.
 
Re: Απαράδεκτοι στην ΟΑ

Αλλάζω λοιπόν τον τίτλο γιατί όντως ο Zeppelin μας μπέρδεψε και για να κάνουμε το topic πιο γενικό για μελλοντική χρήση.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

από πότε η ομίχλη και ο κακός καιρός είναι υπαιτιότητσ της εταρείας?
αν η οα δεν μπορεί να βάλει άλλα αεροσκάφη να εξυπηρετησει, τι να κάνει? Ο καιρός απλά στάθηκε εμπόδιο στην όλη ιστορία.
η α3 μπορεί να είχε να διαθέσει και να καθυστερούσε τα υπόλοιπα δρομολόγια και ίσως κάποιες ακυρώσεις εσωτερικού.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Μπορεί η Α3 να ακύρωσε άλλη πτήση για χάρη αυτών που ήταν να πετάξουν SKG-ATH.
Αυτοί που έχασαν πτήση λοιπόν έχουν λόγο να τη βρίζουν.
Όσοι όμως εξυπηρετήθηκαν προφανώς αισθάνονται ευγνωμοσύνη που την προτίμησαν αντί της ΟΑ τη συγκεκριμένη φορά. Τα πάντα marketing. :mrgreen:
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Έχω κάποιες ερωτήσεις για το συμβάν:
α)Τα αφη της Α3 που έφτασαν μετά απο τη βελτίωση των μετεωρολογικών συνθηκών είχαν όλα προέλευση και προορισμό την Αθήνα;
β)Ήταν οι τακτικές πτήσεις με καθυστέρηση ή ήταν επιπλέον πτήσεις;
γ)Εξυπηρετήθηκαν (σχεδόν) όλοι οι επιβάτες της ΟΑ με την επόμενη προγραμματισμένη πτήση της ΟΑ ή όχι;Αν όχι,πόσοι δεν εξυπηρετήθηκαν ώστε να υφίσταται ανάγκη δρομολόγησης επιπλέον αεροσκάφους;
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

η εταιρεία δεν υποχρεωούτε να στείλει με άλλη εταιρεία τον επιβάτη. Αν ο επιβάτης επιθυμεί να ταξιδέψει και να αγοράσει άλλο εισιτήριο είναι άλλο καπέλο αυτο.
αυτό που πιστέυω είναι ότι η Α3 απλά ήρθε καθυστερημένα και η οα δεν πήρε αδεια για την νέα ώρα οπότε πήγε για ακύρωση. Βάζουμε πλέον και το ενδεχόμενο ότι την Α3 την έχουν στα ώπα ώπα τώρα...και άν είναι να περιμένουν παραπάνω ώρες για την πτήση τησ Θεσααλονίκης καλύτερα να παει ακύρωση και να μην καθυστερήσουν τα επόμενα.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Προφανώς τα αφη της Α3 ήταν καθυστερημένες αφίξεις,πιθανών δε κάποιες απο τη Γερμανία.Δεν επρόκειτο μάλλον για κάποια επιπλέον εξυπηρέτηση παρά για τις προγραμματισμένες πτήσεις.Ξέρει κάποιος κάτι διαφορετικό για τη περίπτωση;
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Ναι, IATA/TASOS, η Olympic Air δεν ήταν υποχρεωμένη να προωθήσει τους επιβάτες της λόγω καιρού ακυρωμένης πτήσης στον προορισμό τους με πτήση της Aegean. Αν όμως το έκανε, θα έδειχνε ότι όντως ενδιαφέρεται για τους πελάτες της κι εξαντλεί της δυνατότητές της για να τους εξυπηρετήσει.

Μου έχει τύχει ανάλογο περιστατικό με πτήση εσωτερικού της British Midland. Η πτήση ακυρώθηκε λόγω καιρού και με προώθησαν στον προορισμό μου με πτήση της British Airways. Εκτίμησα το γεγονός ότι με εξυπηρέτησαν κι όταν μου δόθηκε η ευκαιρία επέλεξα πάλι τη British Midland, γνωρίζοντας ότι μπορώ να βασιστώ σε αυτούς.

Κατανοώ ότι ζούμε στα Βαλκάνια κι ότι αυτά είναι υψηλά νοήματα για τα δεδομένα της χώρας μας, ας μη μας παραμυθιάζει όμως η Olympic Air περί πάθους για τον πελάτη...
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

ε οκ...όλοι ξέρουμε την κόντρα των δύο εταιρειών.

Να σκεφτείς επίσης ότι το ίδιο ε'ιχε συμβεί και με την alitalia που δεν εστελνε τους επιβάτες της με την air one, αλλά και με άλλες εταιρείες που δεν είχε συνεργασία (πχ AIR BERLIN)

Δεν υποστηρίζω καμία εταιρεία ούτε ΟΑ ούτε Α3 απλά σας μεταφέρω απο εμπειρία τι συμβαίνει.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Δηλαδή η Α3 θα προωθούσε,έτσι απλά,έπιβάτες της για οποιοδήποτε λόγο στην Ολυμπιακή;
"Ανταλλαγή επιβατών" πάντως έχει συμβεί σε αρκετές περιπτώσεις ανάμεσα στις δυο εταιρείες είτε λόγω ακύρωσης είτε λόγω καθυστέρησης σε αεροδρόμια απο τα οποία η λύση αυτή ήταν η μόνη για τη προώθηση επιβατών.Αυτό γίνεται συνήθως μετά απο συνεννόηση των κεντρικών υπηρεσιών των δυο εταιρειών.Πάντως είδα πρόσφατα την Α3 να ακυρώνει στην Αλεξανδρούπολη (προς την Αθήνα) λόγω καιρού και να μην έχει προωωθήσει τους επιβάτες στην προηγηθείσα ATHENS.Το (με καθυστέρηση) αφος της Α3 δε προσγειώθηκε εκεί και επέστρεψε στην Αθήνα ενώ η ΑΤΗΕΝS είχε φύγει απο την AXD.Έγινε σύστριγγλο στο κτίριο του αεροδρομίου "Δημόκριτος"!Είδα επίσης AVRO να καθηλώνεται για πολλές ώρες με βλάβη στη Μυτιλήνη και η εταιρεία να μην προωθεί επιβάτες στην Ολυμπιακή της οποίας το αφος ήταν εκεί παρά να στέλνει άλλο απο την Αθήνα.Σε όλες τις περιπτώσεις οι επιβάτες προωθήθηκαν μοναχοί τους!
Έχω δει επίσης να ακυρώνεται πτήση της ΟΑ (Olympic Airlines) με ΑΤR προς και απο τη Σάμο&η πτήση της Α3 να διεξάγεται με Β737.
Α,θυμήθηκα!Στη Μυτιλήνη πριν απο μερικά χρόνια:Καθυστέρηση λόγω καιρού,φτάνουν τα αφη,οι λίστες αναμομής "ξεχειλίζουν" απο ενδιαφερόμενους.Επιβάτης στο εκδοτήριο της ΟΑ πιέζει για θέση.Η,δικαιολογημένα απηυδησμένη,υπάλληλος δεν έχει θέσεις να διαθέσει και κάνει τη μαγική κίνηση:Χτυπάει το ενδιάμεσο παραπέτασμα το οποίο χωρίζει τα δύο εκδοτήρια και ρωτάει την υπάλληλο της Α3:"Μαρία,έχεις καμμιά θέση;" :thx:
 
Top