OAir: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

  • Thread starter Thread starter zeppelin
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Νομίζω πως γενικεύετε πολύ το θέμα. Σύμφωνα με αυτά που έγραψε ο TeaCHeRaKiS, πιστεύω πως στη συγκεκριμένη περίπτωση η Olympic Air υπήρξε απαράδεκτη. Μπορούσε να τον εξυπηρετήσει και δεν το έκανε.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

την κυριακη(10/1) που μας περασε η 0Α752 ξεκινησε κανονικα απο αθηνα για σαμο.δυστηχως λογω κακοκαιριας και μετα απο 3 προσπαθειες του πιλοτου για προσγειωση το αεροπλανο επεστρεψε στην αθηνα.

το αεροπλανο βρισκοταν πανω απο 2 ωρες σον αερα.

οι επιβατες προωθηθηκαν με τις επομενες προγραμματισμενες πτησεις.η απογευματινη και τελευταια πτηση της κυριακης ηταν γεματη, οποτε για την επομενη μερα.

δυστηχως και εγω ηλπιζα μηπως εμπαινε καποιο εξτρα δρομολογιο αλλα οχι.

η Α3 δεν ειχε αλλη πτηση για σαμο την ιδια ημερα.

αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εδωσαν ξενοδοχειο σε ολους μεχρι την πτηση για την οποια ειχε βρεθει θεση.μετα απο 1 ή παραπανω μερες.

συμφωνω οτι δεν φταιει η εταιρεια για την κακοκαιρια.αλλα δεν γνωριζω αν υπαρχει σχετικη ρυθμιση η οποια να επιβαλλει να προσφερει η εταιρεια διαμονη και διατροφη.ή απλα εγινε λογω της ταλαιπωριας που υπεστη ο κοσμος.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Σύμφωνα με το κανονισμό 261/2004 της Ε.Ε. που διέπει τις αερομεταφορές (και αν δε κάνω λάθος),οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεώνονται να παρέχουν αποζημιώσεις ή άλλες παροχές σε επιβάτες σε περιπτώσεις τεχνικών βλαβών ή επικίνδυνων καιρικών συνθηκών.Οι εταιρείες προβαίνουν σε σχετικές ενέργειες λόγω ανταγωνισμού.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

αυτό το τελευταίο που είπες alex96 είναι το σωστό.
αποζημειώσης γιοκ λόγω καιρού και τεχνικού. (ουτε ξενοδοχείο ούτε φαγητό)
άν θέλει η εταιρεία άλλο αυτό.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

έπίσης

ο techerakis είχε όντως πρόβλημα, αλλά ρε παιδιά αυτό το πραγμα που λένε ...η ταδε εταιρεία πετάει , η δικιά σας γιατί δεν πετάει....
ελεος πια...δεν είναι ΚΤΕΛ.
Δηλαδή η ΟΑ δεν ήθελε να πετάξει και πέταξε η Α3. Ήταν πιο εξυπνοι αυτοί.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Την Κυριακή που πέρασε (10 Ιαν), η Olympic Air και όλες οι εταιρίες ακύρωσαν τις πρωινές & μεσημεριανές πτήσεις για Ρόδο
λόγω ανέμου στο RHO. Η Olympic μετέφερε κάποιους επιβάτες σε επόμενες πτήσεις (με άγνωστο κριτήριο προτεραιότητας) αλλά
κάποια στιγμή οι πτήσεις απογεύματος και νύχτας γέμισαν. Δεν έκανε απολύτως τίποτα για όσους έμειναν απ' έξω. Η Athens είχε
θέσεις, το ίδιο και η Aegean - η οποία πρέπει να έβαλε έξτρα πτήση στις 2130 (το υποθέτω λόγω 4ψήφιου αριθμού πτήσης), έτσι
οι "παρατημένοι" της Olympic πλήρωσαν και πέταξαν με Aegean. Τα λεφτά τους (για την πτήση της Olympic) θα τα πάρουν πίσω.

Μπορεί η Olympic να μην είχε υποχρέωση να τους βοηθήσει, όμως οι επιβάτες το ερμήνευσαν ως αδιαφορία. Αντίθετα, η Aegean
κέρδισε τις εντυπώσεις. Μπορεί η Olympic να μου έδωσε Ασημένια Κάρτα με κλήρωση, μπορεί να κέρδισε την συμπάθειά μου
λόγω παρελθόντος και να την έβλεπα με λίγο μεγαλύτερη εκτίμηση, όμως με την απροθυμία να "σκιστεί", με τον εξαναγκασμό μου
να πάω 3 φορές στο αεροδρόμιο (για να πάρω, να παραλάβω και να ξαναπάω την κοπελιά να πάρει το αεροπλάνο) έχει ξεφτιλιστεί στα μάτια μου.

Θα μπορούσε να προωθήσει τους επιβάτες σε άλλες εταιρίες, να βάλει πρόσθετες πτήσεις (αποκλείεται να μην είχε αεροπλάνα διαθέσιμα)
αλλά προτίμησε να κάνει όσα ήταν υποχρεωμένη. Και μόνο τα απογοητευμένα μηνύματα αυτού του thread να δει κανείς, θα απορεί πώς
η απόλυτη καπιταλίστρια MIG επιτρέπει να δίνει αφορμή για τόσο αρνητική κριτική. Οι επιβάτες που ξέμειναν έσταζαν χολή, όχι για τις ματαιώσεις
(κατανοητές) αλλά για την αδιαφορία. Θα ξαναπετάξω με Olympic αλλά μόνο αν το οικονομικό κέρδος μου είναι τεράστιο. Αλλιώς, θα δώσω τα λεφτά
μου στην Aegean. Ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει πει ότι όταν τα αεροπλάνα του δεν πετάνε χάνει λεφτά, και το αεροδρόμιο είναι γεμάτο με
παρκαρισμένα της Olympic...
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Οι επιβάτες που προωθήθηκαν δηλαδή απο την Ολυμπιακή έμειναν με άσχημες εντυπώσεις ή ικανοποιήθηκαν;Η τεχνική της "επιπλέον" πτήσης με 4ψηφιο αριθμό είναι πολύ καλή επικοινωνιακά ενδεχομένως αλλά και λίγο παραπλανητική καθώς εφόσον έχει ήδη ακυρωθεί κάποια πτήση,ο αριθμός της (flight number) δε γίνεται να ξαναχρησιμοποιηθεί μέσα στην ίδια ημέρα.Συνεπώς δε πρόκειται,πρακτικά,για επιπλέον εξυπηρέτηση παρά μόνο αν εκτελεστούν όλες οι ήδη προγραμματισμένες πτήσεις.Πρόκειται εξάλλου για απλά μαθηματικά.Αφήστε δε που έχει συμβεί πολλές φορές να αναχωρήσει "επιπλέον πτήση" και να μη καταφέρει ούτε και αυτή να προσγειωθεί.Τότε γίνεται το μεγαλύτερο σύστριγγλο που μπορεί να δείτε.Δυστυχώς,κάποιοι σπαταλάνε καύσιμα χωρίς λόγο............
Συμπερασματικά,λοιπόν:δε πρόκειται για επιπλέον εξυπηρέτηση.Συμπτωματικά,κάποια αφη (ΟΑ) ήταν γεμάτα και κάποια όχι (Α3).Είναι απλά θέμα τύχης.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Παιδιά μην λέτε ότι να ναι. Φυσικά και η εταιρία βάση του νόμου 261/2004 της Ε.Ε. υποχρεούται να προσφέρει φροντίδα στον επιβάτη (ξενοδοχείο κτλ.) σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης λόγω καιρού. Τα έχουμε γράψει και στο σχετικό θέμα.

Διαβάστε τον Κανονισμό για να ξέρετε τα δικαιώματά σας και να μην σας κοροϊδεύουν!
 
Re: Συμπεριφορά εταιριών (επιτρέψτε μια μικρή αλλαγή)

Φίλτατε Alex, "με απλά μαθηματικά", πολλοί επιβάτες της Olympic έμειναν εκτός αεροπλάνου, ενώ της Aegean πέταξαν και περίσσεψαν και θέσεις.
Μην ξεχνάς ότι το thread άρχισε από ακυρωμένες πτήσεις μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης, για τις οποίες η Olympic δεν βρήκε αεροπλάνα
ενώ η Aegean βρήκε 3. Όσο κι αν ψάχνουμε δικαιολογίες, για τουλάχιστο 2η φορά μέσα σε ελάχιστο διάστημα η Olympic, member
of the Marfin Investment Group όπως άκομψα λένε οι αεροσυνοδοί της, απογοητεύει επιβάτες. Επιβάτες σαν εμένα που έκανα 17 πτήσεις από
Σεπτέμβρη ως σήμερα, το 70% με Ολυμπιακή & Olympic, βλέπουν μια εταιρία που μετράει τις πενταροδεκάρες κι αδιαφορεί για την φήμη της.

Για όσους έμειναν στο αεροδρόμιο με μια βαλίτσα, μην ξέροντας τι να κάνουν, δεν είναι τύχη το ότι η Olympic δεν τους βρήκε λύση. Ήταν κακή επιλογή,
από την στιγμή που οι ανταγωνιστές βρήκαν λύση. Δεν είναι μαθηματικά να ξεμένεις στο αεροδρόμιο, είναι πρόβλημα.
 
Re: Συμπεριφορά υπαλλήλων (ιπταμένων & εδάφους)

Σίγουρα είναι πρόβλημα να ξεμείνει για όποιον δε προωθήθηκε.Ανέφερα πολλά παραδείγματα με γεγονότα αλλά και το τρόπο που ενεργούν οι εταιρείες.Διάβασέ τα λίγο πιο πάνω και,αν θέλεις,σε παρακαλώ σχολίασέ τα ΟΛΑ. Αυτό που λέω όμως είναι οτι δε πρόκειται για επιπλέον εξυπηρέτηση εκ μέρους της Α3.Όσο για το κανονισμό,δε θα αναφέρω εδώ γιατί οι εταιρείες δεν υποχρεώνονται στα σχετικά σε περιπτώσεις τεχνικών βλαβών ή καιρου.Όποιος θέλει,ας το ξανα-διαβάσει.
Αν όμως το επιχείρημα είναι οτι επειδή κάποιοι επιβάτες δεν έγινε εφικτό να προωθηθούν με την αμέσως επόμενη πτήση
θα έπρεπε να δρομολογηθεί επιπλέον αφος,τι να πω;Για αυτό λοιπόν και επειδή δε το ξέρω,ρωτάω:Πόσοι επιβάτες δε προωθήθηκαν στην αμέσως επόμενη πτήση;
 
Top