CaptainChris
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/07/2003
- Μηνύματα
- 1.036
- Likes
- 128
- Περιοχή
- Thessaloniki, Greece, EU
- Website
- www.captain-chris.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ" ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ
Τα παρακατω ειναι συμπραξη δικων μου σκεψεων με φημες και πληροφοριες που υπαρχουν.
Απο 1η Οκτωβριου τα δρομολογια που θα πραγματοποιουνται θα ειναι ολα τα δρομολογια των Αγονων γραμμων που ειναι υποχρεωμενη να πραγματοπιει η εταιρια απο Αθηνα, Θεσσαλονικη και Ροδο. Οι προορισμοι στο εσωτερικο της Ελλαδας που εξυπηρετουνται απο Αθηνα, μονο που σε πολλα απο αυτα θα ειναι μειωμενη η συχνοτητα των δρομολογιων. Στο εξωτερικο δικτυο θα εξυπηρετουνται μονο τα δρομολογια στα αεροδρομια οπου υπαρχουν χρονοθηριδες (slots) που εχουν μεγαλη εμπορικη αξια, τα οποια εχουν αποκτηθει μαζι με το σημα και το ονομα της εταιριας και υπαρχη φοβος να χαθουν εαν δεν χρησιμοποιηθουν. London Heathrow, Paris Charles De Gaulle, Rome Fuimincino, Milan Linate, Frankfurt, Berlin Tegel, Brussels και New York JFK.
Το slot του αεροδρομιου Gatwick θα πωληθη.
Ο στολος υπολογιζεται να αποτελειται απο 10 regional αεροσκαφη 30, 50 και 70 θεσεων, 10 short-medium haul αεροσκαφη 150 και 180 θεσεων και 1 long haul αεροσκαφος για το δρομολογιο της Νεας Υορκης 250 θεσεων.
Απο 30 Οκτωβριου που ξεκιναει το χειμερινο προγραμμα δρομολογιων σε ολες της αεροπορικες εταιριες, θα προστεθουν οι προορισμοι Bucharest, Istanbul, Tel Aviv και Cairo ενω θα ενισχυθουν και οι κυριοι προορισμοι στο εσωτερικο οπως Θεσσαλονικη, Ηρακλειο και Ροδος. Στο στολο θα εχουν προστεθει 2 regional και 2 short-medium haul αεροσκαφη.
Σε ενα χρονο, οταν θα εχουν αποκτηθει κι αλλα αεροσκαφη θα προστεθουν κι αλλοι προορισμοι και θα ενισχυθουν οι συχνοτητες των δρομολογιων οπου χρειαζεται. Οσο για τους τυπους των αεροσκαφων εχουν ζητηθει προσφορες απο της κατασκευαστριες εταιριες, Airbus, ATR, Boeing, Bombardier, Embraer, θα μελετηθουν οι προσφορες και θα αποφασισθουν οι τυποι των αεροσκαφων που θα αποκτηθουν. Εως τα τελη Απριλιου θα εχει αποφασησθει πιοι τυποι αεροσκαφων θα αποκτηθουν ωστε να γινουν οι αναλογες παραγγελειες. Τα πρωτα αεροσκαφη θα ενοικιαστουν ωστε να μπορουν να ενταχθουν στο στολο εως το φθινοπορο. Ισως ενοικιαστουν για ενα μικρο χρονικο διαστημα, εως ενα χρονο το πολυ, καποια απο τα υπαρχονται αεροσκαφη της Ολυμπιακης οπως τα Dash 8 για της αγωνες γραμμες και ισως καποια απο τα ATR72, εαν δεν μπoρεσουν να αποκτηθουν ποιο νεα.
Επισης μεσα στης πρωτες προτεραιοτητες της Ολυμπιακης ειναι η δημιουργια νεου προγραμματος τακτικων επιβατων, θα αναγνωριστουν και θα ενσωματωθουν τα μιλια που εχουν οι πελατες του Icarus, αλλα και η συνεργασια με αεροπορικες εταιριες και συμμαχιες. Εως την 1η Οκτωβριου θα εχει ξεκινηση το νεο προγραμμα τακτικων επιβατων οπως και καποιες συνεργασιες codeshare με καποιες αεροπορικες εταιριες.
Η Εταιρια θελει να προσφερει απο την αρχη 2 θεσεις Economy και Business class στης short-medium haul πτησεις και 3 θεσεις Economy, Economy plus, Business class στης long haul πτησεις. Στης short-medium haul πτησης οι θεσεις της Business class θα ειναι ποιο ανετες απο αυτες της οικονομικης χωρις να υπαρχη μεσαια θεση. Ενω στα long haul δρομολογια η Business class θα εχει θεσεις που θα γινονται κρεβατια οπως ειναι τωρα πια σε ολες της αεροπορικες εταιριες, ενω θα υπαρχη και συγχρονο συστημα ψυχαγωγιας με προσοπικες οθονες σε ολες της θεσεις του αεροσκαφους.
Η Ολυμπιακη θελει να δημιουργησει ενα πολυ καλο προιων για να προσελκυση οσο ποιο πολλους επιβατες μπορει στην Business class, μιας και με τον εντονο ανταγωνισμο που υπαρχη στης αερομεταφορες ειναι ενας σιγουρος τροπος για να ειναι κερδοφορα τα δρομολογια, δηλαδη θα δοθει πολλη μεγαλη βαση σε δρομολογια και υπηρεσιες που θα προσελκησουν οσο ποιο πολους Business class επιβατες γινεται.
c.2009 CaptainChris
Τα παρακατω ειναι συμπραξη δικων μου σκεψεων με φημες και πληροφοριες που υπαρχουν.
Απο 1η Οκτωβριου τα δρομολογια που θα πραγματοποιουνται θα ειναι ολα τα δρομολογια των Αγονων γραμμων που ειναι υποχρεωμενη να πραγματοπιει η εταιρια απο Αθηνα, Θεσσαλονικη και Ροδο. Οι προορισμοι στο εσωτερικο της Ελλαδας που εξυπηρετουνται απο Αθηνα, μονο που σε πολλα απο αυτα θα ειναι μειωμενη η συχνοτητα των δρομολογιων. Στο εξωτερικο δικτυο θα εξυπηρετουνται μονο τα δρομολογια στα αεροδρομια οπου υπαρχουν χρονοθηριδες (slots) που εχουν μεγαλη εμπορικη αξια, τα οποια εχουν αποκτηθει μαζι με το σημα και το ονομα της εταιριας και υπαρχη φοβος να χαθουν εαν δεν χρησιμοποιηθουν. London Heathrow, Paris Charles De Gaulle, Rome Fuimincino, Milan Linate, Frankfurt, Berlin Tegel, Brussels και New York JFK.
Το slot του αεροδρομιου Gatwick θα πωληθη.
Ο στολος υπολογιζεται να αποτελειται απο 10 regional αεροσκαφη 30, 50 και 70 θεσεων, 10 short-medium haul αεροσκαφη 150 και 180 θεσεων και 1 long haul αεροσκαφος για το δρομολογιο της Νεας Υορκης 250 θεσεων.
Απο 30 Οκτωβριου που ξεκιναει το χειμερινο προγραμμα δρομολογιων σε ολες της αεροπορικες εταιριες, θα προστεθουν οι προορισμοι Bucharest, Istanbul, Tel Aviv και Cairo ενω θα ενισχυθουν και οι κυριοι προορισμοι στο εσωτερικο οπως Θεσσαλονικη, Ηρακλειο και Ροδος. Στο στολο θα εχουν προστεθει 2 regional και 2 short-medium haul αεροσκαφη.
Σε ενα χρονο, οταν θα εχουν αποκτηθει κι αλλα αεροσκαφη θα προστεθουν κι αλλοι προορισμοι και θα ενισχυθουν οι συχνοτητες των δρομολογιων οπου χρειαζεται. Οσο για τους τυπους των αεροσκαφων εχουν ζητηθει προσφορες απο της κατασκευαστριες εταιριες, Airbus, ATR, Boeing, Bombardier, Embraer, θα μελετηθουν οι προσφορες και θα αποφασισθουν οι τυποι των αεροσκαφων που θα αποκτηθουν. Εως τα τελη Απριλιου θα εχει αποφασησθει πιοι τυποι αεροσκαφων θα αποκτηθουν ωστε να γινουν οι αναλογες παραγγελειες. Τα πρωτα αεροσκαφη θα ενοικιαστουν ωστε να μπορουν να ενταχθουν στο στολο εως το φθινοπορο. Ισως ενοικιαστουν για ενα μικρο χρονικο διαστημα, εως ενα χρονο το πολυ, καποια απο τα υπαρχονται αεροσκαφη της Ολυμπιακης οπως τα Dash 8 για της αγωνες γραμμες και ισως καποια απο τα ATR72, εαν δεν μπoρεσουν να αποκτηθουν ποιο νεα.
Επισης μεσα στης πρωτες προτεραιοτητες της Ολυμπιακης ειναι η δημιουργια νεου προγραμματος τακτικων επιβατων, θα αναγνωριστουν και θα ενσωματωθουν τα μιλια που εχουν οι πελατες του Icarus, αλλα και η συνεργασια με αεροπορικες εταιριες και συμμαχιες. Εως την 1η Οκτωβριου θα εχει ξεκινηση το νεο προγραμμα τακτικων επιβατων οπως και καποιες συνεργασιες codeshare με καποιες αεροπορικες εταιριες.
Η Εταιρια θελει να προσφερει απο την αρχη 2 θεσεις Economy και Business class στης short-medium haul πτησεις και 3 θεσεις Economy, Economy plus, Business class στης long haul πτησεις. Στης short-medium haul πτησης οι θεσεις της Business class θα ειναι ποιο ανετες απο αυτες της οικονομικης χωρις να υπαρχη μεσαια θεση. Ενω στα long haul δρομολογια η Business class θα εχει θεσεις που θα γινονται κρεβατια οπως ειναι τωρα πια σε ολες της αεροπορικες εταιριες, ενω θα υπαρχη και συγχρονο συστημα ψυχαγωγιας με προσοπικες οθονες σε ολες της θεσεις του αεροσκαφους.
Η Ολυμπιακη θελει να δημιουργησει ενα πολυ καλο προιων για να προσελκυση οσο ποιο πολλους επιβατες μπορει στην Business class, μιας και με τον εντονο ανταγωνισμο που υπαρχη στης αερομεταφορες ειναι ενας σιγουρος τροπος για να ειναι κερδοφορα τα δρομολογια, δηλαδη θα δοθει πολλη μεγαλη βαση σε δρομολογια και υπηρεσιες που θα προσελκησουν οσο ποιο πολους Business class επιβατες γινεται.
c.2009 CaptainChris