Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ" ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ

Τα παρακατω ειναι συμπραξη δικων μου σκεψεων με φημες και πληροφοριες που υπαρχουν.

Απο 1η Οκτωβριου τα δρομολογια που θα πραγματοποιουνται θα ειναι ολα τα δρομολογια των Αγονων γραμμων που ειναι υποχρεωμενη να πραγματοπιει η εταιρια απο Αθηνα, Θεσσαλονικη και Ροδο. Οι προορισμοι στο εσωτερικο της Ελλαδας που εξυπηρετουνται απο Αθηνα, μονο που σε πολλα απο αυτα θα ειναι μειωμενη η συχνοτητα των δρομολογιων. Στο εξωτερικο δικτυο θα εξυπηρετουνται μονο τα δρομολογια στα αεροδρομια οπου υπαρχουν χρονοθηριδες (slots) που εχουν μεγαλη εμπορικη αξια, τα οποια εχουν αποκτηθει μαζι με το σημα και το ονομα της εταιριας και υπαρχη φοβος να χαθουν εαν δεν χρησιμοποιηθουν. London Heathrow, Paris Charles De Gaulle, Rome Fuimincino, Milan Linate, Frankfurt, Berlin Tegel, Brussels και New York JFK.
Το slot του αεροδρομιου Gatwick θα πωληθη.
Ο στολος υπολογιζεται να αποτελειται απο 10 regional αεροσκαφη 30, 50 και 70 θεσεων, 10 short-medium haul αεροσκαφη 150 και 180 θεσεων και 1 long haul αεροσκαφος για το δρομολογιο της Νεας Υορκης 250 θεσεων.
Απο 30 Οκτωβριου που ξεκιναει το χειμερινο προγραμμα δρομολογιων σε ολες της αεροπορικες εταιριες, θα προστεθουν οι προορισμοι Bucharest, Istanbul, Tel Aviv και Cairo ενω θα ενισχυθουν και οι κυριοι προορισμοι στο εσωτερικο οπως Θεσσαλονικη, Ηρακλειο και Ροδος. Στο στολο θα εχουν προστεθει 2 regional και 2 short-medium haul αεροσκαφη.
Σε ενα χρονο, οταν θα εχουν αποκτηθει κι αλλα αεροσκαφη θα προστεθουν κι αλλοι προορισμοι και θα ενισχυθουν οι συχνοτητες των δρομολογιων οπου χρειαζεται. Οσο για τους τυπους των αεροσκαφων εχουν ζητηθει προσφορες απο της κατασκευαστριες εταιριες, Airbus, ATR, Boeing, Bombardier, Embraer, θα μελετηθουν οι προσφορες και θα αποφασισθουν οι τυποι των αεροσκαφων που θα αποκτηθουν. Εως τα τελη Απριλιου θα εχει αποφασησθει πιοι τυποι αεροσκαφων θα αποκτηθουν ωστε να γινουν οι αναλογες παραγγελειες. Τα πρωτα αεροσκαφη θα ενοικιαστουν ωστε να μπορουν να ενταχθουν στο στολο εως το φθινοπορο. Ισως ενοικιαστουν για ενα μικρο χρονικο διαστημα, εως ενα χρονο το πολυ, καποια απο τα υπαρχονται αεροσκαφη της Ολυμπιακης οπως τα Dash 8 για της αγωνες γραμμες και ισως καποια απο τα ATR72, εαν δεν μπoρεσουν να αποκτηθουν ποιο νεα.
Επισης μεσα στης πρωτες προτεραιοτητες της Ολυμπιακης ειναι η δημιουργια νεου προγραμματος τακτικων επιβατων, θα αναγνωριστουν και θα ενσωματωθουν τα μιλια που εχουν οι πελατες του Icarus, αλλα και η συνεργασια με αεροπορικες εταιριες και συμμαχιες. Εως την 1η Οκτωβριου θα εχει ξεκινηση το νεο προγραμμα τακτικων επιβατων οπως και καποιες συνεργασιες codeshare με καποιες αεροπορικες εταιριες.
Η Εταιρια θελει να προσφερει απο την αρχη 2 θεσεις Economy και Business class στης short-medium haul πτησεις και 3 θεσεις Economy, Economy plus, Business class στης long haul πτησεις. Στης short-medium haul πτησης οι θεσεις της Business class θα ειναι ποιο ανετες απο αυτες της οικονομικης χωρις να υπαρχη μεσαια θεση. Ενω στα long haul δρομολογια η Business class θα εχει θεσεις που θα γινονται κρεβατια οπως ειναι τωρα πια σε ολες της αεροπορικες εταιριες, ενω θα υπαρχη και συγχρονο συστημα ψυχαγωγιας με προσοπικες οθονες σε ολες της θεσεις του αεροσκαφους.
Η Ολυμπιακη θελει να δημιουργησει ενα πολυ καλο προιων για να προσελκυση οσο ποιο πολλους επιβατες μπορει στην Business class, μιας και με τον εντονο ανταγωνισμο που υπαρχη στης αερομεταφορες ειναι ενας σιγουρος τροπος για να ειναι κερδοφορα τα δρομολογια, δηλαδη θα δοθει πολλη μεγαλη βαση σε δρομολογια και υπηρεσιες που θα προσελκησουν οσο ποιο πολους Business class επιβατες γινεται.

c.2009 CaptainChris
 
Έχω την εντύπωση ότι δεν γίνεται αντιληπτό αυτό που λέω. Προφανώς και η ΟΑ δεν θα μπορούσε να πωληθεί ακριβότερα και είμαι από αυτούς που λένε "πάλι καλά" και "μην μιλάμε καθόλου". Πολύ απλά δίνω ένα μέτρο στα οικονομικά μεγέθη. Όπως όταν βγάζουμε κοντινή φωτογραφία ενός αντικειμένου και δίπλα βάζουμε έναν αναπτήρα για να συγκρίνουμε τα μεγέθη.

Η είδηση των 100 εκ. για το Χίλτον στην Κύπρο δεν χωράει αμφισβήτηση, ούτε καθ' αυτή ούτε το ποσό. Πολύ εύκολα θα το βρείτε σε 100άδες ειδησειογραφικά site, όπως το βρήκα εγώ χθές.

Το θέμα αν θα επενδύσει κι'άλλα λεφτά στην εταιρεία, είναι άλλο. Προφανώς και θα πρέπει να επενδύσει αν θέλει να οργανώσει ένα τόσο μεγάλο μπίπ μπίπ.
 
Οι φήμες, οι πληροφορίες και τα δημοσιεύματα αυτά πάνω κάτω δηλώνουν ΑΛΛΑ,

μπορεί η εταιρία με 20 -25 αεροσκάφη να έχει 4,000 με 4,500 προσωπικό?
Μήπως ένας από τους 2 υπολογισμούς είναι off?
Δεν έχω εσωτερική πληροφόρηση από τη ΜΙΓ αλλά έτσι όπως βλέπω τα νούμερα δεν μου κάθονται καλά.
:?:
 
αγαπητέ Captain Chris, πολύ ενημερωτικές όλες οι πληροφορίες. Όμως τι θα γίνουν τα δρομολόγια για τα υπόλοιπα Γερμανικά αεροδρόμια? Καί αναρωτιέμαι ιδιαίτερα για τις πτήσεις προς εξωτερικό από SKG, παραμένει κάποιο δρομολόγιο ή όλα θα γίνονται με ανταπόκριση μέσω ATH?
 
Στις χθεσινοβραδινές ειδήσεις άκουσα πολλά από πολλά κανάλια..! Γενικά η εταιρεία θα έρθει στο 65% από τι ήταν πέρυσι αλλά χρόνο με τον χρόνο παραλαμβάνοντας νέα αεροσκάφη η εταιρεία θα ανοίξει φτερά για νέους προορισμούς! Στο εσωτερικό δεν θα αλλάξει τίποτα οι μεγάλες αλλαγές θα γίνουν στο εξωτερικό!!

Τα πλάνα μου φαίνονται πάρα πολύ καλά!! Εύχομαι τα καλύτερα !! :great:
 
Θα πρέπει να σημειώσω πως και εμένα μου φαίνεται πολύ παράξενο πως μια εταιρεία με 25-30 αεροσκάφη χρειάζεται 4000 εργαζόμενους.Η Αιγαίου έχει νομίζω 31 και απασχολεί περίπου 2300 εργαζόμενους.
Επιπλέον, θεωρώ πως αν η Ολυμπιακή δεν κρατήσει τα δρομολόγια για Γερμανία απο SKG τότε το έχει χαμένο το παιχνίδι σε αυτό το αεροδρόμιο.
Όσο αφορά τα σχέδια της νέας Ολυμπιακής τα βλέπω λίγο πολύ υπερβολικά , ειδικά σε περίοδο κρίσης.
Γενικά θεωρώ πως στην ΜΙΓ ονειρεύονται και βλέπουν τα πάντα ρόδινα.
 
nsap":2r94ciqm said:
Θα πρέπει να σημειώσω πως και εμένα μου φαίνεται πολύ παράξενο πως μια εταιρεία με 25-30 αεροσκάφη χρειάζεται 4000 εργαζόμενους.Η Αιγαίου έχει νομίζω 31 και απασχολεί περίπου 2300 εργαζόμενους.

Σωστά, αλλά η MIG αγόρασε και την τεχνική βάση η οποία έχει τις εγκαταστάσεις και τις προδιαγραφές ενός ανεξάρτητου διεθνούς επισκευαστικού κέντρου το οποίο σε πλήρη ανάπτυξη απασχολεί πάνω απο 1500 εργαζόμενους.
Πιστεύω οτι θα προχωρήσει και σε αυτή την ανεξάρτητη επιxειρηματική δραστηριότητα γιατι το να έχει αυτό το τεράστιο υπόστεγο με τον πανάκριβο εξοπλισμό για να κάνει έστω και base maintenance στα αεροσκάφη της ΟΑ μόνο, είναι ασύμφορο.
 
Αρθρο απο το euro2day:

Κοντά στις πέντε χιλιάδες υπολογίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ότι θα είναι το προσωπικό που θα εργάζεται στις τρεις εταιρίες όταν τα ηνία θα αναλάβει εξολοκλήρου ο όμιλος MIG, δηλαδή μετά την 1η Οκτωβρίου του 2009.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις που προέρχονται από την εσωτερικό του ομίλου MIG, για τη νέα εταιρία πτητικού έργου θα χρειαστούν περίπου προσωπικό 2.000 ατόμων, ενώ ανάλογος αριθμός θα απαιτηθεί για τη στελέχωση της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης.

Για την εταιρία τεχνικής βάσης το προσωπικό που θα απαιτηθεί εκτιμάται ότι θα είναι περισσότερο από 500 άτομα, ενώ όπως αναφέρουν πηγές από την εταιρία αερομεταφορών της MIG στις προθέσεις της είναι να προσληφθεί το σύνολο των πτυχιούχων μηχανικών της Ο.Α. που είναι περίπου 480 άτομα, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι οι πτυχιούχοι τεχνικοί θα υποβάλουν αιτήσεις στη διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Επίσης, στην εταιρία αερομεταφορών της MIG πρόκειται να προσληφθούν και διοικητικοί υπάλληλοι.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι σήμερα λήγει η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων πρόσληψης για τις εταιρίες πτητικού έργου και τεχνικής βάσης. Έως τώρα έχουν υποβληθεί περίπου 12.000 αιτήσεις, ωστόσο εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί εντυπωσιακά κατά την τελευταία ημέρα της προθεσμίας.

Έως τα μέσα του επόμενου μήνα εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και ο σχεδιασμός της εταιρίας για τον στόλο της. Ο όμιλος MIG θα παραλάβει τα πρώτα καινούργια αεροσκάφη περί τα τέλη Ιουνίου. Πρόκειται για αεροσκάφη που θα ενοικιαστούν με τη μέθοδο leasing, ενώ εντός του 2010 η εταιρία θα παραλάβει τα πρώτα ιδιόκτητα αεροσκάφη.

Η εταιρία εστιάζει το ενδιαφέρον της στην προμήθεια αεροσκαφών μέσων αποστάσεων έως 160 θέσεων, ενώ σκοπεύει να αντικαταστήσει με νέα αεροσκάφη χωρητικότητας 40 έως 70 θέσεων και τα πεπαλαιωμένα ATR. Επίσης, θετικά εξετάζεται και η διατήρηση των τεσσάρων αεροσκαφών Airbus 340 της Ολυμπιακής, τα οποία εξυπηρετούν προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.
 
jmkOA":2lqzh6il said:
Για την εταιρία τεχνικής βάσης το προσωπικό που θα απαιτηθεί εκτιμάται ότι θα είναι περισσότερο από 500 άτομα, ενώ όπως αναφέρουν πηγές από την εταιρία αερομεταφορών της MIG στις προθέσεις της είναι να προσληφθεί το σύνολο των πτυχιούχων μηχανικών της Ο.Α. που είναι περίπου 480 άτομα, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι οι πτυχιούχοι τεχνικοί θα υποβάλουν αιτήσεις στη διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Απολυτα λογικό και αναμενόμενο. Ας είμαστε ρεαλιστές, ομάδα που κερδίζει, δεν την αλλάζεις

jmkOA":2lqzh6il said:
Επίσης, θετικά εξετάζεται και η διατήρηση των τεσσάρων αεροσκαφών Airbus 340 της Ολυμπιακής, τα οποία εξυπηρετούν προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.

Απλά 8) και ελπίζω σε 3-5 χρόνια όταν η εταιρία - ΒΙΩΣΙΜΗ - θα είναι έτοιμη για να εντάξει LR δρομολόγια στις πτήσεις της να πάρει και κανένα 777

Just In (Από Ελευθεροτυπία):

"Σήμερα η Ολυμπιακή χρησιμοποιεί για το σκοπό αυτό 4 Airbus Α340 που ανήκουν στο υπουργείο Οικονομίας. Στελέχη της MIG εκτιμούσαν χθες πως είναι αρκετά μεγάλες οι πιθανότητες η εταιρεία να αναζητήσει αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων από την αγορά και να μην προτιμήσει τα... κρατικά αεροπλάνα."

Αλλά και (Αθηναικό Πρακτορείο)...:

"Την εκτίμηση ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία, τώρα που πέρασε στον έλεγχο της εταιρίας MIG του κ. Βγενόπουλου, είναι πολύ πιθανόν να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς την Αυστραλία, εξέφρασε ο Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Πάνος Καμμένος ο οποίος εκπροσώπησε την ελληνική κυβέρνηση στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου που έγινε στη Μελβούρνη."

Μέχρι να δούμε το επιχειρησιακό σχέδιο, όλα είναι στον... αέρα από ό,τι φαίνεται, εκτός αν κάποιος είναι κολλητός του Συμιγδάλη και του νέου διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης, αλλά ακόμα και να ήταν, δύσκολο να αποκαλύψουν πριν την ώρα τα σχεδιά τους.
 
MIG-ΣΕΧΟΑ

Δέν ξέρω αν έχει αναφερθεί κάποιος πάλι στο θέμα αλλά εγώ θα ρωτήσω.Μήπως κανείς γνωρίζει άν η MIG θα κρατήσει την ΣΕΧΟΑ στην ζωή!!!!!Ενημερώνω πως μόνο δεδομένο δεν είναι αυτό.Η άποψη μου είναι πως θα λειτουργήσει κανονικά χωρίς όμως να έχω κάποια πληροφόρηση.
 
Top