Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
nsap":2zg47q66 said:
Με τη σειρά μου να ευχηθώ καλή επιτυχία στο εγχείρημα της MIG αν και προβλέπεται δύσκολο για τα δύο πρώτα χρόνια ,αν βέβαια παραμείνει στα χέρια του μέχρι τότε.
Όσο αφορά την ανανέωση του στόλου, την θεωρώ κάτι περισσότερο απο επιτακτική.Ιδιαίτερα τα Μπόινγκ χρειάζονται αλλαγή.Επιπλέον, θα προτιμούσα τα Β737NG για λόγους διαφοροποίησης του στόλου απο την Αιγαίου αλλά και γιατί πιστεύω πως λόγω ισοτιμίας θα είναι φθηνότερα.
Επιπλέον, πιστεύω πως το δίκτυο θα συρρικνωθεί παρόλο την εξαγορά.Μερικοί προορισμοί δεν μπορούν απο την μία μέρα στην άλλη να γίνουν επικερδής, κάτι που σύμφωνα με εμένα ευνοεί την Αιγαίου.
Όσο αφορά τον ανταγωνισμό η Αιγαίου θα συνεχίσει να προπορεύεται για τουλάχιστον τα επόμενα 1-2 χρόνια σε επιβατική κίνηση.Επίσης, έχει αναφερθεί πως Η Αιγαίου θα πρέπει να αρχίσει να τρέμει.Αυτή ή άποψη είναι εντελώς λανθασμένη.Η τελευταία βρίσκεται στο τέλος ενός μργάλου επενδυτικού σχεδίου, ενώ η νέα ΟΑ δεν έχει κάν ξεκινήσει.Επομένως, η πρώτη βρίσκεται σε πλεονάζοθσα θέση.Σε περίπτωση ανάγκης όμως, η Αιγαίου μπορεί να καταφύγει στα αξιόλογα στελέχη της Λούφτι (βλέπετε LHI).
Επιπλέον , έχω διαβάσει σε άρθρα πως θα γίνουν προσπάθειες ένταξης της σε συμμαχία.Κάτι πολύ δύσκολο για τουλάχιστον τα επόμενα 5 έτη.Αν μοναδικό κριτήριο της οποιασδήποτε συμμαχίας είναι η κεφαλαιακή επάρκεια τότε ας εισέλθει σε αυτή.
Τέλος, το μέλλον της Ολυμπιακής θα είναι:
Α)Πώληση σε ξένο επενδυτικό φάντ η σε ξένη αεροπορική εταιρεία μέσα στα επόμενα 2-3 έτη,
Β)Εξαγορά της απο την Αιγαίου, είτε αυτόνομα είτε με την συμμετοχή τρίτου ( π.χ Λούφτι),
Γ)Συγχώνευση με την Αιγαίου.


Η σύγκριση ΟΑ-Α3 είναι ανέφικτη. Μπορεί η πρώτη να βρίσκεται στην κατάσταση αυτή, δεν μπορούμε όμως να πούμε οτι τώρα ξεκινά η πορεία της στην αεροπορική αγορά. Μόλις γίνει η ανανέωση του στόλου και το φρασκάρισμα της διοικητικής "γραμμής" προσωπική μου άποψη είναι οτι η επιβατική κίνηση θα εκτιναχθεί με ολέθριες συνέπειες για την Α3. Η Ολυμπιακή είναι μια εταιρία τεράστια και χρόνια στο χώρο. Η Α3 είναι μια καινούρια εταιρία.

Άλλωστε ο φόβος της Α3 φάνηκε... Δεν το είπαμε εμεις. Οι κινήσεις της κατα την γνώμη μου ήταν στρατηγικές κινήσεις πανικού...
 
Αν ισχύουν (δεν το γνωρίζω) αυτά που έλεγαν σήμερα στα κανάλια ότι τα περισσότερα δρομολόγια της ΟΑ είναι ζημιογόνα, τότε ναι θα πάρει χρόνο να αλλάξει αυτό και σίγουρα θα χρειαστεί downsizing πριν μεγαλώσει. Γενικά τα κόστη της εταιρείας όμως θα μειωθούν γιατί ο εργοδότης θα είναι πια ιδιώτης και δεν θα γίνονται σπατάλες οπότε και αυτό θα βοηθήσει τη κερδοφορία του κάθε δρομολογίου.

Σαν εργοδότης η Marfin θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλός και επενδύει στα άτομα που έχουν να προσφέρουν και έχουν ένα όραμα. Πληρώνει για να έχει κάτι καλό. Φυσικά αυτό ισχύει για τα στελέχη. Για το προσωπικό, τουλάχιστον στην Τράπεζα, κάνει αξιολογήσεις, συνεντεύξεις και συχνές συζητήσεις και προσπαθεί με κάθε τρόπο να ανταμοίβει αυτούς που είναι αποδοτικοί στη δουλειά τους. Έχει ένα πολύ καλό κοινωνικό χαρακτήρα, ειδικά μετά την ίδρυση του Marfin Foundation. Δίνει πολύ καλά προνόμια στους υπαλλήλους όπως πχ χαμηλότοκα στεγαστικά δάνεια (πιστεύω θα δοθούν και στους υπαλλήλους της ΟΑ) αλλά και πολύ καλές τιμές στα Νοσοκομεία Υγεία, Μητέρα και Λητώ που ανήκουν επίσης στον Όμιλο. (Επίσης πιστεύω ότι θα δοθούν στους υπαλλήλους της ΟΑ).

Από την άλλη, θεωρώ ότι η στρατηγική της εταιρείας θα έχει πολλά κοινά με αυτή της Α3 αφού το management θα γίνεται από το ex-management της Α3.

Ακόμα ένα θετικό στοιχείο για το θέμα μείωσης του κόστους είναι ότι και η Olympic Catering ανήκει στον Όμιλο εδώ και κάποιους μήνες μέσω θυγατρικής εταιρείας της Vivartia (την ΑΛΚΜΗΝΗ). Ήδη ένας βασικός προμηθευτής θα είναι συγγενής εταιρεία.

Γενικά θεωρώ ότι η φιλοσοφία του Ομίλου είναι να στηρίζει η μια εταιρεία την άλλη. Δεν θα με εκπλήξει αν δούμε δρομολόγιο για Κροατία και "προσφορά - πακέτο με διαμονή" (από το Marfin Travel που ήδη υπάρχει και ίσως τώρα αναπτυχθεί) αφού εκεί ο Όμιλος έχει 11 υπερπολυτελή ξενοδοχεία.

Η νέα ιδιοκτησία έχει πολλά να προσφέρει. Σίγουρα θα είναι διαφορετική η κατάσταση. Σίγουρα δε θα γίνουν ολα άμεσα και σίγουρα κάποιοι δεν θα ικανοποιηθούν. Ίσως ξεκινήσουν και μεταγραφές από τη μια εταιρεία στην άλλη με κάποιο premium στο μισθό τους. Προσωπικά πιστεύω πολύ στη νέα ΟΑ αν και είμαι πολύ φανατικός υποστηρικτής της Α3.

Ο χρόνος θα δείξει!
 
sxamm":267e48fi said:
Να ευχηθώ και εγώ καλή επιτυχία στο όλο εγχείρημα

http://www.capital.gr/gmessages/showTop ... 53302&pg=3

Το διάβασα και το βρήκα πολύ υπερβολικό... :evil: (Συγνώμη για το ολίγον άσχετο)

Στο ίδιο το άρθρο γράφεται:

These accident rates are not safety ratings. There are many factors that contribute to the safety rating of an airline including, but not limited to, accident history, maintenance and operational procedures, types of training programs, age of fleet and specific routes flown.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ευχαριστώ mxnk!
 
Απλές σχεδόν αφελείς ερωτήσεις
1) Η ΟΑ ηταν μόνη της πολλά πολλά χρόνια πίεσε μέσω ΥΠΑ και έκλεισε την SEEA την VENUS την APOLLO κ.α.
ηταν τότε κερδοφόρα?
2)Αν δεχθούμε ότι οι εκ βάθρων αλλαγές στην ΟΑ α)αλλαγή νοοτροπίας κυρίως β)ακρίβεια δρομολογίων
γ)ανανέωση στόλου δ) εξορθολογισμός δαπανών ε)περιορισμός σπατάλης επαναφέρουν
τους χαμένους επιβάτες στην ΟΑ χωράνε στους περίπου 11 εκατομμύρια επιβάτες
των εγχώριων εταιριών δύο μικρομεσαίες εταιρίες εκ των οποίων καμμία δεν ειναι loco?
3)Αν πιστέψουμε τα κανάλια ήρθε ο μεσσίας,επιστρέφουν τα χρυσά(ασημένια) κουτάλια .χαβιάρι,καπνιστός σολωμός
τα πληρώματα με τα ROLEX (που σνόμπαραν ειναι αλήθεια τούς επιβάτες) μια ατμόσφαιρα sixties που όσοι την έζησαν στα εγκαίνια του ανατολικού terminal
έργου του saarinen τους πιάνουν τα δάκρυα.Θα τα ξαναδούμε αυτά το πιστεύετε στ αλήθεια ?
4)Ειναι το αεροπορικό ταξίδι μέσο κοινωνικής καταξίωσης η εγινε πλέον ΚΤΕΛ του αέρα?
 
1) Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει ισολογισμούς. Μήπως έχει δει κανείς άλλος ???
2) Α) & Β) & Γ) & Δ) & Ε) Εκ των ων ουκ άνευ .
ΝΑΙ χωράνε .
Ας μην παραμερίζουμε και την ATHENS που αν παίξει σωστά τα χαρτιά της μπορεί να πάρει κάποιο μερίδιο. LOCO δυστυχώς δεν φαίνεται στον (Ελληνικό) ορίζοντα.
3) Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό , στα κανάλια δεν πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία , ειδικά στα αεροπορικά θέματα είναι τελείως άσχετοι .
Όποιος πάντως ονειρεύεται επιστροφή στα sixties αυτό αποδεικνύει.
4) Αυτό και αν έχει λυθεί…… Ακόμα και οι «χλιδάτες» αεροπορικές εταιρείες τείνουν να γίνουν ιπτάμενα ΚΤΕΛ (τουλάχιστον στην Economy).
 
Όλα τα posts περί των θέσεων εργασίας της MIG μεταφέρθηκαν εδώ:
viewtopic.php?f=36&t=6074
 
Σε λειτουργία τα Γραφεία Ενημέρωσης Εργαζομένων στις ΟΑ, πληροφοριες στην ιστοσελιδα http://www.gepoa.gr/
 
Top