Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κανείς δε γνωρίζει στα σίγουρα και θα είναι κρίμα να χαθεί αυτή η σχολή.
Κάτι ακούστηκε για συνεργασία με κάποια άλλη από τις υπάρχουσες σχολές ώστε να καλυφθούν οι υπάρχοντες μαθητές.
Από εκεί και πέρα τίποτα προς το παρόν...
 
διαβάζοντας αυτα που έγραψε ο captain chris δεν έχω παρα να συμφωνήσω .
Η MIG το μονο΄σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσει αρχηκά να κοψεί καποιες σπατάλες και αυτεσ δεν είναι κάτι δρομολόγια υπερβολικά που έχει η οα .
όπως δυο φορές την ημέρα για τιρανα,Βουκουρεστι , Σοφια , κοινωσ βαλκάνια και δε συμαζευεται .
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα δρομολόγια θα είναι περιορισμένα τον χειμώνα . Αν θέλετε μπορείτε να δείτε και το μοντελο που έκανε η CAI στην Αλιταλια.
περικοπη πολλών δρομολογίων , μια βάση στη ρωμη δλδ μια βάση στην Αθηνα και κατι λιγεσ πτησεισ απο Θεσσαλονικη ( κατι αγονες αντε και καμια Γερμανια 3- φορες την βδοαμαδα για να μην χασει και το επιβατικο κοινο ) .
Μετα μόλισ μπει το θερινο του 2010, θα μπουν και τα νεα δρομολογια νεες συχνοτητες αναλογα με την ζητηση .
Ειμαι σιγουρος οτι οι ανθρωποι ξερουν πολλοι καλα τι κανουν στην νεα οα . Ειδικα που τώρα που εφυγε και ενα εμπειρο προσωπικό της Α3 .
μεταξυ μας αν και εμενα μου εδίναν απο μια εταιρεία καλυτερο μισθο θα έκανα την μεταγραφη ( βασικα αυτό έκανα και τωρα ... :D )
Σιγουρα καποια δρομολογια οπως μιλανο-λινατε,Ρωμη,Φρανκφουρτη,Λονδινο θα τα κρατησει τον χειμωνα και ολοι ξερουμε τους λογους .
αν και αυτα τα δρομολογια δεν νομιζω να ανησυχουν και πολυ τους υπευθυνους γιατι απο πληρωτητες πηγαινουν σιγουρα καλα .
βλεπω κατί μοναχο να κόβεται ( που μεταξυ μας αν το δρομολογιο ηταν διερχομενο απο Θεσσαλονικη θα είχε πολυ καλυτερα αποτελεσματα ) για λιγο καιρο ,dus / str βλεπω μειωση δρομολογίων . γενικά πιστευω ότι ο χειμώνας θα είναι περιορισμένος ..και το καλο το μπαμ θα το κάνουν με την θερινή σεζον .
 
Σίγουρα εάν σκοπεύει να "χτυπήσει" την Αιγαίου, να επανακτήσει τη χαμένη της φήμη και αίγλη σε Ευρώπη,ΗΠΑ,Καναδά και να εδραιωθεί στα Βαλκάνια, θα πρέπει να εφαρμοστεί ενά δυναμικό και καλά μελετημένο business plan και να υπάρξει ριζική ανανέωση του προσφερόμενου προϊόντος στην business class κυρίως. Θα πρέπει όμως να μελετηθούν ξεχωριστά οι ιδιαιτερότητες της αγοράς της Θεσ/νίκης, εάν ενδιαφερθούν για την ανάτπτυξή της και δε μείνουν στα ίδια και τα ίδια,δηλ Γερμανία..επειδή δεν σηκώνει σε όλα τα δρομολόγια α/φη 130-160-180 θέσεων,ίσως θα πρέπει να σκεφτούν και την ανάπτυξη ενός regional jet στόλου για την επανασύνδεση της πόλης με την Ευρώπη(και τα Βαλκάνια) αλλά και το άνοιγμα νέων αγορών και από την Αθήνα.
Επίσης να αναφέρω ότι επειδή εργάζομαι σε υπηρεσία που με φέρνει σε επαφή με μετανάστες βλέπω, δυστυχώς, τι τεράστια ανεκμετάλλευτη αγορά υπάρχει για Γεωργία, Αρμενία,Ουκρανία, Ουζμπεκιστάν και Καζακστάν? δεν ξέρω όμως στον τομέα των αερομεταφορών τί γίνεται με τις διακρατικές συμφωνίες...
 
nsap":1vd0jcou said:
Όσο αφορά τα σχέδια της νέας Ολυμπιακής τα βλέπω λίγο πολύ υπερβολικά , ειδικά σε περίοδο κρίσης.
Γενικά θεωρώ πως στην ΜΙΓ ονειρεύονται και βλέπουν τα πάντα ρόδινα.

Μπορει καποιοι να ονειρευονται, αλλα ενα ειναι σιγουρο...Ο MR MIG δεν ονειρευεται. Και το εχει δειξει στην πορεια του στην χωρα μας.
Μηπως ονειρευονται αυτοι που ηθελαν διακαως να μην γινει θυγατρικη η ΟΑ στην MIG, λογω των γνωστων σε ολους μας ερχομενων "προβληματων"?

Γενικα διαβαζω εικασιες και "θεωρειες"που δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με την πραγματικοτητα.
380-400 θα ειναι οι χειριστες που θα προσληφθουν, και γυρω στα 1300-1500 ατομα κ αμπινας.
Καντε λογαριασμο, και θα δειτε ποσα περιπου αεροσκαφη θα υπαρχουν το φθινοπορο.
Ας περιμενουμε λιγακι, μεχρι να εκπονηθει το "επιχειρησιακο πλανο" της εταιριας.....
Κοντος ψαλμος ...που λενε!
Το "ραδιο αρβυλλα" εχει δωσει τα ρεστα του, τελευταια!

Τελος, αυτη η "μεταγραφη" επιτελικων απο την μια εταιρια στην αλλη, εμενα μου προμηνυει "πολεμο".
Ειδομεν!
Ενα ειναι πραγματικοτητα. Το ηθικο στο 57 και γενικα στον ΑΙΑ, ειναι αριστον!
Και αυτο λεει πολλα!
 
Mike_":ih6p8nqs said:
Αλλά και (Αθηναικό Πρακτορείο)...:

"Την εκτίμηση ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία, τώρα που πέρασε στον έλεγχο της εταιρίας MIG του κ. Βγενόπουλου, είναι πολύ πιθανόν να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς την Αυστραλία, εξέφρασε ο Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Πάνος Καμμένος ο οποίος εκπροσώπησε την ελληνική κυβέρνηση στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου που έγινε στη Μελβούρνη."

Μέχρι να δούμε το επιχειρησιακό σχέδιο, όλα είναι στον... αέρα από ό,τι φαίνεται, εκτός αν κάποιος είναι κολλητός του Συμιγδάλη και του νέου διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης, αλλά ακόμα και να ήταν, δύσκολο να αποκαλύψουν πριν την ώρα τα σχεδιά τους.

ο καθένας με τον πόνο του...πολύ ωραία θα ήταν η νέα ΟΑ να ξανάρχιζε αυστραλία και δη non-stop με 777LR, αλλά τώρα που θα λειτουργεί με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και όχι με συναισθηματισμούς ή υπό κομματικές πιέσεις, όλοι λένε ότι και με πληρότητα 100% πάλι δε θα ήταν βιώσιμο ένα τέτοιο ULH δρομολόγιο(αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα τελικά ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις που θα το κάναν κερδοφόρο)..οπότε πιο πιθανό θεωρείται μέσω κάποιας Συμμαχίας..
 
Και πιθανότατα όπως κάπου ειπώθηκ αυτό θα γίνει με Emirates
 
Mike_":14djokyb said:
"Την εκτίμηση ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία, τώρα που πέρασε στον έλεγχο της εταιρίας MIG του κ. Βγενόπουλου, είναι πολύ πιθανόν να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς την Αυστραλία, εξέφρασε ο Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Πάνος Καμμένος."

Τί παπατζηλίκι Χριστέ μου!!! Υπουργός κυβέρνησης, πουλάει αγαπητηλίκι στους μετανάστες, μέσω ιδιωτικής εταιρέιας. Σαν να λέει δήμαρχος: "Τώρα που ο φούρνος του κυρ-Στέφανου στην πλατεία, πέρασε στα χέρια του Καραμολέγκου, εκτιμώ ότι είναι πολύ πιθανόν ότι θα τρώτε φρέσκο ψωμί"

Το γεγονός ότι ο φούρνος βασικά ανήκε στον δήμο για χρόνια και ο κυρ-Στέφανος είχε το μάνατζμεντ και την εμπειρία, κάνει χειρότερη την....εκτίμηση ! :evil:

Πάω στοίχημα ότι θα υπήρξαν ούκ ολίγα βόδια που θα χειροκρότησαν με θέρμη από κάτω! (τον δήμαρχο εννοώ)
 
Mike_":1iifrejp said:
(αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα τελικά ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις που θα το κάναν κερδοφόρο)

Βασικά κερδοφόρο θα ήταν, αν χρεώνανε εισητήριο 2500 ευρώ μετ'επιστροφής. Αν φυσικά το κάνανε, δεν θα πέταγε κανείς μαζί τους. Είναι θέμα cost base, network και φυσικά μεγέθους εταιρείας. Απλά, δεν μπορείς να περιμένεις κέρδος με δύο δρομολόγια την εβδομάδα, σε τέτοιες αποστάσεις, με εταιρεία των 20-30 αεροπλάνων.
 
Γνωμη μου ειναι οτι,αν θελει να χτυπησει στ'αληθεια την Α3 θα πρεπει να το κανει εκει που θα πονεσει πραγματικα...Στη Γερμανια.Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτος ο προορισμος με το που παραδωθηκε εξ'ολοκληρου στην ανταγωνιστρια ειναι η κυρια βαση κερδων.Αν χασει αυτο η Αιγαιου θα εχει υποστει ενα πολυ μεγαλο πληγμα.


Ενα ειναι πραγματικοτητα. Το ηθικο στο 57 και γενικα στον ΑΙΑ, ειναι αριστον!
Και αυτο λεει πολλα!
docORL να σε ρωτησω κατι?Χωρις παρεξηγηση...Ποιανου το ηθικο ειναι "αριστον"??Των εργαζομενων?Σιγουρα?Γιατι στα τμηματα που εχω εγω προσβαση,ολοι ειναι σε μια αγχωμενη κατασταση χωρις να ξερουν αν,και που,θα δουλευουν αυριο,πως θα φερθουν στους 10 χρονια+ συμβασιουχους που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αναφερει τι θα γινουν,και διαφορα αλλα...
 
NFEEFE":34xp25dm said:
docORL να σε ρωτησω κατι?Χωρις παρεξηγηση...Ποιανου το ηθικο ειναι "αριστον"??Των εργαζομενων?Σιγουρα?Γιατι στα τμηματα που εχω εγω προσβαση,ολοι ειναι σε μια αγχωμενη κατασταση χωρις να ξερουν αν,και που,θα δουλευουν αυριο,πως θα φερθουν στους 10 χρονια+ συμβασιουχους που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αναφερει τι θα γινουν,και διαφορα αλλα...

Αναφερομαι στους χειριστες, και γενικα στους "μονιμους" ιπταμενους. Με αυτους συναναστρεφομαι, και αυτους βλεπω συνεχεια. Σιγουρα υπαρχει και η μεγαλη μεριδα των "ατυχων" στους οποιους ανεφερθης, αλλα αυτοι θα ειναι περιζητητοι στην νεα εταιρια, αφου οι αλλοι θα την εχουν "κανει" ειτε σε συνταξη, ειτε στο "δημοσιο". Γεγονος ειναι οτι η εταιρια θα εκλεινε, και τοτε θα κλαιγανε ολοι......
 
Top