Η παράθεση τού μέσου όρου ηλικίας δέν θεωρώ οτι χρησιμεύει σέ κάτι διότι όπως ο ασθενής δέν παίρνει ένα φάρμακο "μέσου όρου περιεκτικότητας" σέ δραστική ουσία αλλά ένα φάρμακο μέ πραγματική περιεκτικότητα,έτσι και ο επιβάτης δέν μπαίνει σέ ένα αεροπλάνο "μέσου όρου ηλικίας",αλλά σέ ένα αεροπλάνο μέ πραγματική ηλικία.Γιά παράδειγμα,βλέπουμε οτι ο ΜΟ ηλικίας τών 340 τής Finnair είναι πολύ μικρός-μόλις 4.2 έτη (που δίνει την ψευδαίσθηση οτι ο στόλος είναι νεώτατος),αλλά το παλιότερο από αυτά είναι 15 ετών,ήτοι μέ τό ένα σκέλος (τροχών) στόν τάφο-ή τουλάχιστον στην μετατροπή σέ cargo.Συνεπώς αυτό που έχει σημασία είναι η ηλικία τού κάθε αεροπλάνου ξεχωριστά.
Αν,λοιπόν,τά 4 αεροπλάνα τής ΟΑ αποκτήθηκαν περίπου την ίδια εποχή (που απ'όσο θυμάμαι έτσι έγινε),τότε όλα έχουν περίπου την ίδια "ηλικία",δηλαδή 10 έτη.Οπότε τουλάχιστον γιά μιά τριετία ακόμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
Αν,λοιπόν,τά 4 αεροπλάνα τής ΟΑ αποκτήθηκαν περίπου την ίδια εποχή (που απ'όσο θυμάμαι έτσι έγινε),τότε όλα έχουν περίπου την ίδια "ηλικία",δηλαδή 10 έτη.Οπότε τουλάχιστον γιά μιά τριετία ακόμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν.