Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρώτα βγαινει ψυχη και μετά το χούι.

Once Olympic, forever Olympic.

:lol: :lol: :lol:
 
Τώρα σοβαρά αλλα απορώ ποιος θα πετάξει αυτα τα αεροπλάνα μετά απο τόσα χρονια ακινησίας σε non storage συνθήκες. Μου κάνει μεγάλη εντυπωση μονο και μονο αυτο σαν γεγονός. Ποσο μάλλον αν ποτέ πραγματικά φύγουν μέσω της "εναέριας" οδού
 
Τα σήματα τής Ολυμπιακής έπρεπε προ πολλού να είχαν σβηστεί απο τα Α340 συμφωνούμε σε αυτό; Το "έργο" τής εκποίησης τών αεροσκαφών της είχε αναλάβει η Πάνθεον.Είναι ντροπή να συνεχίζεις να δυσφημείς την εταιρεία επτά χρόνια αφότου την έκλεισες, ενώ από δική σου ανοησία δεν τα έδωσες σε καλή τιμή όταν μπορούσες. Αυτά τα αεροπλάνα μάλλον δεν μπορούν να πετάξουν. Αυτό μάς έλειπε τώρα...
 
Kασκαντέρ αυτοί που θα τα πετάξουνε

Gonso
 
Κανονικά οι πιλότοι που θα το πετάξουν θα πρέπει να έχουν στην πλάτη τους αλεξίπτωτο όπως έχουν οι πιλότοι δοκιμών της airbus.
 
Air Greece":2bacp8dm said:
Τα σήματα τής Ολυμπιακής έπρεπε προ πολλού να είχαν σβηστεί απο τα Α340 συμφωνούμε σε αυτό; Το "έργο" τής εκποίησης τών αεροσκαφών της είχε αναλάβει η Πάνθεον.Είναι ντροπή να συνεχίζεις να δυσφημείς την εταιρεία επτά χρόνια αφότου την έκλεισες, ενώ από δική σου ανοησία δεν τα έδωσες σε καλή τιμή όταν μπορούσες. Αυτά τα αεροπλάνα μάλλον δεν μπορούν να πετάξουν. Αυτό μάς έλειπε τώρα...

Η Ολυμπιακή δεν χρειαζόταν βοήθεια στην δυσφήμηση.. τα κατάφερνε και μόνη της!

Όσο για το αν μπορούν να πετάξουν ή όχι τα αεροπλάνα αφήστε να το αποφασίσουν αυτοί που τα επιθεωρούν εδώ και καμιά δεκαριά μέρες, αυτοί που τα κράταγαν σε preservation εδώ και εφτά χρόνια και αυτοί που στο τέλος θα βάλουν (ή και όχι) την υπογραφή τους και θα πιστοποιήσουν (ή και όχι) το αν είναι πλόιμα.

Όσο για τους πιλότους, δεν νομίζω ότι τους υποχρεώνει κανένας να τα πετάξουν (αν πετάξουν ποτέ).
 
Φίλε GEM, οι πληροφορίες μου λένε πως δεν τα επιθεωρούν - προετοιμάζουν για κατ' εξαίρεση πτήση μεταφοράς οι τεχνικοί τα παρακολουθούσαν αυτά τα 7,1/2 χρόνια, αλλά κάποιοι άλλοι που πληρώνονται για αυτές τις εργασίες. Δεν γνωρίζω με τι πτυχία και αναγνωρήσεις κάνουν αυτές τις εργασίες αλλά αυτό είναι θέμα άλλης υπηρεσίας. Υπάρχει όμως ένα ερώτημα. Μήπως η Ελληνική ΥΠΑ είχε την υποχρέωση να ενημερώσει την αντίστοιχη του Καζακστάν ότι τα α/φη αυτά ήταν έξω από παρακολούθηση CAMO και preservation τους τελευταίους μήνες? Τώρα όσον αφορά τους κασκαντέρ μηχανικούς και χειριστές, αυτοί πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Καλή τους τύχη και καλή πτήση πάνω από θάλασσα και πεδιάδες. Το καλό της όλης υπόθεσης είναι ότι θα φύγουν και αυτά που αποτέλεσαν μια μεγάλη πέτρα στο λαιμό για το βούλιαγμα της ΟΑ.
 
GEM":2jii3x67 said:
την υπογραφή τους και θα πιστοποιήσουν (ή και όχι) το αν είναι πλόιμα.

Όσο για τους πιλότους, δεν νομίζω ότι τους υποχρεώνει κανένας να τα πετάξουν (αν πετάξουν ποτέ).

Προφανώς και δεν γνωρίζεις απο tech ferry/experimental flights. Ανήκει το αεροπλάνο σε κάποιο AOC τώρα; κλπ κλπ. Αν ήταν πλοιμα θα μπορούσαν να τα πουλήσουν εύκολα λέω εγώ ο αφελής. Κάποιοι ισως βάλλουν την υπογραφή τους αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος και ρισκο για αυτούς που θα πετάξουν που πολλές φορές ειναι κάποιοι με ανάλογο training (σίγουρα πάντως οχι test pilots που δουλεύουν για την Airbus στην προκειμένη περίπτωση)
 
CHRISTOS55":2bgzkdye said:
Φίλε GEM, οι πληροφορίες μου λένε πως δεν τα επιθεωρούν - προετοιμάζουν για κατ' εξαίρεση πτήση μεταφοράς οι τεχνικοί τα παρακολουθούσαν αυτά τα 7,1/2 χρόνια, αλλά κάποιοι άλλοι που πληρώνονται για αυτές τις εργασίες.

Αυτό είπα και εγώ, υπάρχει κάτι μεμπτο σε αυτό;

CHRISTOS55":2bgzkdye said:
Δεν γνωρίζω με τι πτυχία και αναγνωρήσεις κάνουν αυτές τις εργασίες αλλά αυτό είναι θέμα άλλης υπηρεσίας. Υπάρχει όμως ένα ερώτημα. Μήπως η Ελληνική ΥΠΑ είχε την υποχρέωση να ενημερώσει την αντίστοιχη του Καζακστάν ότι τα α/φη αυτά ήταν έξω από παρακολούθηση CAMO και preservation τους τελευταίους μήνες?

Ούτε εγώ το ξέρω, πιστεύεις όμως ότι υπάρχει κάτι παράνομο; Πως ξέρεις ότι η ΥΠΑ δεν είναι γνώστης της κατάστασης και ότι δεν είναι σε επικοινωνία με την αντίστοιχη του Καζακστάν;
Συνεχίζεις να λές ότι τα αεροπλάνα ήταν εκτός preservation, εγώ ξέρω το αντίθετο. Οι πηγές σου ποιες είναι;
Ακόμη και αν ένα αεροπλάνο παραμείνει εκτός CAMO για χρόνια αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξαναμπεί;;;;;

SkyHawk":2bgzkdye said:
Προφανώς και δεν γνωρίζεις απο tech ferry/experimental flights.

Πράγματι, δεν ξέρω πάρα πολλά, μπορείς να μου υποδείξεις κάποιο link ή κάποια πηγή να διαβάσω;

SkyHawk":2bgzkdye said:
Ανήκει το αεροπλάνο σε κάποιο AOC τώρα; κλπ κλπ. Αν ήταν πλοιμα θα μπορούσαν να τα πουλήσουν εύκολα λέω εγώ ο αφελής.

Μα όπως γνωρίζεις καλά πρόκειται για ένα και μόνο ferry flight και όχι για εμπορική πτήση άρα τι σχέση έχει το AOC; Δεν μιλάμε για πλοιμότητα για πτήσεις με επιβάτες, από αυτή την άποψη προφανώς και δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες πτήσεις στην κατάσταση που (φαντάζομαι) ότι είναι. Για ferry flight όμως οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, έτσι δεν είναι;

Σε κάθε περίπτωση δεν είπα ποτέ ότι ντε και καλά μπορούν να πετάξουν και θα πετάξουν τα αεροπλάνα αυτά. Αυτό που είπα είναι ότι αυτό δεν θα το αποφασίσει ο GEM, ο Skyhawk και ο CHRISTOS55. Θα το αποφασίσουν οι μηχανικοί που τα δουλεύουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις των Αρχών (permit to flight κλπ) και οι χειριστές που θα τα πετάξουν αν θέλουν να μπουν μέσα να φύγουν.

Και δεν νομίζω ότι απαιτείται εκπαίδευση δοκιμαστή χειριστή από την Airbus για να πάρεις ένα αεροπλάνο από μακρά αποθήκευση για ferry flight. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...
 
Top