Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε Solro,η αναφορά μου γίνεται σε αυτούς που δεν ήθελαν να πετάξουν εδώ και χρόνια όπως πολύ σωστά αναφέρεσε
Θα μπορούσαν οπως άλλωστε ειχε γίνει προσπάθεια αν θυμάμαι και ειχε αναφερθεί και εδώ στο Forum για να γίνουν τάνκερ ανεφοδιασμού της πολεμικής αεροπορίας. Κρίμα που δεν υλοποιήθηκε μια τόσο καλή πρόταση και δεν νομίζω να ήθελε πολλά λεφτά,αλλα νομιζω πως δεν υπάρχει η θέληση απο τους κρατικούς φορείς. Αυτή η θέληση μπορεί να μην υπήρχε γιατι μπορεί να μην ήθελαν να υπάρχει ούτε ενα κατάλοιπο αεροπλάνο της παλαιάς (κρατικης) Ολυμπιακής.
 
aris320":1b0xldvq said:
Θα μπορούσαν οπως άλλωστε ειχε γίνει προσπάθεια αν θυμάμαι και ειχε αναφερθεί και εδώ στο Forum για να γίνουν τάνκερ ανεφοδιασμού της πολεμικής αεροπορίας. Κρίμα που δεν υλοποιήθηκε μια τόσο καλή πρόταση και δεν νομίζω να ήθελε πολλά λεφτά,αλλα νομιζω πως δεν υπάρχει η θέληση απο τους κρατικούς φορείς

Ψάξε πόσα Α340 tanker υπάρχουν παγκοσμίως, ψάξε τι σημαίνει R&D cost και έλα να μας ξαναπείς για το κόστος. (τις επιχειρησιακές ανάγκες της ΠΑ δεν τις σχολιάζω...)
 
Η επιχειρησιακή ανάγκη της ΠΑ για 3-4 ιπτάμενα τάνκερ είναι υπαρκτή, αλλά είχαμε αναλύσει ότι τάνκερ υπάρχει μόνο σε A330 και ότι για το A340 θα έπρεπε το μεγάλο κόστος ανάπτυξης να μοιραστεί μόνο σε 4 αεροσκάφη. Εντελώς ασύμφορο.

Γενικά για μια σειρά από λόγους το A340 δεν ήταν επιτυχημένο μοντέλο, αντίθετα από το A330. Κάποιοι που βρέθηκαν με αυτό συνεχίζουν αλλά η εμπορική του αξία μεταχειρισμένο δεν είναι καλή. Αυτό έκαναν πως δεν το καταλάβαιναν οι συντεχνίες που λυμαίνονται την δύσμοιρη χώρα μας.
 
aris320":2bri7xyv said:
Θα μπορούσαν οπως άλλωστε ειχε γίνει προσπάθεια αν θυμάμαι και ειχε αναφερθεί και εδώ στο Forum για να γίνουν τάνκερ ανεφοδιασμού της πολεμικής αεροπορίας. Κρίμα που δεν υλοποιήθηκε μια τόσο καλή πρόταση και δεν νομίζω να ήθελε πολλά λεφτά,αλλα νομιζω πως δεν υπάρχει η θέληση απο τους κρατικούς φορείς.
Καλά θυμάσαι ότι το είχαμε ξανασυζητήσει και μάλιστα δύο φορές σε δύο διαφορετικές χρονολογίες, αλλά δε θυμάσαι ότι το είχαμε εξηγήσει λεπτομερώς για το ποιοι είναι οι λόγοι που η μετατροπή τους σε τανκερ και η χρησιμοποίηση τους από την ΠΑ ήταν ένα ανέφικτο πλάνο και πρακτικά ήταν ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Καλό θα είναι να ανατρέχουμε στην τότε συζήτηση και να μην την ξεκινάμε πάλι από την αρχή. Τέλος η αναφορά στα tanker!!! :roll:
 
Καμία πρόθεση δεν έχω να ξεκινήσω κουβέντα για τα τάνκερ,απλως έκανα μια υποτυπώδης αναφορά για να συνθεσω αυτό που έγραψα παραπάνω για να βγει νοημα.
Εγω από την άλλη μπορω να ανατρεξω σε παλαιότερα άρθρα του παρόντος θέματος και να δω τους λόγους.
 
Τελικά έφυγαν ;;;;
 
Πετάει ο γάιδαρος;

Κει στα Σπάτα,στού υποστέγου τη ράχη
περπατώντας η Πάνθεον μονάχη
μελετά τα λαμπρά αεροπλάνα
κι ένα πράμα τη θλίβει πολύ
πού δεν ήταν και κείνα ατάρια
νά' χαν φύγει απ' την έρημη γή...
 
Το UP-A4002/SX-DFC απογειώθηκε 20:56 τοπική, 03R.
 
Τωρα βρίσκετε μέσα στον εναέριο χώρο της Τουρκίας.
Με υψόμετρο στα 33.000 πόδια με περίπου 315kt.
Ενα πράγμα ομως με παραξενεύει ειχε ειπωθεί εδω μέσα αν θυμάμαι καλά οτι θα πετούσαν με ανοιχτό σύστημα προσγείωσης,αλλα σε τέτοιο ύψος έχει ανοιχτές ρόδες;
Δεν θα έπρεπε να πετούσε πολυ χαμηλότερα και με ποιο χαμηλή ταχύτητα;
 
Top