Πράγματι, τα Α340 αποτελούν περιουσία του υπουργείου Οικονομίας μια και αγοράστηκαν το 1998 (αν δεν κάνω λάθος) με εγγύηση του Δημοσίου. Για αυτό και πέρασαν (δεν γνωρίζω με ποια ακριβώς διαδικασία) στην ιδιοκτησία του Δημοσίου όταν η Αεροπορία έγινε Αερογραμμές.
Το ερώτημα είναι η τιμή με την οποία «νοικιάζει» τα αεροσκάφη αυτά το υπουργείο στην/στις ΟΑ. Ή να μην το σκαλίζουμε κι αυτό?
Το ερώτημα είναι η τιμή με την οποία «νοικιάζει» τα αεροσκάφη αυτά το υπουργείο στην/στις ΟΑ. Ή να μην το σκαλίζουμε κι αυτό?
