Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αύριο συγκεκριμένα η ΟΑ259 θα γίνει με 734 αλλά οι ΟΑ269 και ΟΑ265 με 340.. Την άλλη παρασκευή και οι 3 θα είναι με 340... Τι πάει να πει αυτό? Το ότι η ΟΑ βάζει (και) 734 στο LHR το ξέραμε χρόνια τώρα... Τον κύριο βουλευτή περιμέναμε να μας το πει :?: Αν ήθελε να κάνει φιγούρα ας ανέφερε τουλάχιστον ότι σταμάτησε τις πτήσεις προς LGW...

Συμπέρασμα, το 340 θα παραμείνει στο LHR (μαζί με τα 734)
 
Re: Olympic A340 LHR τέλος???

Nontas":2np2yfsg said:
Από δημοσίευμα του "Εθνους" :

Τον «ξαφνικό θάνατο» της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς όφελος των ανταγωνιστών της -κυρίως της Aegean- σχεδιάζει η κυβέρνηση, όπως καταγγέλλει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης, ο οποίος σε ερώτηση που κατέθεσε χθες στη Βουλή κατηγορεί τον υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη ότι καλύπτει πρακτικές κακοδιαχείρισης με άγνωστη οικονομική ζημιά για τον δημόσιο εθνικό αερομεταφορέα.
Ειδικότερα, ο κ. Λαφαζάνης επικαλείται συγκεκριμένα στοιχεία για τα δρομολόγια των δύο εταιρειών που δείχνουν, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι η Ο.Α. παρουσιάζει σημαντικές απώλειες μεριδίου αγοράς και παραχωρεί θέσεις προς όφελος του ανταγωνιστή της, λειτουργώντας ουσιαστικά ως «χορηγός» της Aegean. Ενδεικτικά, σήμερα 15/5/08 η Aegean εγκαινιάζει πρωινή πτήση προς Λονδίνο σε καθημερινή βάση, ενώ από αύριο κιόλας, στις 16/5/08, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών συρρικνώνει το αεροσκάφος της που αναχωρεί κάθε πρωί προς Λονδίνο, από τύπου Airbus σε Boeing, μικρότερης χωρητικότητας κατά 100-120 θέσεων τουλάχιστον.

Επειδή αυτή την καραμέλλα την έχουμε ακούσει πολλές φορές να την πιπιλάνε πολλοί πολιτικάντηδες, έχω να κάνω μερικές 'χαζές' ερωτήσεις:

1) όπου υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός, η ΟΑ τρώει σκόνη. Πολλά παραδείγματα:
- Παρίσι, η AF έχει τρία τέσσερα, και πέντε καθημερινά δρομολόγια. Η ΟΑ ένα, το πολύ δύο την ημέρα.
- Φρανκφούρτη / Μόναχο, η LH έχει τρία Α300 και τρία Α320 την ημέρα. Η ΟΑ δύο 734, αντίστοιχα, την ημέρα.
- Αμστερνταμ, η KLM έχει τρία και περισσότερα 738 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 734
- Ζυρίχη / Γενεύη, η Swiss έχει τρία (σύνολο) 320/321 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 733, και όχι πάντα καθημερινό.
- Ρώμη, η AZ έχει πάνω από τρία 320/321 την ημέρα. Η ΟΑ ένα 734.
- Μαρδίτη / Βαρκελώνη η ΙΒ έχει τρία (σύνολο) 320 καθημερινά. Η ΟΑ ένα 734.

Δεν είναι καλύτερα εκεί που ο κόσμος προφανώς δεν θέλει να πετάξει με ΟΑ, το κενό να το καλύψει μια ελληνική και όχι ξένη εταιρεία;
Λέω, μήπως;

2) προφανώς όταν δεν γεμίζουν τα ΑΦ των ΟΑ, οι λύσεις είναι δύο:
- Καταβάλλεις προσπάθειες να γεμίζουν τα ΑΦ και τα ταμεία της εταιρείας.
- Αν όμως οι προσπάθειες είναι διαχρονικά άκαρπες, τότε προσπαθείς να συμμαζέψεις τα ελλείματα, όχι με το να συνεχίζεις να πετάς με μεγάλα ΑΦ και πυκνές συχνότητες, άδειος, αλλά συρρικνώνοντας την προσφερόμενη χωρητικότητα.
Αν γίνει αυτό που προτείνει ο κ. Βουλευτής, τότε είναι βέβαιο ότι το έλλειμα θα διογκώνεται.
Είναι μήπως πρόθυμος ο κάθε πολιτικάντης βουλευτής να εξηγήσει στον έλληνα φορολογούμενο ότι αν συνεχίσουν να διογκώνονται τα ελλείματα αυτό αφαιρείται από τον κόπο του κάθε εργαζόμενου και τη σύνταξη του κάθε συνταξιούχου?
Λέω, μήπως;
 
jerry":214b1fu9 said:
Συμπέρασμα, το 340 θα παραμείνει στο LHR (μαζί με τα 734)

Ευχαριστώ, αυτό με ενδιαφέρει να μάθω, γιατί μ' αρέσει να ταξιδεύω για Λονδίνο με 340.


Οι άλλοι κύριοι νoμίζω είναι off topic...
 
δυστυχώς θα παραμείνουν τα Α-340 για Λονδινο(και Παρισι) θες να πεις..δυστυχως οχι για τους πειβατες αλλα για το γεγονος οτι ειναι εντελως ακαταλληλα και αντιοικονομικα α/φη για τις short-haul ops των Ο.Α...βεβαια δεν αναιρει το γεγονος οτι παραμενουν υπεροχα α/φη
 
Καλησπέρα!!Νεος και εγω στο Forum.
Εχω πετάξει με Α340 για/από Λονδίνο 4 φορές και 2 με Β734. Και τισ 4 φορές ειδικά στην επιστροφή απο LHR το 340 ήταν γεμάτο. Πηγαίνοντας LGW είχα αράξει στις 3 θέσεις ΜΟΝΟΣ μου και έβλεπα ταινία. Συνολο καμιά 40αρια επιβάτες.Κακά τα ψέματα δεν νομίζω το LGW να σύνέφερε με άδεια αεροσκάφη.
Λέτε να δούμε και 4ο δρομολόγιο στο LHR???
 
Re: Olympic A340 LHR τέλος???

george_a":1fc2dr20 said:
1) όπου υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός, η ΟΑ τρώει σκόνη. Πολλά παραδείγματα:

[...]

Δεν είναι καλύτερα εκεί που ο κόσμος προφανώς δεν θέλει να πετάξει με ΟΑ, το κενό να το καλύψει μια ελληνική και όχι ξένη εταιρεία;
Λέω, μήπως;

Το ότι οι ΟΑ έχουν λιγότερα δρομολόγια από τους ανταγωνιστές δεν σχετίζεται απαραίτητα με το ότι δεν έχει καλές πληρότητες, αλλά με το ότι στην παρούσα φάση -τα τελευταία 2-3 χρόνια- ο στόλος της έχει αρκετά λιγότερα αεροσκάφη από αυτά που χρειάζεται για να καλύψει την κίνηση.
 
Clansman":28qb2oyd said:
Λέτε να δούμε και 4ο δρομολόγιο στο LHR???


Το πρόβλημα είναι ότι στο LHR τα slots είναι χρυσαφένια. Γιατί νομίζεις πετάει η ΟΑ και στο LGW και η Aegean μονο στο STN ??

PS: off topic
 
Εχεις ένα δίκιο!
 
Γνωρίζει κανεις το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Α340?
 
Top