Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν κάποιος/α έχει πετάξει με τα Α340 της ΟΑ και γνωρίζει παρακαλώ ας βοηθήσει.

Βλέπω σε φοτο ( http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... id=1280733 )
( http://www.airliners.net/photo/Olympic/ ... id=1167581 )
ότι μετά την πόρτα και τα 8 παράθυρα στην economy έχει ένα ταπωμένο και μετά ξανά παράθυρα.

Μήπως τυχαίνει να ξέρει σε ποιο νούμερο αντιστοιχεί στο seating plan???
 
Είναι η σειρά 12 αλλά έχει το μπροστινό παράθυρο δικό της :great:
Δεν έχεις πρόβλημα να μην βλέπεις έξω
 
Επίσης η 25(Α,Κ) παρότι έξοδος κινδύνου δεν έχει παράθυρο.
 
tarig αν υποθέσουμε πως η ΟΑ συνεχίσει να υπάρχει κανονικά πότε θα πρέπει να αντικατασταθούν τα 4 Α340. Κοντεύουν να κλείσουν ήδη μια δεκαετία
 
Ε,οχι δα! Ενα αεροπλανο 10 ετων (9 στην συγκεκριμενη περιπτωση) δεν ειναι και για πεταμα! Στο μισο περιπου της ωφελιμης ζωης του ειναι!
 
εδώ ρε παιδιά όλα τα άλλα ΑΦ της ΟΑ κοντεύουν την 20ετία, τα 9-ετίας μας πειράξανε????
 
Παιδιά καλησπέρα, νέος στο φόρουμ. Θα ταξιδέψω με OA τον Ιούλιο για Τορόντο και θα ήθελα να ρωτήσω ποια θα ήταν μια καλή διπλή θέση μιας και θα ταξιδεύω με άλλο ένα άτομο παρέα;
 
Μερικά μηνύματα πιό πάνω θα βρείς το seating plan των Α340 της Ολυμπιακής .

Kαλώς όρισες στο Forum (και περιμένουμε Trip Report :mrgreen:)
 
george_a":1imrb5mc said:
εδώ ρε παιδιά όλα τα άλλα ΑΦ της ΟΑ κοντεύουν την 20ετία, τα 9-ετίας μας πειράξανε????

εγώ δε ρωτάω αυτό και μάλιστα δε με πειράζει. Για να θυμηθούμε το SX-OAB (1973-1999). Αυτό που ρωτάω είναι πότε θα αποσυρθούν αν συνεχίσει να υπάρχει η ΟΑ ή ο αντικαταστάστης της τέλος πάντων. Σε 10,20 χρόνια :?:
 
Olympic A340 LHR τέλος???

Από δημοσίευμα του "Εθνους" :

Τον «ξαφνικό θάνατο» της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς όφελος των ανταγωνιστών της -κυρίως της Aegean- σχεδιάζει η κυβέρνηση, όπως καταγγέλλει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης, ο οποίος σε ερώτηση που κατέθεσε χθες στη Βουλή κατηγορεί τον υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη ότι καλύπτει πρακτικές κακοδιαχείρισης με άγνωστη οικονομική ζημιά για τον δημόσιο εθνικό αερομεταφορέα.
Ειδικότερα, ο κ. Λαφαζάνης επικαλείται συγκεκριμένα στοιχεία για τα δρομολόγια των δύο εταιρειών που δείχνουν, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι η Ο.Α. παρουσιάζει σημαντικές απώλειες μεριδίου αγοράς και παραχωρεί θέσεις προς όφελος του ανταγωνιστή της, λειτουργώντας ουσιαστικά ως «χορηγός» της Aegean. Ενδεικτικά, σήμερα 15/5/08 η Aegean εγκαινιάζει πρωινή πτήση προς Λονδίνο σε καθημερινή βάση, ενώ από αύριο κιόλας, στις 16/5/08, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών συρρικνώνει το αεροσκάφος της που αναχωρεί κάθε πρωί προς Λονδίνο, από τύπου Airbus σε Boeing, μικρότερης χωρητικότητας κατά 100-120 θέσεων τουλάχιστον.


Ολόκληρο το κείμενο:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=980455#


Ξέρει κανείς αν όντως αληθεύουν τα περι απόσυρσης απο τη γραμμή προς LHR του Α340??
 
Top