Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν είμαι βέβαιος για το κατά πόσο προσπάθησαν να κρύψουν την διάλυση των 2 Α340, και αυτό το λέω γιατί στις 23-5-2013 (είμαι βέβαιος για την ημερομηνία), ήμουν επιβάτης σε πτήση της easyJet και απογειωθήκαμε περίπου στις 21:00 από τον 21L. Καθόμουν στην αριστερή πλευρά του αεροπλάνου. Το τμήμα του πιλοτηρίου του SX-DFA, αυτό που "λείπει" στην 1η, 2η και 7η φωτογραφία στο παραπάνω link, ήταν τοποθετημένο στον κενό χώρο ανάμεσα στα δύο υπόστεγα (πρώην Αεροπορίας και Αεροπλοϊας), και ευδιάκριτο από οποιονδήποτε επιβάτη. Μπορεί να μην καταλάβαινε κάποιος για ποιο αεροσκάφος πρόκειται, αλλά το ότι γινόταν διάλυση αεροπλάνου για ανταλλακτικά ήταν εμφανέστατο.

Παραθέτω τα απευθείας link των φωτογραφιών για ευκολία:
https://olympiada.files.wordpress.com/2 ... 3212_n.jpg
https://olympiada.files.wordpress.com/2 ... 8076_n.jpg
https://olympiada.files.wordpress.com/2 ... 0703_n.jpg
 
Είναι αντιδεολογικο αυτό που γίνεται. Γιατί η ελληνική κυβέρνηση δεν τα μεταβίβασε στην πολεμική αεροπορία ώστε να χρησιμοποιηθούν ως αεροπλάνα ανεφοδιασμού; αυτοι μιλοντας για την κυβέρνηση και φυσικά έχει ευθύνη και η ΥΠΑ προτίμησαν να τα κάνουν scrap. Κανονικά πρέπει να μυνηθουν η κυβέρνηση μέχρι τον εργολάβο. :stupid: :stupid:
 
Τελικά, παντού υπάρχει ένας εργολάβος.

Μάλιστα... 4 αεροπλάνα ανεφοδιασμού για την ΠΑ. Ν' ανεφοδιάζουν συνεχώς τα F-16 για ν' αναχαιτίζουν και τα κουνούπια.
Κι όταν δεν έχουν δουλειά, ν 'ανεφοδιάζουν τ' αεροπλάνα στο airshow στα Ιωάννινα.

Χτύπα αλύπητα Αρημήτσο, αντέχουμε.
 
Πολυ μ αρεσει που ολα τα μεσα που διαβάζετε πήραν χαμπάρι τωρα κατι που εχει γινει εδω και δυόμισι χρονια... Κι εσείς τους αναπαραγετε κιόλας . :banana:
 
Κύριοι, το έγκλημα είχε ξεκινήσει 25 χρόνια πρίν. Ζητώ συγνώμη που ξαναβάζω τις απόψεις μου και πάλι.
Re: Olympic A340
Αναφέρετε αυτήν τη δημοσίευση
Παράθεση

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 01 Φεβ 2015, 14:25
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή σε τίτλους: 1. Η διάλυση και η απαξίωση της ΟΑ πηγαίνει πολύ πίσω!!! Αποδείξεις υπάρχουν από την εποχή που άρχισαν να Διοικούν οι Συνδικα ΛΗΣΤΕΣ, 2. Το 1989 η Τεχνική Βάση (από τις καλύτερες στην Ευρώπη) υπέγραψε σύμβαση μεγάλης επισκευής (check D) των Β-747 της Quantas (την οποία σταμάτησαν οι συνδικαλιστές λόγω υπερβολικών διεκδικήσεων), 3. Η Διοίκηση παρήγγειλε τα άχρηστα Β-757 (ευτυχώς που δεν τα πήρε ποτέ), 4. Στις αρχές του 1990 άρχισαν οι μεγάλες απεργίες, 5. Ίδρυσαν (και πολύ καλά έκαναν) τις Μακεδονικές Αερογραμμές (αλλά με λάθος σκοπό),. 6. Έπρεπε να μεταφερθούν εκεί τα Β-727, τα Β-747-200 και τα Α-300) κάποια για πτήσεις charter και κάποια για cargo, 7. Έπρεπε να πάρουν τα Β-747-300 από την Singapure, 8. Τα A-340 ήταν όπως αποδείχθηκε άχρηστα, 9. Άρχισαν σιγά-σιγά να κόβουν ως ασύμφορα τα δρομολόγια Βανγκ Κόνγκ - Αυστραλίας, Τόκιο, Νότιας Αφρικής, κλπ 10. Έκλεισαν τις Μακεδονικές και μετέτρεψαν την Airways σε Airlines, 11. Το Κράτος επειδή δεν μπορούσε να χρηματοδοτήσει την εταιρεία αγόρασε (δηλαδή έγινε επενδυτής) μέσω άλλων εταιρειών (μαϊμού για τους γνωστούς λόγους) τα Α-340. 12. Ποιο ήταν το κόστος αγοράς, ποιο το κόστος ενοικίασής των στις ΟΑ, ποιος παρακολουθούσε την τήρηση της σύμβασης, πήγαιναν πράγματι τα ποσά της ενοικίασης στο Ταμείο του Κράτους, 12. Τι έκανε ο υπεύθυνος παρακολούθησης της σύμβασης μετά την πώληση της ΟΑ. ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΩΝ Α/ΦΩΝ. Έπρεπε να είχε φροντίσει για την συνεχή Πλοϊμότητά τους, την ενοικίαση ή την πώλησή των αμέσως, 13. Ένας εκ των λόγων καθυστέρησης είναι και η θόλωση των νερών περί ιδιοκτησίας και προμηθειών, 14. Με την ευκαιρία, Ποιοι είναι η όροι και το τίμημα της ενοικίασης του ονόματος και του σήματος της ΟΑ καταβάλλονται τα ποσά, έγινε Νόμιμα η μεταφορά της χρήσης από την Αιγαίου, Και πολλά πολλά άλλα. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΥΛΑΚΗ. Λέω εγώ, μήπως !!!!!
 
Καλά, ωραία η ιστορική αναδρομή, αλλά εκεί στο τέλος κάπου μου το χαλάς. Μήπως έχεις καταλάβει ποιοί λύνουν και δένουν στην "νέα κυβέρνηση"?
 
sv1xv έχεις δίκιο. Υπόθεση κάνω όχι ότι θα γίνει κάτι. Κουμάντο πάντως δεν πρόκειται να κάνουν ποτέ αυτοί που ψήφισαν την συγκεκριμένη Κυβέρνηση αλλά ούτε και αυτοί που Κυβερνάνε. Δεν θα γίνει ποτέ κάθαρση. Οι λιγδιάρηδες θα ξεγλιστράμε πάντα.
 
CHRISTOS55":rqj8676s said:
[...] Οι λιγδιάρηδες θα ξεγλιστράμε πάντα.


"Η αυτογνωσια είναι το πρωτο βημα προς τη βελτίωση" (αποδιδεται στον Σωκρατη)
 
Top