Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φρέσκα νέα:

Σε σχέδιο νόμου που πρόκειται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή πριν το τέλος του μήνα, τροποποιείται το άρθρο 53 του ν.3283/2004 (αναφέρεται στη διαχείριση και διάθεση των Α340 από το Δημόσιο στην Ολυμπιακή).

Η τωρινή τροποποίηση αφορά αποκλειστικά στον λειτουργικό και λογιστικό χειρισμό της πώλησης των αεροσκαφών. Για να προλάβω ερωτήσεις, δεν αναφέρεται αγοραστής. Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του σ.ν. "με την προτεινόμενη διάταξη ρυθμίζονται τα θέματα που προκύπτουν από τη διαχείριση και διάθεση των αεροσκαφών του ν. 3283/2004 και θεσπίζεται αποτελεσματική και ευέλικτη διαδικασία για την ρύθμιση των συναφών εκκρεμοτήτων".
 
Οποτε δηλ να περιμένουμε leasing των α340 στην ΟΑ από το δημόσιο? :Σ
 
Δεν νομίζω. Η Olympic Air έχει δηλώσει πως δεν θα ασχοληθούν τον πρώτο καιρό λειτουργίας της νέας εταιρείας με πτήσεις μεγάλης διάρκειας. Οπότε να αποχαιρετίσουμε τα Α340.(κρίμα και τα Α340 ήταν οι κυρίαρχοι του δρομολογίου για Λονδίνο!!!τώρα να συνιθίζουμε με Α320 ή Β737)
 
Το ξαναγράφω, το νομοσχέδιο αφορά τα της πώλησης των αεροσκαφών από το Δημόσιο, όχι της ενοικίασής τους.
 
Αυτό δηλαδή σημαίνει πως η Olympicair δε θα κάνει long hauls για κάποιο χρονικό διάστημα?
 
Το σίγουρο πλέον είναι ότι δε θα κρατήσει τα 340 και ούτε ψάχνει για αντικαταστάτες τους.
Από όσο έχω ακούσει πιθανολογείται συνεργασία με τη Delta,για το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης.
 
Δεν πιθανολογειται...Ειναι ετοιμη και μενουν μονο καποιες τελευταιες λεπτομεριες.(βασικα,εχει κλειστει,αλλα μας λενε αυτο γιατι κρατανε και μια πισινη μαλλον)
 
Δυστυχώς, επισημοποιήθηκε στον τύπο ότι η νέα ΟΑ δεν θα έχει Α340 [παρά μόνο Α320]....
ΜΕ απλά λόγια η ΟΑ δεν θα έχει πια long-haul αεροπλάνα. Κατάντησε να είναι μια απλή regional Αεροπορική εταιρεία, στο επίπεδο της aegean. Ό,τι πρέπει δηλαδή για την Aegean για να μπορέσει να ανταγωνιστεί καλύτερα την ΟΑ.
Μου φαίνεται ότι κάποιο δίκιο είχαν οι συνδικαλιστές της ΟΑ που έλεγαν ότι η κυβέρνηση ξεπουλάει την ΟΑ ...στην Aegean !!!!!!


Ιδού και το σχετικό δημοσίευμαγια του λόγου το αληθές:

Σε πρώτη φάση η νέα εταιρεία θα διαθέτει στόλο 32 αεροσκαφών, τα περισσότερα από τα οποία είναι μισθωμένα. Θα συμπεριλαμβάνονται jet Α-320 της Airbus, τα 4 ελικοφόρα Dash της Ολυμπιακής που θα αγοράσει για τα μικρά αεροδρόμια νησιών και τα ελικοφόρα Q400 της Bombardier. Τα τελευταία θα αυξηθούν τους επόμενους μήνες με άλλα 8, με βάση τις παραγγελίες ύψους 224 εκατ. δολαρίων που έχουν ήδη γίνει. Προβλέπεται δυνατότητα απόκτησης (option) άλλων 8 ίδιου τύπου, ανεβάζοντας τον αριθμό της παραγγελίας σε 16 και το συνολικό τίμημα στα 468 εκατ. δολάρια.
 
Αγαπητέ rotomano καλωσόρισες στο Α.Gr ,

Αυτό που έχω να πω εγώ σχετικά με τα αναφερόμενα στο post σου είναι ότι :

Α) ΗΤΑΝ αναμενόμενο ότι δεν θα κρατούσε αεροσκάφη από την Παλιά ΟΑ (Πλήν των Dash ).
Β) Τα Α340 δεν είναι ιδιοκτησία της ΟΑ αλλά του Ελληνικού κράτους..........
Γ) Καλύτερα Regional παρά κλειστή......
Δ) Η Aegean έπαιζε ούτως η άλλως χωρίς σοβαρό ανταγωνισμό στο εσωτερικό εδώ και χρόνια........
Ε)ΠΡΩΤΗ φορά αλλάζει συνολικά ο στόλος της ΟΑ με νέα αεροσκάφη .......

Οι δε συνδικαλιστές καλύτερα να μην μιλάνε αφού ένας από τους (πολλούς) λόγους που χρεοκόπησε η ΟΑ ήταν η δράση τους.

Προσωπικά θεωρώ ότι ξεκινά με καλές προοπτικές , με μοντέρνο στόλο και (το κυριότερο) με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια , εξάλλου 920 εκ. € επένδυση στην χώρα μας έχουμε καιρό να δούμε.
Αν ήθελε η MIG να πουλήσει στην Α3 να είσαι σίγουρος πώς τώρα θα είχε ήδη πουλήσει και με κέρδος.........
 
Καλά, δεν θα συνέφερε την νέα εταιρεία να κρατήσει έστω ένα ή δύο Α340 (να τα αγοράσει από το ελληνικό κράτος - υπουργείο οικονομικών) και να διατηρήσει έστω κάποιον υπερατλαντικό προορισμό (π.χ. Νέα Υόρκη); Είναι αυτά τα δρομολόγια ζημιογόνα; Σίγουρα θα μπορούσε να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων ελληνικών εταιρειών εκ των οποίων καμία δεν εκτελεί τέτοια δρομολόγια. Σίγουρα για το ξεκίνημα θα είναι αναγκαίο να περιορίσει τα έξοδα και να μην κάνει μεγάλα ανοίγματα, αλλά θα μπορούσε να διατηρήσει κάποια πράγματα...μάλλον όντως το σχέδιο είναι να είναι μια περιφερειακή εταιρεία αν ισχύει το σενάριο ότι θα αγοράσει από την παλιά ΟΑ τα Dash, τα οποία δεν είναι και από τα νεώτερα του στόλου...
Μακάρι όντως στο μέλλον να πετάξει ξανά στους μακρινούς προορισμούς της...
 
Top