Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Ευχαριστώ για την απάντηση, μήπως είναι εύκολο μια εξήγηση με απλά λόγια, τι σημαίνει αυτό γιατί δεν κατέχω από το αντικείμενο
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Όπως τα περιγράφει η wikipedia είναι τα πράγματα.

Τώρα η νΟΑ λειτουργεί με CAT 1 ελάχιστα προσγείωσης (200 πόδια βάση νεφών-550 μέτρα ορατότητα) και σε 6 μήνες από την έναρξη λειτουργίας της θα έχει το δικαίωμα να αιτηθεί τη χρήση CAT 2 ελαχίστων (100 πόδια - 300 μέτρα).
Τα νούμερα αυτά είναι τα ιδανικά ελάχιστα προσγείωσης και δεν είναι φυσικά τα ίδια για κάθε αεροδρόμιο,αλλά διαφοροποιούνται κατά περίπτωση "προς τα πάνω",ανάλογα με τη μορφολογία της γύρω περιοχής του.
Η δε εταιρεία θα πρέπει να έχει προέτοιμαστεί,με εγκεκριμένες εκπαιδεύσεις των χειριστών της,τα απαραίτητα
εγχειρίδια-βιβλιογραφία και την τυπική απόδειξη της πιστοποίησης των αεροσκαφών της -Α319/Q400- για εκτέλεση CAT2 προσεγγίσεων.Tα 100άρια Dash στερούνται της παραπάνω πιστοποίησης,αλλά έτσι κι αλλιώς τα αεροδρόμια στα οποία προσγειώνονται δεν έχουν ILS προσεγγίσεις εξαιρουμένων φυσικά του Βενιζέλου και του Διαγόρα...

Λογικά κάπου στο καλοκαίρι-αν όλα πάνε καλά-θα έχει πιστοποιηθεί η νΟΑ από την ΥΠΑ για τέτοια λειτουργία.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Όλοι είναι εκπαιδευμένοι και έτοιμοι για CAT3. Περιμένουν το 6άμηνο να εγκριθεί και τυπικά από την ΥΠΑ.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Επιστροφή στο Βουκουρέστι χτες με την πρωινή πτήση της νΟΑ, 1 ώρα περίπου βόλτες πάνω από το αεροδρόμιο λόγω ομίχλης....Άντε να περάσει το 6μηνο γιατί δεν είναι "δουλειά" αυτή!
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Παρασκευή (20/11) η πτήση ΑΤΗ-ΤΙΑ με αεροσκάφος Q400 της Flybe (G-FLBE) η έλλειψη χώρου ήταν αισθητή.
Στα καθίσματα δεν υπήρχε δυνατότητα ανάκλησης. Το αεροσκάφος μπορεί να είναι ποιο σύγχρονο, αλλά το ΑΤR72 ήταν ποιο φιλικό για τον επιβάτη. Το επίπεδο θορύβου ήταν αρκετά υψηλό και σε συνδυασμό με την έλλειψη σκιαδίου στα παράθυρα, δεν μπορούσες να χαλαρώσεις. Είχα παράθυρο / πίσω (20Α). Η τουαλέτα του αεροσκάφους απίστευτα μικρή, είμαι 1,78/90 κιλά, μου έπεσε ένα χαρτί και δεν μπορούσα να σκύψω να το μαζέψω. Όσο για τον νιπτήρα με μεγάλη δυσκολία πλένεις τα χέρια σου.
Καλό το περιβάλλον, καλή η οικονομία καυσίμου, αλλά ας προσέχουμε και τον επιβάτη. Δεν είμαστε σαρδέλες για να στοιβαζόμαστε σε κονσερβοκούτια και να τα αποκαλούμε σύγχρονα αεροσκάφη.
Εύχομαι τα καινούργια Q400 New Generation της Ολυμπιακής να είναι καλύτερα γιατί έτσι όπως είναι το αεροσκάφος, οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι low cost εταιρείας.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Αγαπητά μέλη, οι επιβάτες του βελιγραδίου πάντως αυξάνονται και πληθύνονται. Είναι κάτι μέρες τώρα που η ομίχλη τους κρατά εκεί και η εταιρεία απ' ότι μαθαίνω τους φέρεται βασιλικά. Και ξενοδοχείο αστέρων και διατροφή. Σε λίγο θα βάλουνς τα 340 να τους φλέρουν πίσω... (μία ιδέα ήταν..;-)

δικός τους
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

30/11/2009 Πρωινή πτήση για Βουκουρέστι. Ακύρωση της απογείωσης γιατί πέρασε μπροστά μας ένα σμήνος πουλιών, ο πιλότος από ότι μας ανακοίνωσε ότι το αεροσκάφος δεν είχε κανένα πρόβλημα, θεώρησε σωστό να επιστρέψουμε στη θέση στάθμευσης για έλεγχο του αεροσκάφους. Καθυστέρηση συνολικά 2 ώρες αλλά όπως λένε και οι Άγγλοι "But safe than sorry".

Τα Dash αλλά και γενικότερα τα ελικοφόρα έχουν πρόβλημα με τους κινητήρες σε περίπτωση bird strike όπως έχουν τα jet??

ΥΓ. Μετά από μια ακύρωση πτήσης, μια καθυστέρηση στην προσγείωση στο Βουκουρέστι και το χτεσινό περιστατικό θα κοιτάξω αν έχω μακρινή συγγένεια με τον Μητσοτάκη!!! :mrgreen:
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Ο θείος μου είναι πιλότος στα Q400.Μου λέει πως είναι πολύ καλά αεροπλάνα(σε σχέση με ATR που πέταγε παλιά).Μου είπε και μια μικρή ιστορία.

Ήταν στην Κώ και ήταν δίπλα(στην πίστα) με ένα AVRO της AEGEAN.Ο θείος μου έφυγε 3 λεπτά μετά από αυτούς και τους πέρασε πάνω από την Μύκονο :twisted: .Όταν ο ένας κινητήρας του είναι όσο οι δύο του ΑΤR(σε άλογα μιλώντας)και με ταχύτητα πλεύσης 700 χλμ τότε καταλαβένεις την διαφορά.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Ασυρματο πρεπει ν αλλαξουν στα Q. Δεν αντεχεται αυτο το "ΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒ" του κινητηρα που ακουγεται στο φοντο (και κανει και την εκπομπη χαλια)
 
Top