Το θέμα με τις πόρτες στο 400ρι είναι ευρέως γνωστό! ΔΕΝ φταίει το αεροσκάφος! Οι πόρτες του απαιτούν ''ειδική'' μεταχείριση, μπορούν πάρα πολύ εύκολα να ''κρεμάσουν'' και ως συνέπεια το αεροσκάφος να μείνει AOG διότι απαιτείται maintenance action για το reset! Η εταιρία στέλνει συνεχώς Μηχανικούς σε όλους τους σταθμούς (προ ημερών Μηχανικός πήγε στην Μάλτα) ώστε να εκπαιδεύουν συνεχώς τους hadlers, δυστυχώς όμως αρκετοί απο το προσωπικό, ειδικά το εποχιακό, δεν μεταχειρίζεται σωστά τις πόρτες με τα γνωστά επακόλουθα!
Όσων αφορά την βρωμιά, σε εκείνο το σημείο εσωτερικά του cowl βρίσκεται το DC starter/generator και η ''μαυρίλα'' είναι από τα brushes του..