Olympic Air-Inflight services

Τον τελευταίο καιρό πετάω σε εβδομαδιαία βάση με το Q400 και πραγματικά αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσε η ΟΑ να διαφοροποιήσει το προϊόν σε σχέση με το προσφερόμενο προϊόν μίας πτήσης Υ εσωτερικού. Κι εξηγούμαι:

Μια πτήση από Αθήνα προς Χίο διαρκεί 30 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτών των 30 λεπτών, τα φώτα για τις ζώνες παραμένουν αναμμένα για περίπου 10-15 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι τα "κορίτσια" πρέπει να εξυπηρετήσουν μία καμπίνα 78 επιβατών σε 15 λεπτά. Το σέρβις είναι κάποιο ρόφημα ή αναψυκτικό μαζί με κάποιο μπριός ή κέικ. Τα "κορίτσια" έχουν 12-15, άντε 20 δευτερόλεπτα για να εξυπηρετήσουν τον κάθε επιβάτη.

-Τα premium είναι fully flexible, όπως και τα L, M & Y άλλωστε (ΟΚ, τα τελευταία έχουν και NoShow penalty).
-To baggage priority σε μία πτήση με 80 βαλίτσες είναι κάτι το τελείως σχετικό κι αφηρημένο. Εμπειρικά, έχω δει πολλές βαλίτσες με κόκκινο ταμπελάκι να ξεφορτώνονται τελευταίες.
-Την άνεση την αφήνω ασχολίαστη, τόσο στο πλάτος, όσο και στο seat pitch (εκτός κι αν έχουν σκοπό να αλλάξουν καθίσματα).
-Priority Boarding δεν βλέπω στον ορίζοντα. Ακόμα και στην Αθήνα, τα DH4 φορτώνουν σε remote, οπότε είναι μάλλον γελοίο να γίνεται ανακοίνωση ότι οι επιβάτες business μπορούν να επιβιβαστούν όποτε εκείνοι επιθυμούν (στο λεωφορείο; στο tarmac της Χίου;).

Εν ολίγοις: στην περίπτωση των πτήσεων εσωτερικού, το βρίσκω περισσότερο σαν μία ευκαιρία για "αρπαχτή" (ειδικά εκμεταλλευόμενοι το ότι τα αεροπλάνα τους γεμίζουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού) παρά να προσφέρουν ένα ουσιαστικά διαφοροποιημένο προϊόν (εκτός κι αν κάνουν downgrade το service της Υ, π.χ. πιο αυστηροί ναύλοι, μη προσφορά ειδών προς κατανάλωση).

Για Τίρανα, Σόφιες, Βουκουρέστια και Βελιγράδια, ίσως και να έχει κάποιο νόημα.


------EDIT------
Τελικά, στο εσωτερικό θα προσφέρει επιπλέον ξεχωριστό check-in, fast lane, κρασί, μπύρα, 12 κιλά χειραποσκευή και έξτρα μίλια.
Επιπροσθέτως, στο εξωτερικό θα προσφέρει εφημερίδα και CIP lounge access.
 
Δε λέω, καλό σαν ιδέα, πιο πολύ στις πτήσεις εξωτερικού το βλέπω να πιάνει.Αν και αρπαχτή μου μυρίζει.Στο χάλι που έχουμε το premium μας μύρισε. Για να μη μιλήσω και για τα weekendair εσωτερικού, που δίνει σε προσφορά τη διακεκριμένη!
Αυτό που με εξοργίζει στο link που παραθέτει ο Kiwi Jumbo όμως, είναι το τερατώδες "μετά τις 13.00".Και μετά θέλουν και μάρκετινγκ...
 
Σίγουρα καλή ιδέα αλλα στη φάση που βρίσκεται ο Έλληνας καταναλωτής έπρεπε να ξεκινήσουν κάτι άλλο ώστε να μειώσουν τις τιμές ίσως και λίγο το παρεχόμενο service. Οπως και να έχει μακάρι να πάει καλά και να μην το βγάλουν σε κανά 2-3 μήνες….
 
Ξέρει κανείς αν στην Κων/πολη στέλνουν τα 320 της παλιάς Gold Business ή παίζει αναλόγως με το αεροπλάνο?
 
Από όσο ξέρω και έχω δει είναι τυχαίο ποιο Α320 θα βάλουν σε κάθε πτήση .
Εξάλλου τα προνόμια της gold class ήταν μόνο για το Λονδίνο .
Τώρα τα ΟΑΤ και ΟΑU χρησιμοποιούνται σαν τα υπόλοιπα χωρίς κάποια διάκριση.
 
Διαφωνώ γιατί τα εν λόγω αεροσκάφη στη θέση business έχουν φανταστικά καθίσματα!! Κανονικά έτσι θα έπρεπε να ήταν τα καθίσματα της business class σε όλες τις εταιρείες...
 
Αυτά τα δυο δεν ενδιαφέρθηκε να τα πάρει η Aegean λόγω διαφορετικού κινητήρα ή για λόγους ομοιομορφίας;
 
Το in-flight περιοδικό ON-AIR, που προσφέρει η Olympic Air (Airline of the year 2010-2011, an ERAA Silver Award), είναι μία ενδιαφέρουσα έκδοση για να περνά ευχάριστα, αραχτά και light, η ώρα στο αεροπλάνο.

Το τελευταίο τεύχος, φιλοξενεί ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο για τη Λευκωσία με τίτλο "Λευκωσία το Καλοκαίρι;" . Διάβασα με προσοχή του άρθρο, το οποίο ήταν αρκετά ενδιαφέρον (έχω πάει σε όλα τα εστιατόρια και μπαράκια που προτείνει και έχω περπατήσει ολόκληρη την παλιά πόλη, η οποία το καλοκαίρι είναι άδεια και κυριολεκτικά "hot", ενώ τα περισσότερα προτεινόμενα μαγαζιά είναι κλειστά τον Αύγουστο). Ωστόσο, φαίνεται ότι ο δαίμων της "αρθρογραφίας copy-paste" χτύπησε και το ON-AIR, με αποτέλεσμα μία από τις φωτογραφίες να ανήκει στην ιταλική πόλη "Nicosia", που βρίσκεται στη Σικελία και όχι στη "Nicosia" της Κύπρου. Προφανώς αυτό το αγνοούσαν όσοι αναμείχθηκαν στην παραγωγή του περιοδικού ή τη σύνταξη του άρθρου, με αποτέλεσμα η φωτογραφία της σελίδας 114, να δείχνει μία πόλη με τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική, κτισμένη στις πλαγιές ενός λόφου, όταν η Λευκωσία είναι κτισμένη με απόλυτη συμμετρία στην πεδιάδα της Μεσαορίας.

Κρίμα! :with: :with:
 
Top