Olympic Air Marketing

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητά μέλη, πειράζει που έχω αρχίσει και ξενερώνω με όλο αυτό το παιχνιδάκι αντιγραφής των ενεργειών μάρκετινγκ; Ειδικά μετά το μήνυμα που βρήκα πριν λίγο με τη "μιλιόπιτα".. εντάξει.. παιδιά εκεί στου Βγενό το μαγαζί, προσπαθήστε να γίνετε επιτέλους δημιουργικοί από μόνοι σας. Σταματήστε να κοπιάρετε άσχημα ότι κάνει ο ανταγωνισμός σας στα γλαρόπουλα. Πρέπει να σας πουν και κάποιοι ότι δεν χρειάζεται πάντα να απαντάς στις κινήσεις του ανταγωνισμού όπως αντιδράτε εσείς. Η τακτική σας είναι παλαιομοδίτικη. Αφήστε ανάσες στο επιβατικό κοινό για να μπορέσει να εκτιμήσει καλύτερα και να προσδόσει αξία στις κινήσεις σας. Τις πρωτοποριακές κινήσεις σας. Γιατί μέχρι τώρα μας έχετε φλομώσει στην αντιγραφή τη φτηνή. Δεν είστε εργοστάσιο. Δώστε χρόνο στα μυαλά σας να βρουν κάτι πρωτότυπο και ουσιαστικό. Άλλωστε οι μεγάλες εταιρείες ποτέ δεν έπεσαν στη λούμπα του να κυνηγούν συνέχεια το μάρκετινγκ. Είναι σίγουρα ζωτικό αλλά στο σωστό χρόνο και στην πραγματικά χρήσιμη κίνηση τακτικής. Προτείνω να χαλαρώσετε εκεί λίγο τα παιδιά που τους έχετε ξεπατώσει στο να βρίσκουν καρμπόν και γρήγορα μάλιστα και δώστε τους την χαρά του να βρουν εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που θα δώσουν νόημα και όφελος στον ανταγωνισμό. Και σε μας φυσικά. Άντε μπράβο.

δικός σας
 
mxnk":s6pqitfx said:
...στην Ελλάδα το Marketing είναι απλά Imitation

Μα πραγματικά δε νιώθουν δεύτεροι με αυτό που έκαναν πάλι;
 
Ειλικρινά δεν έχω τι να πω δεν έχουν ιδέες, τους δίνω χρόνο να δω πως θα ανταπεξέλθουν στο μέλλον…….
 
mxnk":28wphtxg said:
Μα πραγματικά δε νιώθουν δεύτεροι με αυτό που έκαναν πάλι;

Aσφαλώς και δεν νιώθουν δεύτεροι γιατί απλά ΕΙΝΑΙ δεύτεροι... παντού μα παντού... στο στόλο, στα δρομολόγια, στις υπηρεσίες, στο marketing...
 
Καλοδεχούμενα τα μίλια πάντως, αν και φοβάμαι μήπως στη λήξη του διαγωνισμού σκαρφιστούν κάποιο τερτίπι για να μην τα πάρουμε (π.χ. για να πάρετε τα μίλια, πρέπει να κάνετε δύο πτήσεις στις επόμενες 24 ώρες). Επίσης νοιώθω άσχημα για το spamming που έκανα χθες βράδυ σε διάφορους φίλους με την αποστολή απροσδιορίστων ποσοτήτων "ληγμένης" μιλιόπιτας, αλλά ο Μακκιαβέλλι είχε πει ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Κατά τ'άλλα, θα την χαρακτήριζα περισσότερο "κίνηση πανικού" παρά προωθητική ενέργεια.

Όλες αυτές οι δραστηριότητες (και της Αιγαίου αλλά και της ΟΑ) οι οποίες δίνουν τέτοια μπόνους και σε κάνουν μέλος σε ένα πρόγραμμα ως μη ώφειλες, αν δείτε τους όρους συμμετοχής, δημιουργούν τράπεζες δεδομένων χρηστών τα οποία έχουν δικαίωμα να διαθέσουν (ενδεχομένως και να πωλήσουν) σε συνεργαζόμενες εταιρείες. Για παράδειγμα, μην παραξενευτείτε αν για παράδειγμα σας πάρουν τηλέφωνο από τη συνεργαζόμενη τράπεζα (η ΟΑ έχει τη Marfin, η Αιγαίου έχει την Alpha και η Lufthansa έχει την Πειραιώς), η οποία πλέον θα έχει τόσους υποψήφιους πελάτες όσους και τα μέλη του προγράμματος τους στην Ελλάδα. Η "τράπεζα" είναι απλά ένα παράδειγμα. Όπως θα δείτε, όλες αυτές οι αεροπορικές εταιρείες έχουν διάφορες μεγάλες και τρανές συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Συμφωνώντας να παίξετε το "παιχνίδι" δίνετε τη συγκατάθεσή σας να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία σας για προωθητικούς σκοπούς από αυτές τις εταιρείες.

Άντε με γειά το "φευγάτο δώρο" και καλοχώνευτη η "μιλιόπιτα".
 
Κάνουν που κάνουν αντιγραφή ιδεών, τουλάχιστον ας δουλεύει κιόλας. Όπως ανέφερε και κάποιο άλλο μέλος, το σύστημα δεν δουλεύει! Είπα κι εγώ να ενισχύσω τη ΝΟΑ αλλά μετά την συμπλήρωση ονομάτων - email, κολλάει το σύμπαν και δεν γίνεται τίποτα, ούτε και μετά από 4 προσπάθειες και αφού κάθησα και έγραψα από την αρχή όλα τα στοιχεία 11 ατόμων. Είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχω σε προώθηση της ΝΟΑ (η πρώτη με την κάρτα travelair) αλλα και τις 2 φορές κάτι δεν δουλεύει σωστά. Την πρώτη αποδείχθηκε ότι η κάρτα μιλίων δεν πρόκειται να ερχόταν ποτέ ταχυδρομικώς (όπως έλεγαν) και έπρεπε να πάρω τηλέφωνο στην εταιρία και να δώσω τα στοιχεία από την αρχή. Τώρα η πίτα είναι... ληγμένη και δεν τρώγεται.
Ίσως το τμήμα marketing δεν έχει διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος και συνεχίζει αφ' ενός να αντιγράφει και αφ' ετέρου να το κάνει με ημίμετρα.

Λυπάμαι αλλά δεν θα ασχοληθώ παραπάνω. :evil:
 
mxnk":2hxie6u4 said:
Aσφαλώς και δεν νιώθουν δεύτεροι γιατί απλά ΕΙΝΑΙ δεύτεροι... παντού μα παντού... στο στόλο, στα δρομολόγια, στις υπηρεσίες, στο marketing...

Δεν ξέρω που ακριβώς την είδες την δεύτερη θέση σε αυτά?? Στόλος – ίδιος με την Αιγαίου και πιο άνετος, Υπηρεσίες – καθυστέρηση με την ΟΑ από Λονδίνο πρόσφεραν οτιδήποτε θέλαμε να πιούμε και μπισκότα με την Αιγαίου καθυστέρηση τα Χριστούγεννα από Αθήνα για Μιλάνο μόνο νερό και χυμό τπτ άλλο δεν επιτρεπόταν κατά την αεροσυνοδό, Δρομολόγια – Εκεί δεν καταλαβαίνω τι εννοείς…. Στο ότι αντιγράφει την Αιγαίου όμως δεν της δίνω άφεση πρέπει να συνέρθει γρήγορα…
 
marketing πολύ καλό

και ο λόγος? ασχολούμαστε μαζί τους για πολλά (κυρίως για βλακείες)
αυτό και άν είναι πετυχημένο marketing.
 
Τα τέσσερα τελευταία post μεταφέρθηκαν στα σκουπίδια γιατί οι κοκορομαχίες ξεκίνησαν και πάλι! Στο θέμα μας λοιπόν και με επιχειρηματολογία της προκοπής και χαμηλούς τόνους. :rant:
 
Γιατι αρχιζουμε παλι τα ιδια και τα ιδια?
αθανατη ελλαδα...αντι να χαιρομαστε που επιτελους η νΟΑ βγαινει σιγα σιγα απο το τελμα που ειχε οδηγηθει η παλια ΟΑ.
επισης να παντησω στον panos οτι η ΟΑ αυτη τη στιγμη εχει 8 Α319 ,7 Α320 ,9 Q400 ,4 Dash 100 , 1 ATR42, οποτε ο στολος
που δειχνει σιγουρα δεν ειναι μεγαλυτερος απο τον υπαρχον.
Αλλα και να ηταν δεν εγινε και κατι....διαφημιστικο ειναι.....
Εμενα παντως με ικανοποιει το γεγονος οτι υπαρχουν ξανα στη χωρα μας 2 μεγαλες αεροπορικες εταιρειες περιοπης.
 
Top