Olympic Air Marketing

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πώς μπορεί να θεωρείται θεσμός μια αεροπορική εταιρεία;
 
Αν κατάλαβα καλά η έρευνα αναφέρεται σε θεσμούς (εκτελεστικής εξουσίας, οικονομίας, εκπαιδευτικούς κτλ), ΜΜΕ, ΔΕΚΟ, ανεξάρτητες αρχές κτλ. Η λέξη θεσμός εδώ χρησιμοποιείται μάλλον χάριν γενικότητος.
 
Aγαπητέ φοτις, θεσμός νοείται οτιδήποτε έχει πάρει νομική υπόσταση μέσω δικαστικής αρχής. Κάτι που τίθεται δηλαδή σε στέρεα/εγγυημένη βάση προς γνώση του κόσμου. Οπότε και η ΟA αποτελεί θεσμό της κοινωνίας μας. πόσο δε μάλλον όταν αποτλεί και μία από τις βασικές πηγές ικανοποίησης δευτερογενών ανθρώπινων αναγκών :mrgreen:
Η αλήθεια είναι ότι η μάρκα "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ" πούλαγε πάντα. Η κλασική αντιμετώπιση του τομέα ασφάλειας που προσέφερε η εταιρεία νομίζω είναι γνωστή σε όλους. Να γιατί κοστίζουν τόσο πολύ κάποια ονόματα μαρκών (brands) για να τα αγοράσεις. Και φυσικά το μάρκετινγκ διψά να διοχετεύει τέτοιο υλικό -όπως το εν λόγω δημοσίευμα- σε ευρύτερο κοινό. Απλά πρέπει κάποια στιγμή να εκπαιδευτεί το ηλεκτρονικό/διαδικτυακό κοινό στο να μην βλέπει μία διαδικτυακή αεροπορική σελίδα ως απλά και μόνο μία μηχανή εισιτηρίων. Η ηλεκτρονική υπεραξία ανεβαίνει με τέτοιες "εκπαιδεύσεις" θεσμών. Σαν τα κρασιά του Θόδωρα ένα πράμα..

δικός σου
 
Εξ ου και ότι ο Θόδωρας, παρ' ότι κόπιασε πάρα πολύ να στήσει το "μαγαζί" του (π.χ. έβγαλε από τη μέση 2 εταιρείες μέσω της απορρόφησής τους και ξόδεψε πολύ χρήμα για εκσυγχρονισμό, επέκταση κλπ), παρ' όλα αυτά, δήλωνε ευθαρσώς διατεθειμένος να μετονομάσει το μαγαζί του σε OA, στην περίπτωση που γινόταν αυτός ιδιοκτήτης. Έχω την εντύπωση ότι παρά το ότι δεν το πέτυχε, δε βγήκε χαμένος.
 
Στο 0:27 τους ξεφεύγουν μια Αιγαίου και το SX-TIE, ενώ στο 0:31 βλέπουμε και το SX-BBU. Το τελευταίο πλάνο με το LGAV σε ρόλο "Δυτικού Αεροδρομίου" (all OA terminal) με ανησυχεί, ειδικά όταν βλέπεις όλο τον στόλο καθηλωμένο και μάλιστα σε ανύπαρκτα remote stands... Δεν ξέρω, ίσως φταίει το ότι δεν ανήκω στο target group της διαφήμισης.
 
Πέρα από ολοκληρωτική υπεροχή στο Ελ.Βεν. που ανέφερε και ο προηγούμενος, με ξίνισε κάπως το γεγονός ότι όσο το "story" διαδραματίζεται μέσα στο αεροσκάφος (0:05-0:25), το concept επικεντρώνετε στην μασαμπούκα του πεινασμένου Έλληνα. Δηλαδή ελάτε μαζί μας να πετάξτε και δεν θα πεινάσετε και ποσότητες που δεν φαντάζεστε.
Μου άνοιξε η όρεξη πάω να φάω κάτι....
 
Δέν είναι κακό άλλα στο τέλος πολυ ενδιαφέρον, στο βενιζέλος μόνο αεροσκάφη της Ολυμπιακής που είναι τουλάχισοτν διπλάσια του στόλου της :D αστειάκι.... :)
 
Δε βλέπω πουθενά αεροσκάφη διπλάσια του στόλου της ! Μετρήστε τα ! Το μέγιστο που μπορείτε να μετρήσετε είναι σίγουρα λιγότερα σε αριθμό από τον υπάρχον στόλο ! Αλλά ό,τι και να βλέπανε μερικοί δεν θα τους ήταν αρεστό !
 
Αρκετά παλιομοδίτικη και δευτεροκλασάτη, σε σχέση πάντα με την εικόνα που κατά την άποψή μου θα έπρεπε να παρουσιάζει η Olympic Air. Φέτα, κρασί και φρεσκοξυρισμένες μασχάλες... Έτσι πηγαίνει η Ελλάδα ψηλά;
 
Top