Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για διαφημισεις εταιρειας τηλεφωνιας, καλες ειναι.
 
Μόλις τώρα είδα το ένα spot στη τηλεόραση. Ωραία μέχρι εδώ. Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι εκεί δουλεύουν ΄και προσπαθούν υπερβολικά αλλά δε θα έπρεπε όλο αυτό να συνοδεύεται από παράλληλη ενεργοποίηση του web site αλλά και με τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου που θα απευθυνθεί ο κόσμος; Το γνωστό τηλέφωνο γνωρίζουμε αν θα ισχύει για τη νέα εταιρεία;
 
Καλές οι διαφημίσεις σαν σποτ αλλά δεν ξέρω τι διαφημίζουν..where is the bloody plane που θα λεγε κ sir Alan Sugar..το καταλαβαίνω ίσως στα τελευταία 2''..

Για μένα θα έχουν κάποια έννοια αν ακολουθήσει κ το προϊόν καθαυτό βλ ''μόνο με τα νέα Airbus''. Προς το παρόν βλέπουμε 40αρα έγκυο, post itς, φοιτητή Λονδίνου (τι πρωτότυπο, κολλάει κ με την cyprus μήπως; ) χταπόδια, ούζο, λίγη θάλασσα κ το αγόρι μου, μουσική αλά 2004 κτλ

Όπως κ να χει, η προσπάθεια δείχνει κάποιο επαγγελματισμό ως προς τις προθέσεις τουλάχιστον..
 
mxnk":vg17oi9n said:
Το γνωστό τηλέφωνο γνωρίζουμε αν θα ισχύει για τη νέα εταιρεία;
Δεν ξέρω αν θα λειτουργεί παράλληλα, αλλά δημιουργήθηκε τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων, και θα λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο από τις 07:00 - 23:00 στα τηλέφωνα 801 801 01 01 από σταθερό τηλέφωνο ή 210 35 50 500 από κινητό.
 
Πριν απο λίγο είδα κι εγώ το δεύτερο απο τα δύο διαφημιστικά κλιπάκι να παίζει στον ΣΚΑΙ. Μου συνελαβε αμέσως την προσοχή άρα τον ρόλο του τον παίζει μια χαρά. Μου άρεσαν αρκετά και τα 2 σποτάκια.

Όλα τα υπόλοιπα που λέτε είναι βιαστικά συμπεράσματα... Αρχικές διαφημίσεις είναι, πρέπει κάπως να "τραβήξουν" την προσοχή.
 
Κι εμένα μου άρεσαν οι διαφημίσεις. Είχαν κάτι το μελαγχολικό, την ελπίδα για ένα νέο ξεκίνημα στο οποίο όλοι στέλνουν τις ευχές τους με τα χαρτάκια (αρκετά έξυπνο αυτό, ειδικά η περίπτωση του νεαρού που το αφήνει να πετάξει στον ουρανό). Σωστός ο στόχος να ξυπνήσει το συναίσθημά μας, να σηματοδοτήσει την αρχή κάτι καινούργιο με ρίζες σε κάτι παλιό και αγαπημένο. Στο μέλλον φαντάζομαι θα μπουν περισσότερο στην ουσία, αλλά για αρχικές προαναγγελίες είναι ιδιαίτερα εύστοχα.
 
Theodore":2jy0eg5v said:
Μου συνελαβε αμέσως την προσοχή άρα τον ρόλο του τον παίζει μια χαρά. Μου άρεσαν αρκετά και τα 2 σποτάκια.

Όλα τα υπόλοιπα που λέτε είναι βιαστικά συμπεράσματα... Αρχικές διαφημίσεις είναι, πρέπει κάπως να "τραβήξουν" την προσοχή.

το ότι τραβάει την δική σου προσοχή δεν σημαίνει ότι τραβάει την προσοχή όλων (άρα τον ρόλο της μπορεί κ να μην τον παίζει μια χαρά)
 
Τα σποτάκια είναι μια χαρά για τον σκοπό τους! Το θέμα εδώ δεν είναι να μας πει ότι έχει καινούρια Airbus κλπ, αλλά να σηματοδοτήσει την επανεκκίνηση (relaunch) της Olympic, δεν διαφημίζει δηλαδή το προσφερόμενο προϊόν, αλλά το ίδιο το brand. Σε αυτό η κατεύθυνση είναι απολύτως σωστή -νοσταλγία για το παρελθόν, επιστροφή στο μέλλον, ελληνικότητα, ελληνισμός στην αλλοδαπή, προσδοκία. Λογικά θα ακολουθήσει και δεύτερο κύμα της καμπάνιας με διαφήμιση του προϊόντος -και αυτό (θέλω να πιστεύω ότι) λογικά δεν θα είναι "μόνο με καινούρια Airbus" γιατί αυτό το έχουν προλάβει άλλοι και δεν υπάρχει χειρότερη διαφήμιση από αυτή που θυμίζει άμεσο ανταγωνιστή!
 
Θα συμφωνήσω με τον flesland... Σε άλλους θα αρέσει, σε άλλους όχι αλλά είναι μόνο προσωπικές απόψεις...

Τα πρώτα σπότ τον σκοπό τους τον πετυχαίνουν έστω λίγο γενικά και αόριστα, αφού και μόνο που θα ξαναπαίζει το brand Ολυμπιακή στην τηλεόραση είναι μεγάλη υπόθεση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αισθητικά πρέπει να είναι αρεστό σε όλους το τελικό αποτέλεσμα...

Προσωπικά, που πρόλαβα την ΟΑ στα ψιλοhigh της και στα μονοπώλια της (αλλά και στην απαξίωση της), δεν μου έκανε αυτό το "κλίκ"...

Και φυσικά, εννοείται ότι είναι η αρχή μιας καμπάνιας, που λογικά θα περιλαμβάνει μια αλληλουχία μηνυμάτων που στο τέλος θα καταλήξουν και στο αμιγώς αεροπορικό κομμάτι. Απλά ο πρόλογος, το teaser, όπως θέλετε πέστε το, δεν...
 
Ήθελα να κλείσω για Βιέννη τον Δεκέμβρη και δεν ήξερα αν έπρεπε να πάρω τα εισιτήρια της Aegean που ήταν διαθέσιμα εκείνη την ώρα σε καλή τιμή ή αν θα έπρεπε να περιμένω την αρχή της ολυμπιακής. Οχι για της προσφορές, δεν το πιστεύω αυτό με πολλά δρομολόγια ήδη πουλημένα από την πΟΑ, αλλά για το συναισθηματικό δέσιμο και την εμπειρία της νέας αρχής. Μετά είδα τις διαφημίσεις. Μετά έκλεισα με την Aegean.

Θεε μου! Πόσο φουστανέλα διαφήμιση. Οκ, δεν έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τον μεγάλο ανταγωνιστή τους (τι να πουν? τα νεα airbus? το μεγάλο Δίκτυο?) αλλά να το γυρνάμε στις θάλασσες, τα χταπόδια και τα ούζα είναι ντροπή :wall: Το συρτάκι έλειπε... Αυτη την κλισέ Ελλάδα αντιπροσωπεύουν? Τελικά άμα δεν έχουμε τι να πούμε εδώ στην Ελλάδα στο «Έπος της Πορτογαλίας» το ρίχνουμε.
Για την μουσική δεν θα πω πολλά. Εμετός! Ζεστός εμετός μάλιστα!

ΥΓ. Σκέφτομαι ότι κάτι θα παίξει με τα post-it. Κάτι θα έχουν στο μυαλό τους για να τα μοστράρουν τόσο. Αν υπάρχει σχέδιο, ΙΣΩΣ τα πράγματα να μην είναι τόσο άσχημα με την καμπάνια τους.
 
Top