Δεν μπορώ να καταλάβω...
Αν, όπως λέγεται, τα συγκεκριμένα δρομολόγια έχουν ζημιές ετησίως της τάξης των 3,6 εκατ. ευρώ, γιατί δεν κάνουν κάτι πιο εποικοδομητικό; Όπως για παράδειγμα να δρομολογήσουν ένα κατάλληλο αεροπλάνο για την γραμμή του Λονδίνου, όπου τα 3/4 του Α340 είναι μονίμως άδεια; Από εκεί δηλαδή δεν χάνει έσοδα η Ο.Α.; Δεν λέω, εννοείται ότι το να κόβονται δρομολόγια είναι όχι μόνο άσχημο, αλλά και επιζήμιο. Αυτό εξάλλου συνιστά "δημιουργική καταστροφή" για τις Ο.Α., σύμφωνα με τις αρχές της διοίκησης επιχειρήσεων. Όχι ότι κάποια δρομολόγια πάντως, δεν θέλουν "κόψιμο"...
Όσο για το θέμα της πληρότητας, αυξημένη πληρότητα σε πτήσεις, δεν σημαίνει αυτόματα και κέρδη. Ως πιο πρόσφατο παράδειγμα έχουμε την πτήση Αθήνα-Τόκυο, που μπορεί να ήταν απόλυτα επιτυχημένη από πλευράς πληρότητας, αλλά από κέρδη, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.