Olympic Kalokairina

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
oaicarus":ns53ri6v said:
Εγώ μιλάω για συγκεκριμένα δρομολόγια.

Δεν γίνεται να απομονώνουμε συγκεκριμένα δρομολόγια. Με οποιαδήποτε εταιρεία και να ταξιδέψεις τέτοια εποχή (π.χ. Φεβρουάριος-Νοέμβριος, που γενικότερα θεωρείται low-season), είναι πολύ πιθανό να συναντήσεις αυτή την κατάσταση. Ποια είναι η λύση? Να καθηλώνουν τα αεροσκάφη τους ευρείας ατράκτου στο έδαφος, και για 2-3 μήνες να χρησιμοποιούν μόνο 737 και ATR? :roll:

Υπάρχουν αυτές οι περίοδοι με χαμηλές πληρότητες αλλά εξισορροπούνται με άλλες περιόδους που οι πληρότητες αγγίζουν το 100%, και έτσι συνολικά είμαστε κάπου στο ενδιάμεσο, και σίγουρα για κάθε εταιρεία υπάρχει ένας ελάχιστος αριθμός επιβατών ανά δρομολόγιο, ώστε αυτό να μην ζημιογόνο. Σίγουρα πρέπει να επιλέγεται ο σωστός τύπος αεροσκάφους ανά δρομολόγιο, αλλά είναι και πολλά άλλα πράγματα που πρέπει να γίνουν στην οργάνωση όλου του συστήματος μιας εταιρείας, για να λειτουργεί αποδοτικά.
 
oaicarus":1dlajqr4 said:
Εγώ μιλάω για συγκεκριμένα δρομολόγια. Σε δρομολόγιο της 269 καθημερινή της προηγούμενης εβδομάδας, όλες οι μεσαίες θέσεις ήταν κενές, χωρίς εξαίρεση, και από αυτές που ήταν κοντά σε παράθυρο, οι περισσότερες ήταν μισογεμάτες. Όταν λοιπόν σε ένα αεροσκάφος για 295 άτομα επιβαίνουν μόλις 120 (και λιγότεροι μη σου πω), δεν είναι επιζήμιο; Όταν το αεροσκάφος έχει "μόνο" 7-8 μέλη πληρώματος (χωρίς τους πιλότους), και οι αεροσυνοδοί της Business Class κάθονται μονίμως στις θέσεις των επιβατών, διότι είναι άδειες, δεν είναι αμαρτία από τον Θεό; Δεν είναι επιζήμιο;

Ελπίζω να καταλάβει, και να δρομολογήσει επιτέλους αεροσκάφη που να ανταποκρίνονται σε κάθε δρομολόγιο!

Κατα κανόνα το Λονδίνο έχει αυξημένες πληρότητες. Σε 2 πτήσεις που είχα κάνει με το 340 ΑΤΗ-LHR, LHR-ATH τον Ιούνιο του 2005, στο μεν ΑΤΗ-LHR (πρωί) ήταν σχεδόν γεμάτο, ενώ στο LHR-ATH (απόγευμα) ήταν 100% γεμάτο (business & οικονομική).

Τώρα το έχουν περιορίσει στη 1 πτήση μετ' επιστροφής ημερησίως (καθημερινές) από τις 2 που συνολικά γίνονται προς LHR (η άλλη γίνεται με 734).
 
Φαίνεται πως μέχρι τα τέλη Μαρτίου που θα ξεκινήσει το εαρινό πρόγραμμα δρομολογίων η ΟΑ επιφυλάσει και άλλες εκπλήξεις.

Αυτό που είδα στα δρομολόγια στο site είναι πως το δρομολόγιο ATH-SKG-MUC-SKG-ATH καταργείται(ας όψεται η Α3 που βάζει 2X στη συγκεκριμένη γραμμή) και πλέον το δρομολόγιο θα είναι μόνο ATH-MUC-ATH :shock:

-2-4567 ATH-MUC OA177 0950-1135, MUC-ATH OA178 1220-1555
 
jerry":1b4z2f3b said:
Αυτό που είδα στα δρομολόγια στο site είναι πως το δρομολόγιο ATH-SKG-MUC-SKG-ATH καταργείται(ας όψεται η Α3 που βάζει 2X στη συγκεκριμένη γραμμή) και πλέον το δρομολόγιο θα είναι μόνο ATH-MUC-ATH :shock:

Ο 'ας όψεται' και το :shock: είναι λάθος συλλογισμός.
Κατ' αρχήν να παρατηρήσω ότι ως Θεσσαλονικείς δεν χάνουμε απολύτως τίποτα. Αντίθετα, αυξάνονται συνολικά οι πτήσεις για MUC.

Τώρα αν για το ότι η ΟΑ πέταγε άδεια από SKG για MUC σε αυτό ας αναζητήσει το φταίξιμο η ίδια η ΟΑ στον εαυτό της και όχι στον άλλο που προφανώς, για να αυξήσει τα δρομολόγια κέρδισε την εμποστοσύνη των πελατών.
Δηλαδή αν τρέχεις σε ένα αγώνα δρόμου και φτάσεις τελευταίος 'φταίνε' οι άλλοι που σε περάσανε;;;;;
 
george_a":11ynfle2 said:
Ο 'ας όψεται' και το :shock: είναι λάθος συλλογισμός.
Σύντομα θα κυκλοφορήσει και βιβλίο άλλωστε, με συλλογιστικές πορείες (επαγωγές κ.τ.λ.) με χρήση emoticon... :arrow: Για την ιστορία δεν έκανα κανένα συλλογισμό...

george_a":11ynfle2 said:
Κατ' αρχήν να παρατηρήσω ότι ως Θεσσαλονικείς δεν χάνουμε απολύτως τίποτα. Αντίθετα, αυξάνονται συνολικά οι πτήσεις για MUC.
Νομίζω ότι οι ώρες που πετάει η Α3 πλέον είναι πιο βολικές, πρωί και απόγευμα. Αν θυμάμαι κάποτε και η ΟΑ πετούσε 2 πτήσεις MUC και προσέφερε SKG-MUC πρωί και MUC-SKG απόγευμα. Η ΟΑ πλέον προσφέρει πτήσεις μέσω ATH. Όπως κάνει και για κάθε άλλο προορισμό ευρωπαικό.
 
Δεν είμαι τόσο σίγουρος, νομίζω όμως ότι όλες οι πτήσεις της ΟΑ για DUS και Stuttgard, και η μία από τις δύο για FRA περνάνε από Θεσσαλονίκη πρώτα.
 
george_a":15m1taxj said:
Δεν είμαι τόσο σίγουρος, νομίζω όμως ότι όλες οι πτήσεις της ΟΑ για DUS και Stuttgard, και η μία από τις δύο για FRA περνάνε από Θεσσαλονίκη πρώτα.

Σωστά νομίζεις, δεν εννοούσα (DUS,STR,FRA) που είναι standard via SKG. Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννούσα MAD, VIE κλπ. Όπως επίσης και πτήσεις από άλλους εσωτερικούς προορισμούς προς εξωτερικό (π.χ. RHO-LON κλπ).
 
Και συνεχίζει να μας εκπλήσσει και να περικόπτει...

H πρωινή πτήση ATH-LGW(ΟΑ271) και η SKG-LGW(ΟΑ273) πλέον θα γίνονται ATH-SKG-LGW

:arrow: -23-567 0540-0635-0730-0900 ΟΑ275 ΑΤΗ-SKG-LGW
:arrow: -23-567 0945-1455-1535-1630 OA276 LGW-SKG-ATH

Επίσης, φαίνεται πως καταργείται το δρομολόγιο SKG-BRU (δε δίνονται θέσεις) ενώ την ίδια τύχη έχει και το SKG-LCA(ήδη από τη χειμερινή σεζόν)

p.s. φαίνεται πως το 734 που έμενε στο Μακεδονία φαίνεται πως κατεβαίνει ΑΤΗ για την κάλυψη των αναγκών...
 
Συγχαρητήρια τους δίνω.Μόλις με χάσαν απο πελάτη για το δρομολόγιο SKG-LGW.Με τι σκεπτικό βάλανε την πτήση να φεύγει τόοοοοσο νωρίς.Κάποιος να τους υπενθυμίσει οτι αυτή η πτήση εξυπηρετεί πελάτες εκτός Θεσσαλονίκης.Απο τα άγρια χαράματα...κρίμα... :?

Απο πότε ισχύουν τα δρομολόγια αυτά ? Και είχα κάνει κράτηση για LGW-SKG-LGW για το Πάσχα. Για ακύρωση το πάω.
 
Άλλο ένα διαμάντι από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (19/3)

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=37912168

όπου διαβάζω ότι η ΟΑ κάνει ...αντεπίθεση. Θα νοικιάσει δύο ΑΦ (τι τύπος, δεν μας λέει) και το πρόγραμμα θα είναι το ...ίδιο με το περσινό, με μόνη διαφορά ότι

'Το πρόγραμμα δρομολογίων θα είναι ίδιο με το περσινό, με τη μόνη διαφορά ότι στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκης-Λονδίνου θα προστεθεί και το σκέλος Θεσσαλονίκη-Αθήνα. '

Αυτό, σε απλά Ελληνικά είναι αυτό που λέγαμε εδώ ότι καταργείται το SKG-LGW και το ATH-LGH και γίνεται ATH-SKG-LGW. Αλλά το πιο 'ωραίο' είναι παρακάτω:

'Στην εταιρεία, πάντως, δημιουργήθηκε μαύρη «τρύπα» επιβατών και εσόδων κατά το πεντάμηνο Νοεμβρίου 2005-Μαρτίου 2006 εξαιτίας της φημολογίας για το μέλλον της. Εκτιμάται, μάλιστα, ότι η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 7%-10% σ'αυτό το διάστημα. Οι κρατήσεις, πάντως, ανακάμπτουν μετά τον Απρίλιο.'

Σε ελεύθερη μετάφραση, ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στην ΟΑ. Αν ο τόσο αισιόδοξος δημοσιογράφος μιλάει για σχετική μείωση του 10%, που να δούμε τα πραγματικά στοιχεία, εκεί θα πέσει γέλιο. Αλλά μη μου πείτε ότι φταίει αυτή η άτιμη φημολογία... Εγώ έχω άλλο λόγο που το δικαιολογεί: είναι τόσο καλό και άψογο το σέρβις της ΟΑ, πάντα στην ώρα της, ποτέ δεν ακυρώνει πτήσεις, όλα τα ΑΦ λάμπουν, e-ticket, προσφορές, κλπ κλπ, που όλοι το ζηλεύουνε και τη ματιάσανε!!! Ναι, αυτό είναι ρε παιδιά, πως δεν το γράψανε ακόμα στις εφημερίδες...
 
Top