Olympic Kalokairina

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
-Ολυμπιακές Αερογραμμές,παρακαλώ πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Γειά σας,θα ήθελα να κρατήσω μια θέση για Ρόδο-Θεσαλλονίκη,πότε πετάτε;
-Κάθε μέρα,αλλά υπάρχουν πτήσεις μόνο μέσω Παρισίου
 
Να μην μιλησουμε για ανεγκεφαλισμο.. Η Στουτγκαδρη εχει την μεγαλυτερη ελληνικη κοινοτητα στην Γερμανια με καπου στους 27000-30000 Ελληνες (αν δεν απατωμαι).. Αντι να αλλαξουνε το μοντελο σερβις στις πτησεις εσωτερικου και περιξ κοβουνε απο εκει που εχουνε εσοδα.. Σταματαω εδω και γιατι αισθανομαι να μου ανεβαινει η πιεση και ων ανω των 30, δεν ειναι πλεον υγειινο, αλλα και γιατι θα γινει οφφ...

doof.gif
 
H λογική δεν είναι καλός 'σύμβουλος' για να κατανοήσει κανείς το γιατί η ΟΑ, ακόμα και σε πόλεις όπου ο Ελληνισμός ανθεί, καταφέρνει να χάνει, αντί να κερδίζει, χρήμα με ουρά. Μήπως το ίδιο ακριβώς δεν συνέβαινε με τη γραμμή της Αυστραλίας, και δη της Mελβούρνης; Ήταν η μοναδική εταιρεία στη γραμμή αυτή, με την 'αγάπη' του κόσμου δεδομένη και κατάφερε να τα 'θαλασσώσει' χοντρά.

Άρα το ότι υπάρχει τόσος Ελληνισμός στη Στουττγάρδη ή Ντύσσελτνορφ, αυτό δεν σημαίνει ότι η κρατική ΟΑ είναι ικανή και να εξυπηρετήσει τον κόσμο αλλά και κερδοφορία να έχει. Ας μην ξεχνάμε ένα 'επεισόδιο' που έγινε το καλοκαίρι όταν για λόγους μη συμπλήρωσης πληρώματος άφησε στα ...κρύα του λουτρού ολόκληρη πτήση να περιμένει μέσα στο κατακαλόκαιρο. Να θυμάστε πάντα ότι ένας απογοητευμένος 'πελάτης' δεν γυρνάει ΠΟΤΕ εκεί που δεν τον εξυπηρέτησαν. Και από απογοητεύσεις η ΟΑ μας έχει συνηθήσει αρκετά, θα έλεγα.
 
Min stenoxorieste yparxh h Aegean pou poli eukola tha auksisi tin sixnotita ton ptiseon tis kai tha kalipsi to kaino me kerdoforia bebea, gia na min po gia is xares tis Germanwings.
 
"...δεν καταργούνται τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Λονδίνο και Θεσσαλονίκη-Ρόδος-Μυτιλήνη των Ολυμπιακών Αερογραμμών", διότι "αυτά τα δρομολόγια είναι βιώσιμα, αποφέρουν κέρδη", όμως "ανοικτό το ενδεχόμενο αναστολής της αεροπορικής σύνδεσης της συμπρωτεύουσας με το Ντίσελντορφ και τη Στουτγάρδη, λόγω χαμηλής πληρότητας, που δημιουργεί ετήσιες ζημιές της τάξης των 3,6 εκατ. ευρώ".

Αυτά δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΝ Ασημίνας Ξηροτύρη, σύμφωνα με δημοσίευμα στο in.gr.
 
Αυτό έλειπε να καταργούσαν και τη γραμμή Λονδίνο - Θεσσαλονίκη τώρα ειδικά που αποφάσισαν να μειώσουν και τα εισητήρια τους κοντά στις τιμές της ΒΑ.
 
Σύμφωνα με τα δρομολόγια στο site των ΟΑ τα DUS και STR δεν κόβονται, απλά δεν είναι καθημερινά...

ATH-SKG-DUS-SKG-ATH -23-567
ATH-SKG-STR-SKG-ATH 1-34-67
ATH-SKG-MUC-SKG-ATH 12-4567

Νομίζω όπως πέρυσι την άνοιξη δηλαδή
 
Δεν μπορώ να καταλάβω...

Αν, όπως λέγεται, τα συγκεκριμένα δρομολόγια έχουν ζημιές ετησίως της τάξης των 3,6 εκατ. ευρώ, γιατί δεν κάνουν κάτι πιο εποικοδομητικό; Όπως για παράδειγμα να δρομολογήσουν ένα κατάλληλο αεροπλάνο για την γραμμή του Λονδίνου, όπου τα 3/4 του Α340 είναι μονίμως άδεια; Από εκεί δηλαδή δεν χάνει έσοδα η Ο.Α.; Δεν λέω, εννοείται ότι το να κόβονται δρομολόγια είναι όχι μόνο άσχημο, αλλά και επιζήμιο. Αυτό εξάλλου συνιστά "δημιουργική καταστροφή" για τις Ο.Α., σύμφωνα με τις αρχές της διοίκησης επιχειρήσεων. Όχι ότι κάποια δρομολόγια πάντως, δεν θέλουν "κόψιμο"...

Όσο για το θέμα της πληρότητας, αυξημένη πληρότητα σε πτήσεις, δεν σημαίνει αυτόματα και κέρδη. Ως πιο πρόσφατο παράδειγμα έχουμε την πτήση Αθήνα-Τόκυο, που μπορεί να ήταν απόλυτα επιτυχημένη από πλευράς πληρότητας, αλλά από κέρδη, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
 
oaicarus":g87l6753 said:
Όπως για παράδειγμα να δρομολογήσουν ένα κατάλληλο αεροπλάνο για την γραμμή του Λονδίνου, όπου τα 3/4 του Α340 είναι μονίμως άδεια; Από εκεί δηλαδή δεν χάνει έσοδα η Ο.Α.;

Δεν πιστεύω πως το δρομολόγιο ATH-LHR είναι επιζήμιο, λόγω της χωρητικότητας του A340. Έχει 295 θέσεις, και το AB6 269 θέσεις (26 θέσεις διαφορά), και η ΟΑ χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά ΑΒ3/ΑΒ6 σε αυτό το δρομολόγιο -που έχει πάντα καλές πληρότητες- για πάνω από 25 χρόνια. Το πρόβλημα είναι στο Α340, όχι στην χωρητικότητα του, αλλά στο γεγονός ότι είναι αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων.
 
xristos":327rfs5y said:
oaicarus":327rfs5y said:
Όπως για παράδειγμα να δρομολογήσουν ένα κατάλληλο αεροπλάνο για την γραμμή του Λονδίνου, όπου τα 3/4 του Α340 είναι μονίμως άδεια; Από εκεί δηλαδή δεν χάνει έσοδα η Ο.Α.;

Δεν πιστεύω πως το δρομολόγιο ATH-LHR είναι επιζήμιο, λόγω της χωρητικότητας του A340. Έχει 295 θέσεις, και το AB6 269 θέσεις (26 θέσεις διαφορά), και η ΟΑ χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά ΑΒ3/ΑΒ6 σε αυτό το δρομολόγιο -που έχει πάντα καλές πληρότητες- για πάνω από 25 χρόνια. Το πρόβλημα είναι στο Α340, όχι στην χωρητικότητα του, αλλά στο γεγονός ότι είναι αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων.

Εγώ μιλάω για συγκεκριμένα δρομολόγια. Σε δρομολόγιο της 269 καθημερινή της προηγούμενης εβδομάδας, όλες οι μεσαίες θέσεις ήταν κενές, χωρίς εξαίρεση, και από αυτές που ήταν κοντά σε παράθυρο, οι περισσότερες ήταν μισογεμάτες. Όταν λοιπόν σε ένα αεροσκάφος για 295 άτομα επιβαίνουν μόλις 120 (και λιγότεροι μη σου πω), δεν είναι επιζήμιο; Όταν το αεροσκάφος έχει "μόνο" 7-8 μέλη πληρώματος (χωρίς τους πιλότους), και οι αεροσυνοδοί της Business Class κάθονται μονίμως στις θέσεις των επιβατών, διότι είναι άδειες, δεν είναι αμαρτία από τον Θεό; Δεν είναι επιζήμιο;

Ελπίζω να καταλάβει, και να δρομολογήσει επιτέλους αεροσκάφη που να ανταποκρίνονται σε κάθε δρομολόγιο!
 
Top