Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
makedonas":3hsfrfui said:
Τελικα δεν κερδισες το λουκουμι.. Δεν λεμε για μεταβαση απο Α320 σε Α340! Μιλαμε για 2 εντελως διαφορετικους τυπους αεροσκαφους = εξοδα εκπαιδευσης + αναπτυξης τεχνικης βασης + ανταλλακτικα + λογιστικα εξοδα + + + ... Νομιζεις οτι η ΟΑ μπορει να κανει κατι τετοιο?

Να το θεσω διαφορετικα: Αξιζει (με δεδομενα και τα εξοδα καυσιμων) να μπουνε τοσο μικρα αεροσκαφη σε λειτουργια σε μια εταιρεια κιολας που δεν ειναι και υποδειγμα κερδους?


:Κατ αρχήν έχεις δίκιο.
Αλλά να σημειώσω τα εξής. Η ΟΑ έχει δρομολογήσει ATR σε μία σειρά προορισμούς για τους οποίους είναι ακατάλληλα. BEG, SOF, IST, TIA, OTP
Αλλά και RHO, HER, CFU.
Τα ATR σε αυτές της αποστάσεις αφενός δεν μεταφέρουν το φορτίο αφετέρου δεν είναι ελκυστικά από εμπορικής σκοπιάς μιας και ο ανταγωνισμός πετάει με Jet.
737 και Α320 φαίνεται πώς δεν βρίσκονται εύκολα και δεν υπάρχουν και χειριστές ειδικά συγκυβερνήτες για πολλά παραπάνω.
Οι δουλευταράδες των 717 κάθονται, ίσως να είναι μία λύση ένα αεροπλάνο αυτής της κατηγορίας CRJ ή και Embraer με προοπτική και αύξησης του αριθμού τους στο μέλλον αν τα πράγματα πάνε καλύτερα.
Σε αναμονή λουκουμίου
mrgreen:
 
Η "πολυτυπία" στο στόλο μιας εταιρείας σαφώς και δεν είναι οτι προτιμότερο.Επίσης,τα ΑΤR ήταν,είναι και θα είναι για αρκετά ακόμη τα συμφερότερα-καταλληλότερα α/φη για ορισμένους προορισμούς ιδίως του εσωτερικού δικτύου.Απο την άλλη,έκριναν αρκετοί οτι δεν έπρεπε να απομακρυνθούν τα 717 και τώρα κρίνουν οτι ίσως να μην είναι καλό να έρθουν τα CRJ,oτι χρειάζεται υποδομή,εκπαιδεύσεις κλπ.Είναι σίγουροι όσοι κρίνουν οτι έχουν τη γνώση και τις πληροφορίες;Την εκδοχή της μίσθωσης CRJ (και όχι μόνο) θυμίζω οτι την είχαμε παρουσιάσει κάποιοι εδώ αρκετό καιρό πρίν συμβούν οι τελευταίες εξελίξεις.Επίσης,υπάρχουν και άλλα γεγονότα που εντάσσονται σε γενικότερο σχεδιασμό και που φυσικά δε γίνεται να δημοσιοποιηθούν.Συνοπτικά,η μίσθωση α/φων του εν λόγω τύπου πάει τα πράγματα μπροστά για την εταιρεία και μακάρι να υλοποιηθεί.
 
Εγω παντως διαβαζωντας το αρθρο στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της Κυριακης κουφαθηκα με το ποσο ΛΑΛΑΚΕΣ ειναι μερικοι καρεκλοκενταυροι................για αυτο σας το παραθετω και τα σχολια δικα σας http://83.149.104.2/~protothema/downloads/163soma.pdf στην σελιδα 32 :wall: :wall: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ !!!
 
Ξεκινώντας με μια αρκετή δόση δυσπιστίας απέναντι στο έντυπο (μιας και η καταστροφολογία και ο λαϊκισμός δεν μου αρέσουν) θα κάνω τα εξής σχόλια:
Το Πρώτο Θέμα":3hrsnjwc said:
Τα συγκεκριμένα δύο αεροσκάφη, τύπου Boeing 737-400, που διαπραγματεύεται η διοίκηση βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, σύμφωνα με τους τεχνικούς συμβούλους της εταιρείας οι οποίοι τα επιθεώρησαν
Δεν υπερασπίζομαι τα αεροσκάφη, τα οποία δεν γνωρίζω παρά μόνο από φωτογραφίες [1] & [2]*, ωστόσο υποψιάζομαι πως ούτε οι κύριοι Παπασταφίδας και Ζαχάρου τα γνωρίζουν. Επιπλέον μου προκαλεί απορία πως είναι δυνατό οι τεχνικοί σύμβουλοι των ΟΑ που τα επιθεώρησαν να έδωσαν το ΟΚ για την μίσθωση και παράλληλα να τα θεωρούν "ιπτάμενα φέρετρα" (δεν το αναφέρουν κατά λέξη, ωστόσο τα σχόλια περί άθλιας κατάστασης και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα του άρθρου εκεί οδηγεί). Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο το ζήτημα είναι σοβαρότατο, προκύπτουν ποινικές ευθύνες και θα πρέπει να διερευνηθεί (προφανώς όχι από την εφημερίδα, αλλά από τις αρμόδιες "ανεξάρτητες" εξουσίες του τόπου). Σχετικά με την ηλικία των αεροσκαφών, νομίζω πως είναι παραπλήσια των ήδη υπαρχόντων και ανάλογα της εικόνας των Ο.Α. τα τελευταία χρόνια (δυστυχώς :( ).

Όσο για τους καρεκλοκένταυρους των Ο.Α. δεν διαφωνεί κανείς. Βρίσκουν & κάνουν υπό την ανοχή των κυβερνώντων. Μοναδικό ελαφρυντικό (και ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος διότι δεν "ανήκω" στον αεροπορικό χώρο, απλώς συμπεραίνω βάσει της δικής μου λογικής) για την νέα διοίκηση, ο ελάχιστος χρόνος από την ανάληψη των καθηκόντων της, η πολύ πρόσφατη λήξη μίσθωσης των wet lease της Hola, η επερχόμενη θερινή περίοδος και βέβαια το παραδοθέν χάος των ΟΑ που όλοι γνωρίζουμε, που οδηγούν σε μονόδρομες λύσεις.

* Οι φωτογραφίες προέρχονται από τα 2 εκ των 4 αεροσκαφών που κατέχει και επινοικιάζει η Sundown Alexandria, όπως έδωσε τα στοιχεία ο MerNion στις 14 Μαρτίου:
MerNion":3hrsnjwc said:
Απ' ότι βρήκα αυτά τα 4 έχει και νοικάζει αυτή η εταιρία..
N764TA c/n 25764 Asiana, Varig, Justice Prisoner & Alien Transportation System (JPATS)
N765TA c/n 25765 Asiana, Varis, Justice Prisoner & Alien Transportation System (JPATS), Ryanair
N843BB c/n 25843 BA, Justice Prisoner & Alien Transportation System (JPATS)
N850BB c/n 25850 BA, Justice Prisoner & Alien Transportation System (JPATS)
Για να δούμε ποια θα είναι..
Το σίγουρο είναι πως είναι λευκά & δεν χρειάζονται πολλή μπογιά... Οικονομία! :banana:
 
Η διαπραγμάτευση της «Sundown Alexandria» με την ελληνική εταιρεία γίνεται μέσω ενός δεύτερου «μεσάζοντα», μιας ελληνικής εταιρείας με την επωνυμία «Fulcrum»



Προκειται για τη γνωστη μας "Mido Aviation" η οποια εξαγοραστηκε απο την Fulcrum USA το 2006.


(κανας Κινεζος εδω κοντα να μου δωσει καμμια ληγμενη κινεζικη "ασπιρινη" γιατι δεν αντεχω αλλο???)



:rant:
 
Αεροπλάνα μεταφοράς φυλακισμένων νοικιάζει η «Ολυμπιακή»!

Ωραίος τίτλος...Πιασάρικος!
Και τι έγινε που μετέφεραν φυλακισμένους;Θα πάρουν οι επιβάτες τις παραβάσεις τους;

Τα συγκεκριμένα δύο αεροσκάφη, τύπου Boeing 737-400, που διαπραγματεύεται η διοίκηση βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, σύμφωνα με τους τεχνικούς συμβούλους της εταιρείας οι οποίοι τα επιθεώρησαν, τόσο λόγω της χρήσης τους
(μεταφορά βαρυποινιτών)
όσο και λόγω του γεγονότος ότι είναι παροπλισμένα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο

Αν είναι δυνατόν!!!Μεταφοράς κρατουμένων μπορεί να ήταν,δε διέμεναν εκεί οι κρατούμενοι.Έλεος πια.Έχουν βρει την Ο.Α για να φτιάχνουν θέματα και να καλύπτουν την ύλη στις σελίδες τους.Και μιλάμε τώρα για μια εφημερίδα που οι εκδότες τους δεν είναι και ότι πιο έγκυρο κυκλοφορεί..
 
Οι πληροφορίες μου λένε οτι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη δεν έχουν ζώνες αλλά αυτές τις μεγάλες μαύρες μπάλες των φυλακισμένων ώστε να κρατάνε τους επιβάτες στη θέση τους.
 
Μήπως έχουν και θέση για τον Ραν ταν Πλαν;
 
Γουάου! Λετε να νοικιασουν το C-123 που "πρωταγωνιστουσε" στο Con-Air? :D

(σ.σ. Ας δουμε πρωτα τι θα φερουν, και μετα γκρινιαζουμε αναλογα)
 
jerry":1uhbfs2r said:
Οι πληροφορίες μου λένε οτι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη δεν έχουν ζώνες αλλά αυτές τις μεγάλες μαύρες μπάλες των φυλακισμένων ώστε να κρατάνε τους επιβάτες στη θέση τους.
Εγώ πάλι άκουσα ότι είναι στοιχειωμένα και για αυτό τα δίνουν και οτι μερικές φορές κατα τη διάρκεια της πτήσης ακούγοντε αλυσίδες να σέρνονται στη κοιλια του αεροσκάφους!!! Βρε λέτε μπας και... :shock: :roll:
 
Top