Οι γραμμές που θα έβλεπα σαν βιώσιμες / πιο πιθανές θα ήταν ίσως (έστω και σε εποχικό επίπεδο)
Κέρκυρα προς Αιγαίο / Κρήτη / Δωδεκάνησα, ίσως Χιο/Μυτιλήνη/Καβάλα
Πάτρα / Άραξος / Άκτιο προς Καβάλα / Αλεξανδρούπολη / Ρόδο / Κρήτη
Λάρισα / Ιωάννινα / Αγχίαλος προς Κρήτη κ Χίο / Σάμο / Μυτιλήνη
Γιατί δηλαδή να μην συνδέεται η Αλεξανδρούπολη ή η Ρόδος με την Πελοπόννησο? Μόνο οι αδειούχοι φαντάροι φτάνουν για 3 πτήσεις την εβδομάδα.
Εκτός αν υπάρχει 'οδηγία' ώστε το αεροδρόμιο της Αθήνας να αποκτά έτσι επιβατική κίνηση.
Το οτι κάποιοι δεν βλέπουν αγορά για τέτοιες πτήσεις αυτη την στιγμη είναι πιθανόν, αλλά μια δοκιμή, έστω και αποτυχημένη, είναι 1000 φορές καλύτερη απο το να μην κάνει κανείς τίποτε. Δηλαδη όταν η Ryanair άρχισε να πετάει απο την Ιρλανδία στο κάθε τελευταίο γαλλικό χωριό, υπήρχε η ανάγκη της σύνδεσης?
Κέρκυρα προς Αιγαίο / Κρήτη / Δωδεκάνησα, ίσως Χιο/Μυτιλήνη/Καβάλα
Πάτρα / Άραξος / Άκτιο προς Καβάλα / Αλεξανδρούπολη / Ρόδο / Κρήτη
Λάρισα / Ιωάννινα / Αγχίαλος προς Κρήτη κ Χίο / Σάμο / Μυτιλήνη
Γιατί δηλαδή να μην συνδέεται η Αλεξανδρούπολη ή η Ρόδος με την Πελοπόννησο? Μόνο οι αδειούχοι φαντάροι φτάνουν για 3 πτήσεις την εβδομάδα.
Εκτός αν υπάρχει 'οδηγία' ώστε το αεροδρόμιο της Αθήνας να αποκτά έτσι επιβατική κίνηση.
Το οτι κάποιοι δεν βλέπουν αγορά για τέτοιες πτήσεις αυτη την στιγμη είναι πιθανόν, αλλά μια δοκιμή, έστω και αποτυχημένη, είναι 1000 φορές καλύτερη απο το να μην κάνει κανείς τίποτε. Δηλαδη όταν η Ryanair άρχισε να πετάει απο την Ιρλανδία στο κάθε τελευταίο γαλλικό χωριό, υπήρχε η ανάγκη της σύνδεσης?