Πρόγραμμα Icarus

Καθολου ευχαριστημενη απο την Ολυμπιακη!

Γεια σας,
ειμαι νεο μελος. Δεν μου εστειλαν mail οτι η Ικαρος ισχυει μεχρι 30 Σεπτεμβριου.
Το εμαθα τυχαια σημερα! Σκεφτομαι να στραφω στο Κεντρο προστασιας καταναλωτων γιατι θα επρεπε να ειχα ενημερωθει.
Εχω μαζεψει 28000 μιλια τα οποια θα τα χασω και ενω εχω υποστει απειρες καθυστερησεις και ταλαιπωριες απο την συγκεκριμενη εταιρια.
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη απο την Ολυμπιακη. Τι με συμβουλευετε να κανω για τα χαμενα μιλια?
Να τα ξεγραψω η να τα διεκδικησω?
 
Το να διεκδικήσεις τα μίλια σου από μια εταιρεία του Δημοσίου η οποία την άλλη βδομάδα πάει για εκκαθάριση νομίζω ότι δεν έχει σημασία. Κι εγώ τα δικά μου προσπάθησα να τα εξαργυρώσω αυτό το μήνα αλλά μου είπαν ότι θέλει 10 μέρες για έγκριση και κάτι τέτοια. Εγώ τα άφησα... ποτέ δε ξέρεις, μπορεί να γίνει κάτι από το Travel Air Club :rolleyes:
 
Μετεφερω οπως γραφεται στο: http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/18642.html

Ακόμα ανακοινώνεται ότι η νέα εταιρεία αποφάσισε να επιβραβεύσει με μίλια τους επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus. Το πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών επιβατών της Olympic Air, το Travelair Club θα προσφέρει μίλια και στους τακτικούς επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής.

Επομενως ισως τα μιλια απο το προγραμμα ικαρος να μην χαθουν τελειως, ισως μεταφερθουν στο νεο προγραμμα.. Ειμαστε εν αναμωνη επισημων ανακοινωσεων :rolleyes: :rolleyes:
 
Αφού δεν είσαι καθόλου ευχαριστημένη από την Ολυμπιακή, τότε γιατί υπέβαλες τον εαυτό σου σε τόσες δοκιμασίες αναμονών, ταλαιπωρίας κ.λπ. τόσα χρόνια και επιπλέον έγινες μέλος και στον Ίκαρο;
 
Δεν ειμαι χρονια μελος της Ικαρος. Τα τελευταια 2 χρονια ταξιδευα με Ολυμπιακη γιατι επρεπε να παω 3 φορες στη Νεα Υορκη.
Ετσι μαζεψα τοσα μιλια. Στην αρχη εκανα υπομονη με τις καθυστερησεις, σκεφτηκα οτι ειναι μια μεταβατικη περιοδος λογω των ανακαταταξεων στην Ολυμπιακη. Οταν ομως τους τηλεφωνησα για να ρωτησω γιατι δεν με ενημερωσαν σχετικα με την προθεσμια της Ικαρος ηταν αγενεστατοι
αντι να ζητησουν και συγγνωμη. Ε εφτασε ο κομπος στο χτενι!
 
Δεν πετά μόνο η Ολυμπιακή για Νέα Υόρκη. Για κάποιο λόγο την επέλεξες κι είσαι υπεύθυνη για την επιλογή σου. Είναι αργά για δάκρυα.
 
Re: Καθολου ευχαριστημενη απο την Ολυμπιακη!

natalia6":e6wghuy1 said:
Γεια σας,
ειμαι νεο μελος. Δεν μου εστειλαν mail οτι η Ικαρος ισχυει μεχρι 30 Σεπτεμβριου.
Το εμαθα τυχαια σημερα! Σκεφτομαι να στραφω στο Κεντρο προστασιας καταναλωτων γιατι θα επρεπε να ειχα ενημερωθει.
Εχω μαζεψει 28000 μιλια τα οποια θα τα χασω και ενω εχω υποστει απειρες καθυστερησεις και ταλαιπωριες απο την συγκεκριμενη εταιρια.
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη απο την Ολυμπιακη. Τι με συμβουλευετε να κανω για τα χαμενα μιλια?
Να τα ξεγραψω η να τα διεκδικησω?
Αποκλειεται να μη σου εστειλαν, τα mails πηγαν σε οσουν ειχαν δωσει το email τους και πηγαν ακομα και σε καποιους που ειχαν μονο τα 500 μιλια (δηλαδη απλα ειχαν κανει αιτηση για τη καρτα!).Μηπως, ας πουμε, ειχε παει στα spam σου και μετα διαγραφηκε?Στο λεω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην σου εστειλαν mail.

mxnk":e6wghuy1 said:
Κι εγώ τα δικά μου προσπάθησα να τα εξαργυρώσω αυτό το μήνα αλλά μου είπαν ότι θέλει 10 μέρες για έγκριση και κάτι τέτοια. Εγώ τα άφησα... ποτέ δε ξέρεις, μπορεί να γίνει κάτι από το Travel Air Club :rolleyes:
Κανονικα, ειναι 21 μερες πριν, κανονας που ποτε δεν ισχυσε και φυσικα προσπαθουσαν οι εργαζομενοι στο τηλ. κεντρο και στον Ικαρο να δινουν εγκρισεις σε καθε αιτηση ακομα και για την επομενη μερα(πραγμα πολλες φορες ΑΔΥΝΑΤΟ λογω χρονου!!!),οποτε ειναι πολυ ανακριβες αυτο.10 μερες δεν ειπαν ποτε και δεν υπαρχει στανταρ χρονος για την εγκριση.
 
Εγώ πήρα 10/9 τηλέφωνο για ταξίδι 19/9 μου είπαν ότι μπορώ να πετάξω και νωρίτερα και πήρα την επιβεβαίωση την επόμενη μέρα...
 
Kαι εγώ ακριβώς το ίδιο.. Μέσα σε 2 μέρες από την αίτηση μου, μου έδωσαν και το ΟΚ για το εισιτήριο το οποίο είναι για Τετάρτη.. και όλο αυτό έγινε 2 εβδομάδες πριν την αναχώρηση
 
natalia6":fj3nvf1o said:
Δεν ειμαι χρονια μελος της Ικαρος. Τα τελευταια 2 χρονια ταξιδευα με Ολυμπιακη γιατι επρεπε να παω 3 φορες στη Νεα Υορκη.
Ετσι μαζεψα τοσα μιλια. Στην αρχη εκανα υπομονη με τις καθυστερησεις, σκεφτηκα οτι ειναι μια μεταβατικη περιοδος λογω των ανακαταταξεων στην Ολυμπιακη. Οταν ομως τους τηλεφωνησα για να ρωτησω γιατι δεν με ενημερωσαν σχετικα με την προθεσμια της Ικαρος ηταν αγενεστατοι
αντι να ζητησουν και συγγνωμη. Ε εφτασε ο κομπος στο χτενι!

Ναταλία αυτοί που σου απάντησαν στο τηλέφωνο αποτελούν από τον Ιούλιο καινούργιο προσωπικό της Olympic Air η οποία έχει αναλάβει από τότε το ground handling,και είναι συνήθως άπειροι ή πρώην εργαζόμενοι της Aegean στην πλειοψηφία τους.
Δεν έχεις άδικο να είσαι εκνευρισμένη αφού τους διακρίνει μια απέχθεια και ένας σνομπισμός για οτιδήποτε θυμίζει παλιά Ο.Α.Μπορώ να καταλάβω το γιατί,πάντως πρέπει να το προσέξουν γιατί δινει άσχημη εικόνα στον επιβάτη.
Σήμερα στα ταμεία της O.A στο Βενιζέλος ρώτησα εάν θα πραγματοποιείται μία πτήση της Ο.Α τον Οκτώβριο για την οποία μια φίλη μου έχει αγοράσει εισητήριο και το στυλάκι τους δε μου άρεσε καθόλου.

Πάντως για να τους δικαιολογήσω και λίγο ακούγεται ότι τα ωράριά τους είναι εξαντλητικά ενώ πλέον οι όποιες υπερωρίες δεν τους καταβάλονται πλήρως,με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετή μουρμούρα και απογοήτευση.
Τι να πει κανείς...
 
Top