dash100":ard7ugqk said:Μία απλή ερώτηση να κάνω αφου σε κάποιες γραμμές ο πάροχος έχει αποκλειστικό δικαίωμα πως η Α3 κραράει τα τίρανα και την Αίγυπτο;;;;
dash100":29om6zpu said:Με την ίδια λογικη λοιπόν και η ΟΑ μπορεί να συνεχίσει και Τελ Αβίβ και βελιγράδι;
Γιατί είναι τόσο κακό που το κράτος προσπαθεί να αναπτύξει και εταιρείες εκτός από την Olympic Air και την Aegean; Και η Hellas Jet και η Hellenic Imperial (υποθέτω οτί σε αυτές αναφέρεσαι) πρέπει να ξεκινήσουν από κάπου. Και επίσης αν προσέξεις, η Olympic Air και η Aegean Airlines δεν έμειναν έξω σε κανένα από τα δρομολόγια που είχαν δηλώσει συμμετοχή (αν εξαιρέσει κανείς τις πτήσεις κοινού κωδικού για Γιογάννεσμπουργκ). Έχω όμως να κάνω δύο παρατηρήσεις. Η Olympic Air δεν έπρεπε να δηλώσει συμμετοχή για όλες τις χώρες; Ας προσπεράσουμε τον Καναδά και την Νότιο Αφρική. Το Κουβέιτ; Και επίσης, δεν μπορεί μια εταιρεία να έχει πτήσεις κοινού κωδικού προς τις χώρες αυτές χωρίς να έχει τα ανάλογα δικαιώματα; Αναφέρομαι στον Καναδά, οπού αποκλείστηκαν η Hellenic Imperial και η Hellas Jet για να έχουν η Olympic Air και η Aegean τον κωδικό τους σε πτήσεις που θα εκτελούνται ούτως ή άλλως.chania27":oyd3xamq said:Είναι για τα μπάζα η ΥΠΑ (ως συνήθως για άλλη μια φορά) και η όλη υπόθεση ανάθεσης.
Η κρατική υπήρεσία που ενδιαφέρεται πρώτα για το καλό και την ασφάλεια του πολίτη που υποχρεούτε να προστατεύει, αναθέτει και δίνει διακαιώματα πτήσεων σε αμφίβολες εταιρίες τρίτης κατηγορίας, κραγμένες και κυνηγημένες από όλη την Ευρώπη.
ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΥΛΕΣ !!!
aakunz":3inghaz7 said:dash100":3inghaz7 said:Με την ίδια λογικη λοιπόν και η ΟΑ μπορεί να συνεχίσει και Τελ Αβίβ και βελιγράδι;
ΟΧΙ, δεν μπορεί γιατί μέχρι το τέλος του 2009, η εταιρεία που έχει διοριστεί για τους ανωτέρω προορισμούς είναι η Olympic Airlines (OP) και όχι η Olympic Air (OA), η οποία εκτελεί τα δρομολόγια για λογαριασμό της πρώτης (που δεν έχει πλέον στόλο). Με το τέλος του 2009 έρχεται και το τέλος της Olympic Airlines, η οποία διατηρείτο ως virtual carrier (ζήσαμε να το δούμε κι αυτό) μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τα διακρατικά και τα άγονα.
mxnk":2q7av9hc said:Υποτίθεται ότι από Ιανουάριο θα ξεκινούσε πάλι και την πρωινή πτήση που είχε κόψει το πρώτο 3μηνο της λειτουργίας της. Αυτό δείχνει και στο website της. Και μάλιστα αλλάζει και την ώρα της βραδυνής την οποία θα την κάνει στις 17:00 αντί για 19:20.