Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με την ίδια λογικη λοιπόν και η ΟΑ μπορεί να συνεχίσει και Τελ Αβίβ και βελιγράδι;
 
dash100":ard7ugqk said:
Μία απλή ερώτηση να κάνω αφου σε κάποιες γραμμές ο πάροχος έχει αποκλειστικό δικαίωμα πως η Α3 κραράει τα τίρανα και την Αίγυπτο;;;;

Να δώσω μια απλή απάντηση... για τη Αίγυπτο και την Αλβανία δεν υπάρχει αποκλειστικό δικαίωμα... υπάρχει θέση για δυο παρόχους... ίδια περίπτωση με την Τουρκία...

Αποκλειστικό δικαίωμα υπάρχει στο Ισραήλ και στην Σερβία...
 
Σύμφωνα με τον πίνακα προσφερόμενων δικαιωμάτων στην περίπτωση των Τιράνων αναζητούσαμε 1 και μόνο μεταφορέα (αυτός ήταν η ΟΑ) ενώ στις περιπτώσεις Αιγύπτου και Τουρκίας δεν ετίθετο περιορισμός στον αριθμό. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις (όπως και σε κάθε άλλη), οι υπάρχουσες πτήσεις της Α3 παρέμεναν ανέγγιχτες.

Στην περίπτωση της Βηρυττού οι εταιρείες φαίνεται πως έπεσαν "θύμα" της ρύθμισης της προκήρυξης που είχε ως παραμέτρους για αριθμό μεταφορέων "Greek carriers (no number restriction)" και για συχνότητες "In principle unlimited frequencies", που σημαίνει πως η ΥΠΑ εξήντλησε το περιθώριο της ρύθμισης και προσέφερε σε όλους τη δυνατότητα. Μένει να δούμε ποιοι θα καταφέρουν και να το εκμεταλλευτούν
 
dash100":29om6zpu said:
Με την ίδια λογικη λοιπόν και η ΟΑ μπορεί να συνεχίσει και Τελ Αβίβ και βελιγράδι;

ΟΧΙ, δεν μπορεί γιατί μέχρι το τέλος του 2009, η εταιρεία που έχει διοριστεί για τους ανωτέρω προορισμούς είναι η Olympic Airlines (OP) και όχι η Olympic Air (OA), η οποία εκτελεί τα δρομολόγια για λογαριασμό της πρώτης (που δεν έχει πλέον στόλο). Με το τέλος του 2009 έρχεται και το τέλος της Olympic Airlines, η οποία διατηρείτο ως virtual carrier (ζήσαμε να το δούμε κι αυτό) μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τα διακρατικά και τα άγονα.
 
chania27":oyd3xamq said:
Είναι για τα μπάζα η ΥΠΑ (ως συνήθως για άλλη μια φορά) και η όλη υπόθεση ανάθεσης.
Η κρατική υπήρεσία που ενδιαφέρεται πρώτα για το καλό και την ασφάλεια του πολίτη που υποχρεούτε να προστατεύει, αναθέτει και δίνει διακαιώματα πτήσεων σε αμφίβολες εταιρίες τρίτης κατηγορίας, κραγμένες και κυνηγημένες από όλη την Ευρώπη.

ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΥΛΕΣ !!!
Γιατί είναι τόσο κακό που το κράτος προσπαθεί να αναπτύξει και εταιρείες εκτός από την Olympic Air και την Aegean; Και η Hellas Jet και η Hellenic Imperial (υποθέτω οτί σε αυτές αναφέρεσαι) πρέπει να ξεκινήσουν από κάπου. Και επίσης αν προσέξεις, η Olympic Air και η Aegean Airlines δεν έμειναν έξω σε κανένα από τα δρομολόγια που είχαν δηλώσει συμμετοχή (αν εξαιρέσει κανείς τις πτήσεις κοινού κωδικού για Γιογάννεσμπουργκ). Έχω όμως να κάνω δύο παρατηρήσεις. Η Olympic Air δεν έπρεπε να δηλώσει συμμετοχή για όλες τις χώρες; Ας προσπεράσουμε τον Καναδά και την Νότιο Αφρική. Το Κουβέιτ; Και επίσης, δεν μπορεί μια εταιρεία να έχει πτήσεις κοινού κωδικού προς τις χώρες αυτές χωρίς να έχει τα ανάλογα δικαιώματα; Αναφέρομαι στον Καναδά, οπού αποκλείστηκαν η Hellenic Imperial και η Hellas Jet για να έχουν η Olympic Air και η Aegean τον κωδικό τους σε πτήσεις που θα εκτελούνται ούτως ή άλλως.
 
Hellas Jet και ΗΙΑ είναι ήδη "ξεκινημένες"... Μια ματιά να ρίξεις στα αντίστοιχα thread (ειδικά της ΗΙΑ :thx: 8) ) και θα ψιλοκαταλάβεις... Και οι 2 υπάρχουν γιατί ...έτσι :mrgreen:

Η ΟΑ γιατί έπρεπε να δηλώσει σε όλα? Αναφερόταν αυτό στην συμφωνία πώλησης της? :7:

Για τον Καναδά, η HellasJet μπορεί να κόπηκε για το Α330 που δεν έχει (εκτός αν εννοούσαν τα 340 της πΟΑ) ενώ για την ΗΙΑ κάποιος είχε αναφέρει ότι προσπαθούσε να αδειοδοτηθεί απο τον FAA, με άγνωστη όμως τελική κατάληξη... Ναι μεν εμείς θα δίναμε την άδεια αλλά θα την έδινε κοι η χώρα προορισμού? Μήπως απλά στην ΥΠΑ πρόλαβαν χειρότερα?
 
Να ρωτήσω κάτι ακόμα: το ότι έγινε η ανάθεση σημαίνει ότι έχει γίνει αποδοχή και από την αντίστοιχη ΥΠΑ της άλλης χώρας ή υπάρχει περίπτωση να "φάει πόρτα" κάποια από τις εταιρείες;
 
aakunz":3inghaz7 said:
dash100":3inghaz7 said:
Με την ίδια λογικη λοιπόν και η ΟΑ μπορεί να συνεχίσει και Τελ Αβίβ και βελιγράδι;

ΟΧΙ, δεν μπορεί γιατί μέχρι το τέλος του 2009, η εταιρεία που έχει διοριστεί για τους ανωτέρω προορισμούς είναι η Olympic Airlines (OP) και όχι η Olympic Air (OA), η οποία εκτελεί τα δρομολόγια για λογαριασμό της πρώτης (που δεν έχει πλέον στόλο). Με το τέλος του 2009 έρχεται και το τέλος της Olympic Airlines, η οποία διατηρείτο ως virtual carrier (ζήσαμε να το δούμε κι αυτό) μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τα διακρατικά και τα άγονα.

Αγαπητέ aakunz, η παλιά ΟΑ δεν είχε 2 πτήσεις ημερησίως για Βελιγράδι;
Υποτίθεται ότι από Ιανουάριο θα ξεκινούσε πάλι και την πρωινή πτήση που είχε κόψει το πρώτο 3μηνο της λειτουργίας της. Αυτό δείχνει και στο website της. Και μάλιστα αλλάζει και την ώρα της βραδυνής την οποία θα την κάνει στις 17:00 αντί για 19:20.

Με τις πτήσεις της JAT τι γίνεται; Επηρεάζονται;

Κάτι τελευταίο. Η Α3 μπορεί να τις ξεκινήσει άμεσα τις πτήσεις για BEG δε χρειάζεται να περιμένει το τέλος του χρόνου που θα σταματήσει η OP. Μπερδεύτηκα τώρα! :roll:
 
mxnk":2q7av9hc said:
Υποτίθεται ότι από Ιανουάριο θα ξεκινούσε πάλι και την πρωινή πτήση που είχε κόψει το πρώτο 3μηνο της λειτουργίας της. Αυτό δείχνει και στο website της. Και μάλιστα αλλάζει και την ώρα της βραδυνής την οποία θα την κάνει στις 17:00 αντί για 19:20.

Μόνο που αυτό είναι πρόγραμμα της παλιάς ΟΑ... Τα αεροσκάφη για την ακρίβεια είναι ΑΤ7. Το ίδιο ισχύει και με άλλους προορισμούς όπως π.χ. CAI. Οι συγκεκριμένες πτήσεις επίσης εμφανίζονται με μηδενική διαθεσιμότητα. Λογικά, σύντομα θα τοποθετηθούν οι νέες πτήσεις.

Το BEG θα εξυπηρετείται 1 φορά τη μέρα με τα υπερπολυτελή AR1. [Η ΟΑ αντίστοιχα είχε ζητήσει 11 συχνότητες εβδομαδιαίως με τα DH4, αθροιστικά μεγαλύτερη χωρητικότητα από τις πτήσεις της Α3]
 
Δεν είχα λάβει υπόψη μου τον αριθμό θέσεων. Άρα οι θέσεις των 2 πτήσεων με ATR θα εξυπηρετούνται πλέον με το μεγαλύτερης χωρητικότητας Avro.
Ευχαριστώ jerry

Κρίμα βέβαια γιατί μας περιορίζει τις επιλογές ειδικά για day trips... Ελπίζω η ώρα της πτήσης να μην είναι τραγική.
 
Top