Προσληψεις στην Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter thanos777
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φαίνεται ότι για την καθυστέρηση στην έκδοση της προκύρηξης του διαγωνισμού της ΟΑ υπήρχε "σοβαρός" λόγος.
Με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομίας και Μεταφορών, οι εταιρείες Ολυμπιακή Αεροπορία ΑΕ, Ολμυμπιακές Αερογραμμές ΑΕ και Ολυμπιακή Αεροπλοϊα ΑΕ μπορούν να διενεργούν μόνες τους τους διαγωνισμούς προσλήψεων προσωπικού, βάσει του νέου νόμου για τις ΔΕΚΟ.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι:
-Καθορίζει η εταιρεία τα κριτήρια πρόσληψης, εξετάζει τις αιτήσεις των υποψηφίων και εξετάζει και τις ενστάσεις περιορίζοντας το ΑΣΕΠ σε μόνο εποπτικό ρόλο.
(γιατί μου ήρθε στο μυαλό η παροιμία "Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει, δεν μπορώ να καταλάβω)

Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι:
-Η εταιρεία κάνει "ότι γουστάρει" χωρίς να ελέγχεται από το ΑΣΕΠ (το οποίο απλά επικυρώνει τη διαδικασία). Όσοι βρουν την "άκρη" θα μπορούν να έχουν βάσιμες ελπίδες πρόσληψης.
-Οι υπόλοιποι απλά δεν θα έχουν συγκεντρώσει "επαρκή μόρια".
-Χαράς ευαγγέλια για τους συνδικαλιστές και τα πολιτικά γραφεία των βουλευτών. Η καλυτερή τους. Ουρά θα δημιουργηθεί για "κατάθεση φρονημάτων".
 
Τα Α330 είναι στα πλάνα της ΟΑ. Αυτή τουλάχιστον είναι η φήμη που υπάρχει μεταξύ των εργαζομένων. Φυσικά γίνεται λόγος και για Α320 & Α321 αλλά τα Α330 θεωρούνται επόμενος στόχος για την ανάπτυξη του στόλου. Επισημαίνω πως αυτά είναι φήμες που επικρατούν στην εταιρία οι οποίες αποκλείεται σε έναν τόσο μεγάλο βαθμό να είναι αβάσιμες...
 
Και τι θα τα κανουν τα Α330 θα τα στελνουν Λονδινο και Παριση? Μηπως Λαρνακα? Εαν ειναι να ανοιξουν νεα δρομολογια προς Κινα, Ινδια π.χ. μακαρη, να αντικαταστησουν τα Α340 με Α330 μακαρη, τα δικινητιρια ειναι ποιο οικονομικα και τα -200 ειναι ποιο μικρα αρα γεμιζουν ευκολοτερα τους χειμερινους μηνες. Παντως φως στο τουνελ δεν βλεπω, δυστυχος.
 
Τα Α330 δεν θα τα παρουν (αν τα παρουν) για να αντικαταστισουν τα Α340. Αλλα τα Α300. Τα Α340 θα μεινουν. Και απο την αλλη, αλλη κατηγορια το ενα αεροπλανο αλλη το αλλο.
 
Προσωπικα το θεωρω αδυτατον να γινει μια τετοια αγορα τη στιγμη που η πρωτιστη αναγκη της ΟΑ ειναι 150αρια 320 η 738....
 
4 engines are safer than 2. Άλλη κατηγορία αεροπλάνου το Α340. Δεν πρόκειται να αντικατασταθούν. Τα Α330-200 πιστεύω πως είναι μια χαρά για LHR, CDG, FRA, MUC και γενικώς για Ευρώπη. Λίγο μεγάλο βέβαια για Ευρώπη εκτός LHR & CDG αλλά από το να πηγαίνει το Α340 χίλιες φορές καλύτερα.
 
tarig_gr δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Ειναι αλλο το θεμα οτι δεν ειναι αλλη κατηγορια. Πχ GW, MTOW, Payload range και cycles κλπ. To Α340 ειναι καθαρα long haul ενω το Α330 ειναι και medium
 
TAKIS":2f2jqj2e said:
Προσωπικα το θεωρω αδυτατον να γινει μια τετοια αγορα τη στιγμη που η πρωτιστη αναγκη της ΟΑ ειναι 150αρια 320 η 738....

Τι εννοείς 150άρια; Πάντως για Α320 & 738 συμφωνώ απόλυτα. Για το Α330 γίνεται λόγος γιατί πρέπει να αντικατασταθεί το μεγάλο κενό απώλειας του Α300-600R.

tarig_gr δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Ειναι αλλο το θεμα οτι δεν ειναι αλλη κατηγορια. Πχ GW, MTOW, Payload range και cycles κλπ. To Α340 ειναι καθαρα long haul ενω το Α330 ειναι και medium

Συμφωνώ. Απλά πρόσθεσα το σχόλιο για τα παιδιά που ανέφεραν την αντικατάσταση Α340 με Α330.
 
150άρια = 150PAX class airliners, δηλαδή τα βασικά narrowbodies :D Το Α330 είναι εκ των μεγάλων μου συμπαθειών, άρα δεν ξέρω...Θα ήθελα να το δω και σε εν Ελλάδι εταιρεία ! 8)
 
SkyHawk":5o3cr4mv said:
scAIRBUS (...)
Hail with pride and Boeing rules
Η αντικειμενικότητα των επιχειρημάτων σου με τρομάζει...

Πέραν αυτής της παρένθεσης, αν έχω καταλάβει καλά, η τάση στην Ευρώπη για τα Α300 είναι να αντικαθίστανται στα κοντινά-μεσαίας απόστασης δρομολόγια με Α321 (και αύξηση συχνοτήτων) και στα λίγο πιο μακρινά με Α330 (βλ. FRA-JED). Εκτός αν η κίνηση είναι τόσο αυξημένη, που αντικαθίστανται μόνο με Α330 (ή και 777) ανεξαρτήτως απόστασης (βλ. Ασία). Επίσης, Α332 δε βλέπει πια κανείς εύκολα να πετάνε σε μικρές-μεσαίες αποστάσεις. Μόνο σε μακρινές...
 
Top