flight052
Low-Cost-Class-Member
Ryanair's Expansion to Greece
Παιδιά, τα τελευταία δύο χρόνια, αναρωτιόμουν και τρωγόμουν συνέχεια πώς είναι δυνατόν να γεμίζει μια πτήση απ'το Shannon της Ιρλαδίας (που δεν είναι καν πόλη - ένα αεροδρόμιο στη μέση του πουθενα) προς το Biarritz & το Carcassonne της Γαλλίας, δύο υπερβολικά μικρές πόλεις... Μεχρι και project στο παν/μιο έκανα για μια πιθανη επεκταση στην Ελλαδα (http://jetder.tripod.com/booking.htm), το οποιο μαλλον θα την έριχνε έξω. Τελικά, κατέληξα στα εξης τα οποια είναι λίγο πολυ γνωστά:1) Ολοι λέτε να ερθει Ελλάδα αλλα δεν παρατηρείτε ότι απο τα hubs που έχει δεν προσφέρεται κανενα φοβερά ελκυστικό δρομολόγιο για Αθηνα. Λονδινο, Μιλάνο τα'χει παρει η Easyjet, Ρώμη, Μιλάνο, Φρανκφουρτη, Ντισσελντορφ, η Αegean που πλέον το aller-retour κόστιζει 100 ευρω. Μαδριτη, Βαρκελώνη η vueling & clickair. Δεν έμεινε τίποτα! Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλους να πάνε Δουβλινο ή Στοκχόλμη απευθειας το χειμωνα. Δεν τίθεται θέμα απόστασης όπως έθιξαν μερικοί. Οταν βγαίνει το δρομολόγιο, τύφλα να'χει η απόσταση... Γιατί άραγε η ryanair πετάει από ένα σωρό πολωνικές πόλεις που ουτε καν εχουμε ακουστά προς ενα σωρο Βρετανικές και Ιρλανδικές?? 2) Η Ryanair δε θα πετουσε ποτε σε ενα αεροδρόμιο (ΑΤΗ) με τοσο υψηλους φόρους. Τα ελαχιστα κεντρικά αεροδρομια που εξηπηρετει οπως MAD & DUB εχουν παρα πολυ χαμηλους φόρους 5-10 ευρω, ασχετως αν η Ryanair δειχνει ενιοτε οτι είναι 15-20. Αν προσεξει κανεις στα δρομολογια της, οι φοροι που επιβαλλει είναι εντελώς αυθαίρετοι, από 5 ευρω στις προσφορες της μέχρι και 30 ευρώ. Διαφοροποιουνται αναλογά κ με την ημερα. Η Αθηνα αυτη τη στιγμη, με το σπατοσημο των 13 ευρώ, είναι η ακριβότερη σε φορους ευρωπαική πολη. Ξεπερνάει, ακόμα και τα αεροδρόμια LGW, LTN μετα την επιβολη του φόρου περιβάλλοντος 8 ευρώ απο το Μαρτιο '07. Τελος, η Ryanair ελισσεται σε χώρες που είναι ιδιαίτερα γνωστή και επεκτείνεται σε αυτες. Στην Ελλάδα, πιθανοτατα να αντιμετωπιζόταν με αρκετη καχυποψία, όσον αφορά την αξιοπιστία της... (Αν σκεφτει κανεις ότι υπάρχουν αρκετοι Έλληνες ακόμα που αν δεν πληρώσουν ακριβά το εισητηριό τους, φοβούνται ότι θα πέσει το αεροπλανο τους). Γι'αυτους και για άλλους λόγους που δεν ξέρουμε η αγαπημένη μας Ryanair ίσως να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα, παρόλο που μαζί με την Κύπρο αποτελούν τις 2 μοναδικές χώρες στην ΕΕ των 25 που δεν πετάει η World's least favourite airline (The Guardian, 2006).
Παιδιά, τα τελευταία δύο χρόνια, αναρωτιόμουν και τρωγόμουν συνέχεια πώς είναι δυνατόν να γεμίζει μια πτήση απ'το Shannon της Ιρλαδίας (που δεν είναι καν πόλη - ένα αεροδρόμιο στη μέση του πουθενα) προς το Biarritz & το Carcassonne της Γαλλίας, δύο υπερβολικά μικρές πόλεις... Μεχρι και project στο παν/μιο έκανα για μια πιθανη επεκταση στην Ελλαδα (http://jetder.tripod.com/booking.htm), το οποιο μαλλον θα την έριχνε έξω. Τελικά, κατέληξα στα εξης τα οποια είναι λίγο πολυ γνωστά:1) Ολοι λέτε να ερθει Ελλάδα αλλα δεν παρατηρείτε ότι απο τα hubs που έχει δεν προσφέρεται κανενα φοβερά ελκυστικό δρομολόγιο για Αθηνα. Λονδινο, Μιλάνο τα'χει παρει η Easyjet, Ρώμη, Μιλάνο, Φρανκφουρτη, Ντισσελντορφ, η Αegean που πλέον το aller-retour κόστιζει 100 ευρω. Μαδριτη, Βαρκελώνη η vueling & clickair. Δεν έμεινε τίποτα! Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει πολλους να πάνε Δουβλινο ή Στοκχόλμη απευθειας το χειμωνα. Δεν τίθεται θέμα απόστασης όπως έθιξαν μερικοί. Οταν βγαίνει το δρομολόγιο, τύφλα να'χει η απόσταση... Γιατί άραγε η ryanair πετάει από ένα σωρό πολωνικές πόλεις που ουτε καν εχουμε ακουστά προς ενα σωρο Βρετανικές και Ιρλανδικές?? 2) Η Ryanair δε θα πετουσε ποτε σε ενα αεροδρόμιο (ΑΤΗ) με τοσο υψηλους φόρους. Τα ελαχιστα κεντρικά αεροδρομια που εξηπηρετει οπως MAD & DUB εχουν παρα πολυ χαμηλους φόρους 5-10 ευρω, ασχετως αν η Ryanair δειχνει ενιοτε οτι είναι 15-20. Αν προσεξει κανεις στα δρομολογια της, οι φοροι που επιβαλλει είναι εντελώς αυθαίρετοι, από 5 ευρω στις προσφορες της μέχρι και 30 ευρώ. Διαφοροποιουνται αναλογά κ με την ημερα. Η Αθηνα αυτη τη στιγμη, με το σπατοσημο των 13 ευρώ, είναι η ακριβότερη σε φορους ευρωπαική πολη. Ξεπερνάει, ακόμα και τα αεροδρόμια LGW, LTN μετα την επιβολη του φόρου περιβάλλοντος 8 ευρώ απο το Μαρτιο '07. Τελος, η Ryanair ελισσεται σε χώρες που είναι ιδιαίτερα γνωστή και επεκτείνεται σε αυτες. Στην Ελλάδα, πιθανοτατα να αντιμετωπιζόταν με αρκετη καχυποψία, όσον αφορά την αξιοπιστία της... (Αν σκεφτει κανεις ότι υπάρχουν αρκετοι Έλληνες ακόμα που αν δεν πληρώσουν ακριβά το εισητηριό τους, φοβούνται ότι θα πέσει το αεροπλανο τους). Γι'αυτους και για άλλους λόγους που δεν ξέρουμε η αγαπημένη μας Ryanair ίσως να μην έρθει ποτέ στην Ελλάδα, παρόλο που μαζί με την Κύπρο αποτελούν τις 2 μοναδικές χώρες στην ΕΕ των 25 που δεν πετάει η World's least favourite airline (The Guardian, 2006).