northwest dc10
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2005
- Μηνύματα
- 125
- Likes
- 20
ειναι αλήθεια ότι δεν έχω αλλη πρόσβαση απο τους δημοσιογράφους του εξωτερικού και τις ανακοινώσεις της ΒΕΑ.Νομίζω όμως ότι απο τα ξένα site κάτι καταλαβαίνω και γιαυτό γράφω μήπως και αναλυθούν καλύτερα.
1)Για την egyptair κυκλοφορεί animation του national geografic εδω και καιρό όπου αναφέρεται η "καμαριέρα" (ως επίκαιρη) ως αιτία των αυτοκτονικών τάσεων του Κ2
2)Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της ΒΕΑ που συστήνει στην AIRBUS να μην βιάζεται γιατι όπως είπαμε τα ACARS κάτι σημαίνουν.
3)σταθερό attitude σταθερή ισχύ? Το pitch σαυτήν την κατάσταση Α/P off μπορεί να μην μπορεί να διατηρηθεί εύκολα και η ισχύς ειναι το ζητούμενο. Ηταν σταθερή την ώρα που αποσυνδέθηκε το autothrotlle αλλά πόση ήταν? Η μανέτα δεν το δείχνει έπρεπε να διαβάσεις το Ν1 αλλά μεσα στο χαμό λένε οι αμερικανοί ότι ήθελε TOGA.
4)Για το CRM ποιός πετάει και ποιός κάνει τα check list όταν έγραφε το post o jkar ειχε βγεί ανακοίνωση του der spiegel???? ότι στο πιλοτήριο ήταν οι δύο συγκυβερνήτες ότι ο Κ1 ηταν εκτός πιλοτηρίου και ότι έτρεξε γρήγορα όταν κατάλαβε ότι κάτι δεν παει καλά και έδινε οδηγίες απο την πόρτα!!! (καλά δεν ειναι καθόλου σοβαροί οι δημοσιγράφοι!!!)
5)Η υπόθεση (υπόθεση λέμε εκδοχή) ότι ειχαν μειωσει (αυτόματα)την ταχύτητα άρα και την ισχύ λόγω των αναταράξεων και ειχε μείνει εκεί η ρύθμιση όταν αποσυνδέθηκε το autothrottle
1)Για την egyptair κυκλοφορεί animation του national geografic εδω και καιρό όπου αναφέρεται η "καμαριέρα" (ως επίκαιρη) ως αιτία των αυτοκτονικών τάσεων του Κ2
2)Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της ΒΕΑ που συστήνει στην AIRBUS να μην βιάζεται γιατι όπως είπαμε τα ACARS κάτι σημαίνουν.
3)σταθερό attitude σταθερή ισχύ? Το pitch σαυτήν την κατάσταση Α/P off μπορεί να μην μπορεί να διατηρηθεί εύκολα και η ισχύς ειναι το ζητούμενο. Ηταν σταθερή την ώρα που αποσυνδέθηκε το autothrotlle αλλά πόση ήταν? Η μανέτα δεν το δείχνει έπρεπε να διαβάσεις το Ν1 αλλά μεσα στο χαμό λένε οι αμερικανοί ότι ήθελε TOGA.
4)Για το CRM ποιός πετάει και ποιός κάνει τα check list όταν έγραφε το post o jkar ειχε βγεί ανακοίνωση του der spiegel???? ότι στο πιλοτήριο ήταν οι δύο συγκυβερνήτες ότι ο Κ1 ηταν εκτός πιλοτηρίου και ότι έτρεξε γρήγορα όταν κατάλαβε ότι κάτι δεν παει καλά και έδινε οδηγίες απο την πόρτα!!! (καλά δεν ειναι καθόλου σοβαροί οι δημοσιγράφοι!!!)
5)Η υπόθεση (υπόθεση λέμε εκδοχή) ότι ειχαν μειωσει (αυτόματα)την ταχύτητα άρα και την ισχύ λόγω των αναταράξεων και ειχε μείνει εκεί η ρύθμιση όταν αποσυνδέθηκε το autothrottle