Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ας μην αρχίσουμε παραδείγματα του γνωστού, του γνωστού μου, γιατί θα καταλήξουμε σε φαύλο κύκλο.

Το fact είναι πως καθημερινά εκτελείται η ΟΑ165|6 ως ATH-SKG-FRA-SKG-ATH. Τώρα το τι συνέβη στο φίλο σου είναι μια άλλη ιστορία. Η ΟΑ169|170 δεν υπάρχει πια. Οι πληροφορίες μου δεν είναι από τι μου είπαν αλλά από το τι εκτελείται καθημερινά.

p.s. για να μην παρεξηγηθούμε, δεν αμφιβάλλω ότι αυτό που λες μπορεί να ισχύει, αλλά ας μη δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις
 
Η ΟΑ για περίπου 20 σχεδόν χρόνια 1957-1977 πετούσε σε μόλις 12 συνολικούς Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Στο ακόλουθο λινκ βλέπουμε ότι πετούσε σε 6 ευρωπαϊκές πόλεις στην αρχή της πορείας της και το 1972 είχε 12 συνολικούς προορισμούς ενώ το 1978 είχε 11 αφαιρώντας τότε το Μιλάνο.

http://www.airtimes.com/cgat/gr/olympic ... 621101.jpg

Με λίγα λόγια, η Pantheon Olympic Group η όπως αλλιώς θα λέγεται το νέο σχήμα θα μπορούσε να γυρίσει πίσω στην ιστορία για αναζήτηση των πιο κερδοφόρων δρομολογίων. Το σίγουρο είναι ότι ο Ωνάσης πετούσε σε λίγους, εκλεκτούς προορισμούς και το έκανε καλά.
 
Hastaroth":3abzs6gg said:
Καί αναρωτιέμαι:γιατί γίνεται αυτό;Βάζουν πολυπληθέστερο πλήρωμα απ'όσο απαιτείται;Βάζουν τους πιό ακριβοπληρωμένους ιπταμένους τους νά κάνουν αυτά τά δρομολόγια;Βγάζουν μενού Χίλτον σέ πτήσεις τών 35 λεπτών;Δέν υπάρχει τρόπος να μειωθή κάπως αυτό το λειτουργικό κόστος;

Η μήπως κανείς από τους αρμόδιους δέν θέλει να το μειώση διότι αφού η εταιρεία είναι κρατική κι'αυτοί κάθονται καλά στίς καρεκλίτσες τους,δέν τους καίγεται καρφάκι;

...
Πολυπληθέστερο πλήρωμα? μεχρι 150 επιβάτες που παιρνουν τα 734 δεν απαιτούνται 3 flight attendants? νομίζω τόσους έχει κάθε πτήση. Εμ...μενου Χίλτον εννοείς την φοβερή πορτοκαλάδα ή τον καφέ...?
 
AOA":2h9yywt7 said:
"«Κάθε δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει ζημία 1.000 ευρώ, όχι λόγω μειωμένης κίνηση, αλλά εξαιτίας του υψηλού λειτουργικού κόστους», παραδέχεται στέλεχος της επιχείρησης

κ. Hastroth ο οικονομικός σου συλλογισμός είναι άστοχος , διότι δεν εννοεί το λειτουργικό κόστος αυτού καθαυτού του δρομολογίου ΑΛΛΑ του επιμερισμού του συνολικού λειτουργικού κόστους της εταιρίας!!

Ο τρόπος που διατυπώθηκε αυτή η πρόταση,υπονοεί οτι η ζημιά οφείλεται στο λειτουργικό κόστος τού δρομολογίου.

Αν ισχύη αυτό που λές εσύ,τότε πώς εξηγείται οτι υπάρχουν καί κερδοφόρα δρομολόγια (καί μάλιστα σέ "περίεργους" προορισμούς,όπως CAI καί TLV,που δέν νομίζω να έχουν φούλ πληρότητα συνεχώς);
 
Σαφώς και η προηγούμενη κυβέρνηση επίσης καταχράστηκε την ΟΑ και επ' ουδενί δεν στηρίζω ο ΠΑΣΟΚ με το να αναφέρομαι στη ΝΔ. Και οι 2 έχουν παίξει το ίδιο παιχνίδι ξεπουλήματος ακολουθώντας τις διαταγές της ΕΕ για τον ελεύθερο ανταγωνισμό των μονοπωλίων που οραματίζονται ανιστόρητοι αρτηριοσκληρωτικοί ερασιτέχνες τύποι σαν διάφορους που διασκεδάζουν εδώ μεσα τα πρωινά, λίγο πριν πάνε στη βιοτεχνία κορδελιάσματος που "διοικούν".

Τώρα το αν η επιτυχία μιας εταιρίας τυπου π.χ., BA που από το 2001 έχει απολύσει 13.000 εργαζομένους, ή Lufthansa που ετοιμάζει απολύσεις για 4.000 εργαζομένους εξαρτάται από τον αριθμό απολύσεων τότε μπορεί και να συμφωνήσω. Η συρρικνωση της ΟΑ, οπως έχω ξαναπει, είναι προμελετημένημη και ήδη τρομακτικά καθυστερημένη, χάρη στην έως τώρα αντίσταση των εργαζομένων της ΟΑ απέναντι στα μονοπώλια του """""""""ελευθερου ανταγωνισμου"""""""" (τελευταια κρατικη εταιρια στην Ευρώπη), με ΑΠΕΙΡΕΣ τρικλοποδιές, μποικοτάζ, καταχρήσεις κτλ. Φαίνεται πώς η ΟΑ οδηγείται δυστυχως σε ήττα από τους απανταχού παραδόπιστους πολιτικους συρφετους, και μαζι οδηγειται σε ήττα και ο Ελληνικός λαός αλλά και κάθε ευρωπαιος πολιτης που θα περιμενε απο τη χωρα του να υπερασπιζεται εθνικά συμφεροντα, και όχι συμφεροντα τριων-πέντε αδηφαγων.

Κρίσιμες οι στιγμές, και με το συντομο αυτο σχολιο επιφυλασσομαι εν οψει των εξελιξεων.
Επίσης θα περιμενα μεγαλυτερη προστασία απο τους διαχειριστές, από δημοσια μηνυματα ορισμένων ανθυποστάρ εδώ μέσα.
 
Επειδή μου αρέσει η Αεροπορία γενικώτερα και ειδικότερα ,γι αυτό συμμετέχω στο φόρουμ, εκφέροντας κι εγώ τις απόψεις μου, πραγματικά με ξεκουράζει η συμμετοχή μου όταν έχω το χρόνο είτε από το σπίτι μου είτε από το γραφείο μου.

Φίλε Hastaroth , επειδή ανέφερες προσωπική σου άποψη ως προς τις πιθανές αιτίες ζημίας του δρομολογίου και πιθανές διορθώσεις που θα έκανες σε ανάλογη περίπτωση με το Boss σου , στην αρνητική εκτίμηση του στελέχους της εταιρίας για την ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατάσταση της ΟΑ , απαντώ τα εξής :
1)Αν επιθυμείς να συζητήσουμε τα περί κόστους προϊόντος / υπηρεσίας και τρόπου επιμερισμού , αναμένων πωλήσεων και εσόδων, κερδών κλπ. και το γιατί το Κάϊρο ή το Ισραήλ μπορεί να είναι κερδοφόροι προορισμοί και η ΝΥ όχι , μπορούμε να τα πούμε σε π μ , για να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους συνομιλητές και βγούμε εκτός τόπικ, αλλά με οικονομικούς όρους υγιούς εταιρίας που έχει την δυνατότητα διορθωτικών κινήσεων, σε περίπτωση που ένα προϊόν/υπηρεσία της για Χ λόγους δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία.

2)Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε καθαρά και αντικειμενικά με όικονομικούς όρους και διαπιστώσεις ( ανεξαρτήτως αιτιών και πώς δημιουργήθηκαν στη διαχρονική εξέλιξη στην ΟΑ/ για να μην ξεστρατήσουμε την κουβέντα και καταλήξουμε σε Ολυμπιακό – Παναθηναϊκό και μας κλείσουν το τόπικ ) , για μια ΟΑ της οποίας η ΑΥΤΟΝΟΜΗ συνέχεια είναι απόλυτα μη αναστρέψιμη ( άλλωστε γι αυτό τόσα χρόνια δεν απέδωσαν τα όποια σενάρια εξυγίανσης ), οπότε όπως καταλαβαίνεις ό,τι και να λέμε εμείς ………. χωρίς πλήρωμα να πετάνε τα αεροπλάνα, χωρίς κανένα service , πλήρες επιβατών κλπ. σε αντικειμενικά κερδοφόρους προορισμούς , σήμερα τα όποια οικονομικά στελέχη όπως του Κυρίου εν προκειμένω «δίκαιο έχουν », διότι πιστοποιούν το μη αναστρέψιμο, εξυπηρετώντας βέβαια και άλλους πολιτικούς και μή λόγους καθότι ο κύριος μέτοχος της ΟΑ είναι το Δημόσιο!!
 
A300":2d27ax0t said:
Κρίσιμες οι στιγμές, και με το συντομο αυτο σχολιο επιφυλασσομαι εν οψει των εξελιξεων.
Επίσης θα περιμενα μεγαλυτερη προστασία απο τους διαχειριστές, από δημοσια μηνυματα ορισμένων ανθυποστάρ εδώ μέσα.


ίσα ίσα, που εγώ θα βγώ πρώτος να σε στηρίξω - αν υποννοείς εμένα, βέβαια. Τους λόγους, τους γνωρίζεις όπως και όλοι μας.

Καλημέρα, και σ' ευχαριστώ και για το σημερινό.
 
Με τις νέες εξελίξεις στην Ο.Α ξέρει κάποιος ποιοι προορισμοί θα κοπούν;
 
Στη ΝΕΤ πριν κάποιες ημέρες, δημοσιογράφος ανέφερε ανάμεσα στα άλλα πως θα κοπούν κάποια δρομολόγια προς την αμερικανική ήπειρο. Εν συνεχεία ανέφερε πολλές φορές ως παράδειγμα το Τορόντο, ως δρομολόγιο που ίσως περικοπεί. Δεν ξέρω αν υπήρξε κάποια "εσωτερική" πληροφόρηση ή αν η δημοσιογράφος το ανέφερε κατά τύχη, ωστόσο λαμβανοντας υπόψη το γενικότερο επίπεδο της δημοσιογραφίας στη χώρα μας δε θα μου προξενούσε έκπληξη η δεύτερη περίπτωση.
 
Καλημέρα σε όλους και όλες.
Όντως ακούστηκε κάτι τέτοιο και η δικαιολογία είναι ότι δεν είναι κερδοφόρες οιπτήσεις προς Αμερική(τώρα πως το εννοεί αυτό ο χατζηδάκης, ένας Θεός ξέρει...)
Βέβαια θα μπορούσαμε να τον ενημερώσουμε ότι οι εν λόγο πτήσεις έχουν ικανοποιητική πληρότητα, αλλά στου κουφού την πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε δεν λένε..;;; :wall: :wall:
Βέβαια το πιο πιθανό είναι αφού ακυρώσουν τις πτήσεις για Αμερική, αμέσως μετά να τις αναλάβει-τυχαία πάντα- η Αιγαίου, κάτι ανάλογο που έγινε και με τις πτήσεις για Γερμανία, όταν τις έκοψε η Ο.Α., αμέσως μετά υπόγραψαν εμπορική συμφωνία-συμμαχία η A3 με την Lufthansa ....
Τρελή κοροιδία έτσι;;
 
Top