Λοιπον φιλε Α300 αν εχουμε ορεξη να αναφερθουμε σε πολιτικες ευθυνες, να το κανουμε απο την αρχη της ιστοριας και οχι απο εκει που μας βολευει το χρωμα! Οταν απο το 82 (που ισως να ησουν και σε μια αλλη υπαρξιακη διασταση, οποτε δεν τα εζησες) η τοτε κυβερνηση αρχισε να ροκανιζει τα παχυλα ταμεια της ΟΑ, να προσλαμβανει κατα συρροην το 1985 κοσμο γιατι το 1986 θα εχανε τις εκλογες, οταν κανανε τις οποιες καβλες, ρεζερβαροντας τα Β747 για εξωτικους προορισμους για να πανε διακοπες τα μελη της πρασινης οικογενειας, οταν η οικογενειες ολοκληρες των εχοντων θεση προσλαμβανονταν, και οι καθαριστριες παιρνανε ΤΟΤΕ 90.000 δραχμες, τοτε λοιπον να ψαξεις να βρεις απο που υπαρχει η πολιτικη ευθυνη!.. Οταν απο το 1981 εως το 2005 τα 19 κυβερνουσε η σημερινη αντιπολιτευση, δεν μπορεις να ριχνεις το φταιξιμο αποκλειστικα στην σημερινη κυβερνηση.. Και αυτη εκανε τα λαθη της, αλλα η τακτικη αποπροσανατολισμου μερικων κιτρινων φυλλαδων εχει ξεπερασει καθε οριο. Το μονο χοντρο λαθος ειναι οτι ενω παρελαβε την ΟΑ ψωφια δεν της εδωσε την χαριστικη βολη, να την ιδιωτικοποιησει μεσα σε μια νυχτα στο προτυπο τοσων αλλων *επιτυχημενων πλεον) εταιρειων στην υφηλιο. Προσπαθησε να βρει μια λιγοτερο επωδυνη λυση, αλλα τελικα η λυση αυτη αμαυρωνει την εικονα της εταιρειας στο εξωτερικο και εκει ειναι οι ευθυνες που καταλογιζω.
Εδω παντως δεν ειμαστε για πολιτικη κουβεντα, αν θες να τα πουμε μεσω ΠΜ
Και το σκελος SKG-FRA κοπηκε. Ας αναλογιστουν μερικοι σε τι σημειο εχει φτασει η εταιρεια να κοβει τα πιο σημαντικα δρομολογια της.. Οδηγηται σε ελεγχομενη καταρευση, ωστε να μπορεσει να δημιουργηθει το νεο σχημα. Ολοι οι καλοβολεμενοι βεβαια θα παρουνε πουλο. Εξ ου και ο ανοιχτος πολεμος με τα ΜΜΕ. Αμα ειμαστε καλοβολεμενα τρωκτικα δε γουσταρουμε να μας παρουν το μουχλιασμενο τυρι που καθομαστε, ακομα και αν κινδυνευουμε να βουλιαξουμε μεσα και να πνιγουμε!