Η economy ποτέ δεν σου έδινε lounge, priority, fast track και blocked middle seat.
Επιπλέον, αν μιλάμε για την economy πριν 30 χρόνια, τότε να θυμηθώ που πλήρωσα ένα μηνιάτικό μου (κυριολεκτικά) στη ΒΑ για ATH-LHR-ATH, τότε που πληρωσα 3/4 του μηνιάτικου για ATH-LGW-ATH με Air2000 (αιωνία της η μνήμη) και τότε που η ΟΑ πήγαινε στα Ευρώπας με 732 25ετίας.
Επί της ουσίας, το κάθισμα μπορεί να έχει στενέψει, αλλά τα perks της Business (lounge, miles, flexibility) παραμένουν premium σε σχέση με οποιαδήποτε εconomy, παλιά ή νέα.
Το προϊόν της A3 σήμερα είναι καλύτερο ή τουλάχιστον ισάξιο με πολλές legacy της Ευρώπης. Αν νομίζετε ότι η Lufthansa (που αναφέρθηκε) προσφέρει καλύτερο service σε short-haul σήμερα, μάλλον έχετε καιρό να πετάξετε μαζί τους.
Επιπλέον, αν μιλάμε για την economy πριν 30 χρόνια, τότε να θυμηθώ που πλήρωσα ένα μηνιάτικό μου (κυριολεκτικά) στη ΒΑ για ATH-LHR-ATH, τότε που πληρωσα 3/4 του μηνιάτικου για ATH-LGW-ATH με Air2000 (αιωνία της η μνήμη) και τότε που η ΟΑ πήγαινε στα Ευρώπας με 732 25ετίας.
Επί της ουσίας, το κάθισμα μπορεί να έχει στενέψει, αλλά τα perks της Business (lounge, miles, flexibility) παραμένουν premium σε σχέση με οποιαδήποτε εconomy, παλιά ή νέα.
Το προϊόν της A3 σήμερα είναι καλύτερο ή τουλάχιστον ισάξιο με πολλές legacy της Ευρώπης. Αν νομίζετε ότι η Lufthansa (που αναφέρθηκε) προσφέρει καλύτερο service σε short-haul σήμερα, μάλλον έχετε καιρό να πετάξετε μαζί τους.