Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η economy ποτέ δεν σου έδινε lounge, priority, fast track και blocked middle seat.

Επιπλέον, αν μιλάμε για την economy πριν 30 χρόνια, τότε να θυμηθώ που πλήρωσα ένα μηνιάτικό μου (κυριολεκτικά) στη ΒΑ για ATH-LHR-ATH, τότε που πληρωσα 3/4 του μηνιάτικου για ATH-LGW-ATH με Air2000 (αιωνία της η μνήμη) και τότε που η ΟΑ πήγαινε στα Ευρώπας με 732 25ετίας.

Επί της ουσίας, το κάθισμα μπορεί να έχει στενέψει, αλλά τα perks της Business (lounge, miles, flexibility) παραμένουν premium σε σχέση με οποιαδήποτε εconomy, παλιά ή νέα.

Το προϊόν της A3 σήμερα είναι καλύτερο ή τουλάχιστον ισάξιο με πολλές legacy της Ευρώπης. Αν νομίζετε ότι η Lufthansa (που αναφέρθηκε) προσφέρει καλύτερο service σε short-haul σήμερα, μάλλον έχετε καιρό να πετάξετε μαζί τους.
 
Συγνώμη αλλά πόσο δύσκολο θα ήταν να είχαν επιλογές να αγοράσεις ένα γεύμα, όπως το κάνει και η lufthansa; Θα τους χαλάσει το πρεστίζ και θα φανούν low cost?
Να, κάτι τέτοια λέτε και θα τα χρησιμοποιούν μετά θα μας πουν πως "με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού" εισάγουμε buy-on-board
 
Και ναι και όχι. Για παράδειγμα, στη διακεκριμένη βρίσκω τα ψωμάκια της Aegean αισχρά (μέγεθος και ποιότητα) και τα κρουασάν του πρωινού αποκρουστικά. Η ποσότητα του κυρίως γεύματος είναι επίσης μικρή. Τα δε επιδόρπια είναι πολύ κάτω του μετρίου κι έχουν το θράσος να βάζουν την υπογραφή του Παρλιάρου, τα οποία δεν θα τα έτρωγε ούτε σε μαϊμού στο Γιβραλτάρ. Πετάξτε μια φορά με Austrian και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Στη δε οικονομική είναι απλά ο μονόφθαλμος ανάμεσα στους τυφλούς. Πολύ κακή ποιότητα και ποσότητα. Στο μονο που υπερτερεί είναι στα ποτά/αναψυκτικά/ροφήματα.

Κατανοώ ότι στην Aegean δύσκολα φτάνει η κουρτίνα στη δέκατη σειρά όπως στην ΒΑ, οπότε πρέπει να λειτουργήσει με άλλη βάση κόστους. Είναι αξιοπρεπής, μιλάει στην καρδιά του Έλληνα που βλέπει τη σημαία και χαίρεται, είναι φθηνή (Aegean Pass) και εύκολη (γίνε Senator στη Lufthansa αν μπορείς), αλλά μέχρι εκεί.
 
Η Lufthansa, Air France, British κλπ. έχουν μία κάτω του μετρίου Οικονομική στα short hauls τους, ακριβώς επειδή είναι feeders των medium/long hauls τους και ο σκοπός τους είναι να σε φέρουν στα hubs τους. Η Αιγαίου έχει μια συγκριτικά καλύτερη (αλλά πάντοτε μέτρια) Οικονομική, ακριβώς επειδή δεν έχει διηπειρωτικό δίκτυο και άρα δεν έχει εκ των πραγμάτων μεταθέσει το βάρος της σε αυτό. Όταν με το καλό αποκτήσει κι η Αιγαίου διηπειρωτικό δίκτυο, τότε αναπόφευκτα το σέρβις στα ευρωπαϊκά τους δρομολόγια θα θυμίζει ξεκάθαρα Αθήνα-Κάρπαθος με Olympic Air και θα τους ευχαριστείτε για το δωρεάν μελεκούνι και το ένα νερό που (ίσως) θα σας δίνει ακόμα χωρίς χρέωση.

Κάποτε (στην εποχή που το βαρέλι κόστιζε $20) το αεροπορικό από Αθήνα προς Κοπεγχάγη κόστιζε 200.000 δρχ. και το έπαιρνες γιατί δεν είχες επιλογή. Τώρα, με το βαρέλι να κοστίζει 5 φορές πάνω, αν σου πουν ότι το Αθήνα-Κοπεγχάγη κοστίζει €200 ενδεχομένως να σου φανεί ακριβό. Αναπόφευκτα οι προσιτές αερομεταφορές απαιτούν μειώσεις στην ποιότητα και την ποσότητα του προσφερόμενου προϊόντος.
 
πέρα από το γεγονός ότι η δραστηριότητα της Aegean είναι σε short haul οπότε και εκεί θα δώσει έμφαση, υπάρχει και μια Sky και άλλες που έχουν το buy on board οπότε δεν έχει καμία λογική να έχουν όλοι ακριβώς το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.
Επίσης ο /οι προμηθευτές catering έχουν ένα αξιοθρήνητο προϊόν, εφάμιλλο αυτού που έβρισκες στα πλοία Μαρίνα, Ροδάνθη, Δημητρούλα στα 90’. Τα αεροδρόμια είναι στο ίδιο κακό χάλι. Άλλο το DO&CO catering που βρίσκεις στην Βιέννη αλλά τα ψέματα της Αθήνας.
Αλλά ακόμα και αν θέλεις buy on board, πάλι δεν θα καλύπτει αφού άκου τώρα, ίσως το σάντουιτς που θα μπορείς να αγοράσεις να μην είναι με πρόσφορο ολικής άλεσης, γαλοπούλα χαλάλ και τυρί κοσερ και με οργανικό αβοκάντο.
 
Θα διαφωνήσω. Το μοντέλο λειτουργίας το επιβάλλει το ταμείο στο τέλος της χρονιάς, κατά τη δική μου γνώμη. Το γεύμα δεν αποτελεί πλέον κριτήριο για το αν θα επιλέξεις να πετάξεις Οικονομική με Αιγαίου, Sky Express, Lufthansa κλπ. Με τα FQTV προγράμματα να γίνονται ακόμα πιο περίπλοκα και δύσκολα, πλέον ούτε τα μίλια έχουν σημασία για τους περιστασιακούς πελάτες και δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος εξακολουθεί να πιστεύει στο παραμύθι, ότι αγοράζοντας εισιτήρια Light σε P, U, T, S ναύλους, θα καταφέρει να γίνει χρυσό μέλος ή ότι θα καταφέρει να βγάλει δωρεάν εισιτήριο κάνοντας 2-3 ταξίδια το χρόνο (και πέταξαν αυτοί φθηνά κι εμείς φθηνότερα).

Συνεπώς μας απομένουν το κόστος, τα ωράρια, η ευελιξία, η δυνατότητα του αερομεταφορέα να με εξυπηρετήσει σε ένα irregularity και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση κατά την επιβίβαση.
 
Last edited:
Και το buy on board - combi meal, που εχω δοκιμασει σε διαφορες εταιρειες (απλα το έκανα για να εχω μια αποψη) , είναι τερμα για τέρμα αίσχος. Μπριος με αλαντικα τυρια ή με ψωμακι μπαγιάτικο ή οτιδήποτε άλλο μέσα με αναψυκτικό σφηνάκι . Τιμή φαρμακείου. Που υποτίθεται πληρώνεις και λες αντε μπας και είναι κάτι της προκοπής. Είτε πάρεις την μακαρονοσαλάτα με τόνο της Α3 είτε πληρώσεις στην GQ ένα combi meal .... το ίδιο και το αυτό.

Σε παλιά μου πτήση με UX που δοκιμασα επίσης combi meal ... πανάκριβο μεν, αγευστο δε . (στην ux πάλι σου λένε οτι σε πτήσεις π.χ μετα τις 19:00 ή 20:00 δε θυμαμαι ακριβως υπάρχει εκπτωση ) . Στην επιστροφή σκέφτομαι θα πάρω κάτι στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης ως τρανζιτ που ήμουν αν πεινάσω. Η πιο εύκολη λύση , σκέφτηκα, και πιο οικονομικη είναι τα burger king. Ελα όμως που ενα απλο cheeseburger είχε 5+ ευρώ . Οπότε φάτε σκάστε απο πριν (πριν καν φτασετε αεροδρόμιο) και απλά ταξιδέψτε :p:mrgreen:
 
Είναι γεγονός ότι οι ίδιοι που τώρα παραπονιόμαστε για τη μετριότητα/αθλιότητα του inflight catering της Αιγαίου, αν αύριο βγουν και ανακοινώσουν το μοντέλο Buy-on-Board, θα είμαστε οι πρώτοι που θα βγούμε να τους κράξουμε στα σόσιαλ ή να το σχολιάσουμε μεταξύ μας ως κάτι αρνητικό. Κανείς δε θα βγει να πει ότι ορθώς έπραξαν και σταμάτησαν να βγάζουν τα τυροπιτάκια της πλάκας, διότι το take it or leave it (το τυροπιτάκι) είναι προτιμότερο από το pay to play.

Εγώ πάντως περιμένω με ανυπομονησία να το κάνουν, για να δω πώς θα το πλασάρουν επικοινωνιακά (σίγουρα ως κάτι απίστευτα θετικό, αν κρίνω από το πως μας πλασάρισαν τα νέα όρια για τις premium βαθμίδες) και μετά να πάω σε ένα rage room να τα σπάσω.
 
Και ναι και όχι. Για παράδειγμα, στη διακεκριμένη βρίσκω τα ψωμάκια της Aegean αισχρά (μέγεθος και ποιότητα) και τα κρουασάν του πρωινού αποκρουστικά. Η ποσότητα του κυρίως γεύματος είναι επίσης μικρή. Τα δε επιδόρπια είναι πολύ κάτω του μετρίου κι έχουν το θράσος να βάζουν την υπογραφή του Παρλιάρου, τα οποία δεν θα τα έτρωγε ούτε σε μαϊμού στο Γιβραλτάρ. Πετάξτε μια φορά με Austrian και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Στη δε οικονομική είναι απλά ο μονόφθαλμος ανάμεσα στους τυφλούς. Πολύ κακή ποιότητα και ποσότητα. Στο μονο που υπερτερεί είναι στα ποτά/αναψυκτικά/ροφήματα.

Κατανοώ ότι στην Aegean δύσκολα φτάνει η κουρτίνα στη δέκατη σειρά όπως στην ΒΑ, οπότε πρέπει να λειτουργήσει με άλλη βάση κόστους. Είναι αξιοπρεπής, μιλάει στην καρδιά του Έλληνα που βλέπει τη σημαία και χαίρεται, είναι φθηνή (Aegean Pass) και εύκολη (γίνε Senator στη Lufthansa αν μπορείς), αλλά μέχρι εκεί.
Ακριβώς όπως τα γράφεις για τα business γεύματα
για το ψωμάκι, για τα κρουσάν (που συνήθως σερβίρονται με τη ζύμη μέσα να είναι ωμή/άψητη και η γέυση του εσωτερικού απαράδεκτη)
γενικά το πρωϊνό είναι κάτω του μετρίου, πολλά από τα προσφερόμενα δεν τρώγονται/δεν θες να τα φας
για την ποσότητα του γεύματος επίσης είναι έτσι, ανεπαρκής
 
Top