Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συναντιέστε με ανθρώπους και φωτογραφίζεστε με καμάρι που πιθανότατα δεν θα υπάρχουν στο προσκήνιο τους επόμενους μήνες,η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα θυμίζουν κατοχή, κόσμος και κοσμάκης πεινάει κυριολεκτικά.Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτή η κυβέρνηση θα κρατηθεί στην εξουσία χωρίς να πέσει;Μόνο ένα θαύμα!!!!αλλά εγώ σε θαύματα πλέον δεν πιστεύω.
Γιατί σβήνετε σχόλια στο facebook?Η κριτική είναι μέρος της "ζωής" μιας μεγάλης εταιρείας,πως θα διορθώσετε τα λάθη σας αν δεν ακούσετε κριτικές;Μήπως νομίζετε ότι είστε ο Πάπας ;μέχρι και αυτος παραιτήθηκε !!!!
Έχετε αλήθεια κάποιο άτομα στις δημόσιες σχέσεις;Αν ναι τότε συγχωρήστε με αλλά είστε άσχετοι η μάλλον έχετε άσχετους στο γραφείο σας,πως είναι δυνατον να φωτογραφίζεστε με ανθρώπους που το 85% του λαού τους σιχαίνετε;Μα καλά δεν ξέρετε τι επικρατεί στην Ελλάδα;Ζείτε στον δικό σας κόσμο, σε σύννεφα μάλλλον ζείτε χωρίς να έχετε πάρει AOC και βέβαια αεροπλάνα.
Απλά ερασιτέχνες.
 
XXX δεν θα απαντήσω αν η κυβέρνηση θα κρατηθεί στην εξουσία μόνο με ένα θαύμα, γιατί οι πολιτικές συζητήσεις δεν είναι μέρος αυτού του φόρουμ (θα σου θυμίσω όμως ότι από Κασσάδρες άλλο τίποτα σε αυτή την χώρα). Πρέπει όλοι όμως να παραδεχτούμε ότι να βγαίνεις έστω και μια φωτογραφία με τον πρωθυπουργό δεν είναι λίγο πράγμα. Συν όλους τους άλλους. Οπότε το δίκτυο και οι διασυνδέσεις δουλεύουν καλά τουλάχιστον.

Για τα σχόλια στο FB: ας μην τα παίρνουμε τοις μετρητοίς. Πίσω από το κομπιούτερ είναι μάλλον κάποιος/α νεαρός/α που πήρε την δουλειά επειδή είπε ότι είναι social media freak (στην καλύτερη) και αυτό είναι όλο. Ίσως να μην ξέρει καν ποια η διαφορά μεταξύ Α330 και Α340.

Ας περιμένουμε να δούμε, εγώ δεν έχω διαβάσει από μέρος τους αρλούμπες όπως στην Hellas Airlines. Δεν σημαίνει ότι είμαι αισιόδοξος - γιατί ναι, υπάρχουν ένα κάρο ερωτηματικά- αλλά ας δούμε το οριστικό πλάνο. Αν μεθαύριο, ο Βασιλάκης ανακοινώσει codesharing με Χ προορισμούς για παράδειγμα, θα άλλαξε πάρα πολλά. Και ο παπάς φαίνεται να έχει τα κονέ στην πολιτική.
 
να παραδεχτούμε ότι να βγαίνεις έστω και μια φωτογραφία με τον πρωθυπουργό δεν είναι λίγο πράγμα
Και;Τι σημαίνουν όλες αυτές οι συναντήσεις πρακτικά;Ό,τι θα πετάξει η εταιρεία;
 
Σε εσένα μπορεί να μη λένε τίποτε, στους επενδυτές όμως σίγουρα λένε πολλά...
 
1. Doc εγώ αστειεύομαι ενώ εσύ και οι υπόλοιποι (alex96 & XXX κυρίως) βρίζετε κανονικότατα (ερασιτέχνες, “στελέχη”, ΓΕΛΟΙΟΙ, pathetic, “I am with stupid”) και απορώ γιατί οι mods δε σας βάζουν και εσάς λίγο πάγο όπως στον AEROSOL.
2. Μην ανησυχείς ξέρω από τύπους αεροπλάνων. Με πήγαιναν οι γονείς μου από παιδάκι στο Ανατολικό για spotting (από τη βεράντα μάλιστα, πριν κλείσει λόγω της αεροπειρατίας του Μαύρου Σεπτέμβρη στο Μόναχο το 1972 –κανένας μεγαλύτερος ας με διορθώσει). Άρα σε 40+ χρόνια τους έχω μάθει τους τύπους, δεν είναι δα και τόσοι πολλοί
3. Ξέρω τι είναι το ETOPS και ποια αεροπλάνα έχουν όπως προφανώς ξέρουν και συμμετέχοντες στο εγχείρημα γιατί μερικοί από αυτούς είναι από το χώρο όπως σωστά λέει ο Kostas1966.
4. Η κουβέντα θα μπορούσε να πολυ πιο παραγωγική και ενδιαφέρουσα αν είχαμε μείνει στα αεροπορικά θέματα π.χ.:
Α) Λογικά δεν μπορούν να πάρουν πιστοποίηση ETOPS ως νέα εταιρία από το day 1 (γιατί π.χ. ακόμα και οι πιλότοι της πΟΑ που φαίνεται να αξιοποιούν λογικά δεν έχουν ETOPS επειδή πέταγαν με Α340).
Β) Άρα δεν μπορούν να πάρουν δικινητήριο αεροπλάνο (ναι για κακή τους τύχη αφού είναι πολύ πιο οικονομικά -αλλά βέβαια και πιο ακριβά στην αγορά/leasing) και ας υπάρχουν 40 τύποι διαθέσιμοι.
Γ) Άρα αναγκαστικά πρέπει να ξεκινήσουν με τρικινητήριο ή τετρακινητήριο αλλά ‘λογικής’ ηλικίας, κόστους και τεχνολογίας. Θα μπορούσαν να πάνε δλδ σε MD-11, B747-400, A340-300/500/600. To MD-11 (που, απο τις μεγάλες, μόνο η KLM πετάει ακόμα σαν επιβατικό) παρα-είναι παλιό και μπορεί και λίγο μυστήριο τεχνολογικά, τα 747 που είναι διαθέσιμα στην αγορά λόγω της αντικατάστασής τους από το Α380 μπορεί να είναι πολύ μεγάλα και ακριβά. Αν βάλουμε σε αυτά και το ότι οι πρώτοι πιλότοι φαίνεται να είναι Airbus-άκηδες οδηγούμαστε στο Α340.
Δ) Τότε θα μπορούσε να ξεκινήσει μια άλλη υγιής αεροπορική κουβέντα π.χ.: 300, 500 ή 600, και πόσα καύσιμα ανά επιβάτη, με τι configuration, 3-class ή 2-class, με IFΕή χωρίς και πάρα πολλά άλλα αεροπορικά και όχι προσβλητικά.
5. Καλά κάνουν και θέλουν να βλέπουν τους πολιτικούς για να προωθήσουν τα συμφέροντα τους. Όλες οι εταιρίες αυτό προσπαθούν να κάνουν. Αν οι της Sky είναι καραγκιόζηδες, όπως έχετε ήδη αποφασίσει μερικοί, το ξύλο πρέπει να πέσει στα γραφεία των πολιτικών και κυρίως του πρωθυπουργού γιατί τον αφήνουν (τον πρωθυπουργό σαν θεσμό και όχι τον Αντωνάκη) να εκτίθεται με “καραγκιόζηδες”.
6. Τα social media είναι όντως αχαρτογράφητη περιοχή για πολλούς μαρκετινίστες της κλασσικής μονόδρομης διαφήμισης (ακόμα και πολύ έμπειρους). Λογικά στη Sky δεν το είχαν αντιληφθεί (και κακό του κεφαλιού τους) και τώρα κάθονται και “σκουπίζουν” όλη την ώρα τα ανήκουστα που γράφονται και αφήνουν στον αέρα αυτούς που νομίζουν ότι τους κάνουν καλό.
7. Συμφωνώ πάλι με το πνεύμα του Kostas1966 ότι δεν μπορεί να απαντάει μια εταιρία σε ότι πιθανόν κακόβουλο, προσβλητικό, κοντόφθαλμο, άσχετο κλπ γράφεται από κάποιον ανώνυμο, πικραμένο ή μη, σε ένα blog ή στο FB. Ειδικά όταν μερικά από αυτά το μόνο που σηκώνουν είναι μήνυση. Φοβάμαι ότι έχει αναπτυχθεί -λόγω και της κακής ποιότητας της δημοσιογραφίας σε πολλές περιπτώσεις, όπου ο κάθε άσχετος ημιμαθής πέρνει ένα ματσούκι και ρωτάει με θράσος ότι του κατέβει και μετά διαστρεβλώνει και τις απαντήσεις κατά το δοκούν σκόπιμα ή από αγραμματοσύνη- ένα αντίστοιχο κλίμα και στα blogs. E, δεν είναι υποχρεωμένος κανένας, και ιδιαίτερα αν τύχει να είναι σοβαρός (το εύχομαι για τη Sky) να ‘απολογηθεί’ σε κάποιον σε ένα blog για το αν έχει business plan και ποιο είναι αυτό, για το αν φοράει κράνος και μάλιστα αφού ο ερωτών τον έχει λούσει προκαταβολικά (ερασιτέχνη, ‘στέλεχος’, ΓΕΛΟΙΟ και όλα τα άλλα κοσμητικά).
8. Επιτέλους ας περιμένουμε να δούμε πως θα πάνε μήπως και γίνει κάτι σε αυτή τη χώρα, σε οποιοδήποτε τομέα. Εγώ, αν και φοβερός φαν της Qatar, όταν ανακοινώθηκε το απροσδόκητο του ATH-JFK, εν μέρει λυπήθηκα και τη Sky γιατί σκέφτηκα ότι είτε θα τα μαξέψουν και δε θα γίνει τίποτε ή ότι θα πρέπει να αλλάξουν όλο το σχεδιασμό τους. Άλλοι εδω μέσα αντιδρούν σαν να μη θέλουν να γίνει κάτι....

Τους χαιρετισμούς μου, δεν πρόκειται να σας ξαναενοχλήσω
 
Αγαπητέ,σου προτείνω να σκεφτείς το εξής:
α) Αναφερόμαστε τόσο στο βασικό γεγονός (δεδομένη καθυστέρηση της εταιρείας με δεδηλωμένη βούληση να πετάξει το Μαϊο)
β) Στην επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης από την εταιρεία στο facebook αλλά και στα γραφόμενα από υπερασπιστές της.Αυτό το τελευταίο είναι σαφές ό,τι αφορά δυο διαφορετικά πράγματα.
Από τύπους αεροπλάνων,διαδικασίες αλλά και την ελληνική πραγματικότητα σίγουρα ξέρεις.Ξέρουμε όμως και οι υπόλοιποι.
Αν εσύ θεωρείς βρισιές όσα γράφηκαν μάλλον δε διάβασες καθόλου την υπόλοιπη επιχειρηματολογία ή την αγνόησες πλήρως.
Πολύ ειλικρινά και τίμια:Και χιούμορ κάνουμε και επιχειρήματα έχουμε και τα αεροπορικά θέματα τα έχουμε εξαντλήσει.Διάβασε μερικές αναρτήσεις νωρίτερα και θα το δεις.Τις αντιδράσεις μας τις προκαλούν οι ενέργειες τις εταιρείες οι οποίες κρίνονται ελλιπείς,αποτυχημένες,ανεπαρκείς.Αν δε μπορούν να το χειριστούν,πρόβλημά τους.Τα έγραψες πολύ καλά στη παρ.6 της δημοσίευσής σου.
ΥΓ:Δεν αποκάλεσα κανένα "γελοίο".Τις πράξεις χαρακτήρισα ως επαγγελματικά γελοίες.
 
και μόλις τώρα η αγαπητη skygreece διέγραψε το σχόλιο μου σχετικά με τις φωτο των πολιτικών. εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο βόλος :twisted:
 
Και βέβαια οι πολιτικοί έχουν μεγάλη ευθύνη για την αεροπορία.
1)Γιατί ενώ έχουμε την καλύτερη γεωγραφική θέση (ενωνουμε ΑΣΙΑ, ΑΦΡΙΚΗ , ΕΥΡΩΠΗ)δεν έχουμε καμία αεροπορική βάση από καμία σοβαρή εταιρεία(εξαίρεση η RYANAIR)
2)Το Ελευθέριος Βενιζέλος θα μπορούσε να έιχε τουλάχιστον 10 εταιρείες με βάσεις και να έδινε δουλειά σε πολύ κόσμο,αυτο όμως δεν γίνεται επειδή οι φόροι είνα πανάκριβοι, πληρώνεις ένα εισητήριο 70 ευρώ και τα 40 ευρώ είναι φόροι!!!!
3)Γραφειοκρατία απίστευτη που διώχνει όλους τους επενδυτές!!!
Οπότε οι πολιτικοί μας έχουν μεγάλες ευθύνες !! αυτό για το σχόλιό ότι η πολιτική δεν έχει καμία θέση.
Τώρα όσο αφορά στις "βρυσιές" που γράφτηκε από κάποιον δεν νομίζω να είναι βρυσιά το ερσιτέχνης,αντιθέτως είναι λαμογιά να υπόσχεσαι ότι θα ανοίξεις μία εταιρεία να κουβαλάς κόσμο στον Βόλο η στην Αθήνα να του υπόσχεσαι δουλειά και μετά να τους αφήνεις στα κρύα του λουτρού.
Εγώ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε κανέναν πλέον και θα λέω την γνώμη μου.Η λογική του "σφάξε με αγά μου να αγιάσω" που υπάρχει στις μέρες μας εμένα προσωπικά δεν με αγγίζει και κανένα παπαγαλάκι καμίας εταιρείας δεν θα μου απαγορεύσει να λέω την άποψη μου όσο ενοχλητική και αν είναι για διάφορους αυλοκόλακες.
Ένα ξέρω η εταιρεία δεν παρουσίασε ακόμα τίποτα ούτε πρόγραμμα ,ούτε τιμές ,ούτε διαφήμιση και η σεζόν ξεκινάει σε δύο μήνες.
 
H σεζόν, φίλε, ξεκινάει από το πότε βγαίνουν τα καλοκαιρινά προγράμματα, και οι εταιρείες τα έχουν ήδη βάλει στα συστήματα. Ο κόσμος αρχίζει και ψάχνει και κάνει κρατήσεις, τουλάχιστο για τον Απρίλη- μια και το Πάσχα (της από 'κει πλευράς) έρχεται πιο νωρίς. Ταξιδιωτικά πρακτορεία κάνουν τις κρατήσεις τους. Δεν θα περιμένουν τελευταία στιγμή...

Άρα, το 'σε δύο μήνες' που αναφέρεις είναι μάλλον επιεικές...
 
XXX":2pc198m6 said:
2)Το Ελευθέριος Βενιζέλος θα μπορούσε να έιχε τουλάχιστον 10 εταιρείες με βάσεις και να έδινε δουλειά σε πολύ κόσμο,αυτο όμως δεν γίνεται επειδή οι φόροι είνα πανάκριβοι, πληρώνεις ένα εισητήριο 70 ευρώ και τα 40 ευρώ είναι φόροι!!!!

Και στο 0 (μηδέν) να πάνε οι φόροι,πάλι τόσα θα πληρώνεις.Πριν περίπου 1 χρόνο οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ζητούσαν να βγουν κάποιοι φόροι και επιβαρύνσεις για να μειώσουν τις τιμές.Η πολιτεία πήρε την απόφαση,αλλά τα εισιτήρια δε μειώθηκαν.70€ με επιστροφή από Πειραιά για Σπέτσες,τόσο είχε πριν 2 χρόνια τόσο και τώρα...Ότι το Βενιζέλος θα έπρεπε να είναι η Φρανκφούρτη και η Ζυρίχη της Νοτίου Ευρώπης είναι κάτι που όλοι θα το θέλαμε,αλλά δεν έχει να κάνει μόνο με τα τέλη του αεροδρομίου αλλά με τη συνολική οικονομική και πολιτική κατάσταση της ευρύτερης περιοχής.
 
Top