Στόλος της Aegean Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πάντως πιο γρήγορα βλέπω την SKY να δοκιμάζει προς Ασία μεριά, παρά την Aegean.
Πολύ πιθανόν, αν πίσω από την Sky Express υπάρχουν μεγάλα κεφάλαια, τα οποία επιτρέπουν επιχειρηματικά ανοίγματα χωρίς καταστροφικά αποτελέσματα σε περίπτωση αποτυχίας.
 
Η Sky ούτε μπορεί ούτε θέλει να κάνει τέτοιο άνοιγμα. Εκτός αν θέλει να κλείσει.
Η Aegean πάλι θα κάνει τέτοιο βήμα μόνο αν επεκταθεί στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (βλ. Ρουμανία, Κροατία, Σερβία). Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και δε μπορεί να σηκώσει τέτοιο βάρος μόνο για το καλοκαίρι.
Αν οι μεγάλοι παίχτες δώσουν εισιτήρια για 3 μήνες για ΝΥ στα €350 την έκλεισαν για πλάκα.
Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει τολμήσει ποτέ το Dubai που μπορεί να το εξυπηρετήσει με τον υφιστάμενο στόλο.
 
Αν βάλει κανονική business στα A321neo και A320neo , στυλ Turkish airlines ,που στα δικά της A321neo και B737 max έχει premium economy θέσεις και τις πουλάει ως business με 2-2 διαρρυθμιση και αισθητική αλλαγή φωτισμού μέσα στη καμπίνα με mood lighting ανάλογα την ώρα της πτήσης , δίνοντας την αίσθηση στον επιβάτη ως κάτι πιο προσιτό και ταξιδιωτικής εμπειρίας ,πιστεύω ότι έχει δυνατοτητες να δοκιμάσει δρομολόγια προς προορισμούς άνω των 5 ωρών (βλέπε δρομολόγια της Turkish προς Μαυριτανία με B737max ,νότια προς Τανζανια και ανατολικά προς μπισκεκ και αλματυ ) και ίσως να ανταγωνιστεί με καλύτερες προοπτικές εταιρείες μεγαθήρια .Υπάρχει και η καμπίνα της American Airlines , που στο νέο της A321neo έχει ακριβώς τις ίδιες θέσεις που χρησιμοποιεί και η Αιγαίου και έχει τύπου business class θέσεις χωρις οθόνες στις πλάτες αυτών σαν εναλλακτική αφού πλέον παρέχει Ίντερνετ στις πτήσεις.Άποψη μου πάντα.
 
Αυτο με την Business Class να εχει ποιο φραδια καθησματα σε 2-2 διαταξη, σαν της ΤΚ, νομιζω οτι θα της εδινε ανταγωνιστικο πλεονεκτημα εναντι των Ευρωπαιων ανταγωνιστων. 16 θεσεις στα Α320 και 24 στα Α321 θα γεμιζαν ευκολα και με ακριβοτερους ναυλους.
 
Κατά την ταπεινή μου άποψη, το πρόβλημα με business class σε 2-2 είναι ότι δεν θα μπορεί να μετακινήσει την κουρτίνα για να αυξήσει/μειώσει τον αριθμό business (άλλο αριθμό θέλει LHR-ATH άλλο στα εσωτερικού τον Φεβρουάριο). Αν το κάνει έστω για κάποια αεροσκάφη μιλάμε για έξτρα προγραμματισμό (τα 2-2 θα τα κρατάει μόνο στα "φιλέτα" του εξωτερικού; ). Αν το κάνει σε όλα θα υπάρχουν περιπτώσεις που θα μένουν 3-4-5 σειρές business απούλητες και η μειωμένη economy πίσω μπορεί να είναι γεμάτη (για op-up σε business εννοείται πως δε μιλάμε...). Όπως και να έχει ενδιαφέρουσα ιδέα!
 
Παραθέτω σε φωτογραφία τι διάταξη της Cathay pacific που έχει στα Α321neo της συνολικό αριθμό 202 θεσεις , 12 business και 190 economy . Βεβαια το pitch που έχει για τους business είναι πιο μεγάλο από την Turkish ,42 έναντι 36-37 inches,που η Αιγαίου θα μπορούσε να βαλει 16 business και η economy να παραμείνει στις 190 θέσεις χωρίς αλλαγές στο pitch παραμένοντας όπως είναι και τώρα στις 30 inches ,συνολικά 206 θέσεις ,χωρις να μετακινεί τι γνωστή κουρτίνα όπως κάνει τώρα με τα neo των 220 θέσεων ανάλογα τι ζήτηση .Θα έχει τοίχο βέβαια ανάμεσα στις καμπίνες και πιστεύω ότι σιγουρα ακομα και τους μήνες χωρίς πολύ κίνηση έχει αρκετό περιθωριο κερδους.Αυτό μπορεί να δουλέψει και σε A321LR αν αποφασίσει να επιλέξει στο μέλλον. Ακόμα και η Turkish στα widebodies της (B777 B787 A350 ) στην economy έχει επίσης 30 inches.Για XLR θα προτιμούσα τι διαρρύθμιση της Cathay για περισσότερη άνεση που συνεπάγεται ακόμα πιο μακρινοι προορισμοί .Για το A320neo μπορεί να αντικαταστήσει τις 180 θέσεις με 170 θέσεις ,8 business και 162 economy όπως έχουν και άλλες γνωστές εταιρειες.4C7B3925-A70E-4D1E-B875-2063AB45A0CC.jpeg
 
Από πού προέρχονται οι φήμες; Πόσο αξιόπιστες είναι;
 
Last edited by a moderator:
Υπήρχαν και παλαιότερα φήμες για άνοιγμα στα μακρινά δρομολόγια. Το ερώτημα είναι αν πράγματι γίνει η συμφωνία, τι σκοπό έχουν με αυτό; Πόσα αεροσκάφη προτίθενται να προμηθευτούν; Σε τι διαμόρφωση; Για πόσα χρόνια προβλέπεται να τα χρησιμοποιήσουν; Η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη; Έχει γίνει έρευνα αγοράς; Τι κοινό έχει σκοπό να εξυπηρετήσει; Έχει αξιόπιστους και ενήμερους συμβούλους για την επένδυση; Το προσωπικό από που θα το αντλήσει; Πιθανώς τώρα όντως να είναι ο κατάλληλος καιρός, αλλά η απόφαση ας ληφθεί με λογική. Ίσως άλλοι άνθρωποι του κλάδου να μπορέσουν να βοηθήσουν. Γνώμη μου είναι ότι δεν είναι αδύνατο αν υπάρξει συνεργασία και καλή θέληση, οργανωμένη, προσεκτική και καθαρή εργασία, φρέσκες ιδέες και τιμιότητα. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι η Αιγαίου έχει αντιπροσωπεύσει αυτές τις αξίες και οι κινήσεις της ήταν προσεκτικές και επιτυχείς. Πιστεύω ότι υπάρχουν αξιόλογοι, έμπειροι, εργατικοί και επιμελείς άνθρωποι στο δυναμικό της που ίσως απλά να χρειάζονται λίγη ενθάρρυνση, έπαινο και στήριξη. Ελπίζω η όποια απόφαση να είναι μόνο για καλό και να ωφελήσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
 
Top