ΤΑΜ Α320 συνετρίβη στο Κονγκόνιας

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
@TOGA

Βέβαια. Συμφωνώ απόλυτα. Απλά, προσπάθησα να πω ότι υπάρχουν κι ένα σωρό άτυποι και μη επίσημοι παράγοντες, που μπορούν να αλλοιώσουν την απόφαση που θα έπαιρνε κάτω από εντελώς ανεπηρέαστες συνθήκες ο οποιοσδήποτε κυβερνήτης. Αλλά τι κάνουμε; Αυτή είναι η περίφημη "οικονομία της αγοράς". Νούμερα και όχι άνθρωποι....
 
Είναι λογικό η εταιρία να θέλει να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Το ίδιο θα έκανε και ένα φυσικό πρόσωπο. Δε βλέπω γιατί θα πρέπει να κατηγορείται για αυτό. Τώρα, το τι θα βγάλει το πόρισμα (εάν και εφόσον γίνει τελικά σοβαρή μελέτη), είναι άλλο θέμα.

Το θετικό στην όλη υπόθεση είναι ότι η εταιρία είναι παρούσα και προσπαθεί να ενημερώσει, έστω και από τη δική της σκοπιά. Θα μπορούσαν οι εκπρόσωποί της να είχαν εξαφανιστεί, όπως έχει συμβεί σε άλλες περιπτώσεις, αλλά μάλλον αυτή δεν είναι ενδεδειγμένη τακτική αντιμετώπισης κρίσης. Η ΤΑΜ με τη στάση της δείχνει ότι, ανεξάρτητα από το αν και πόσο ευθύνεται για το δυστύχημα, είναι σοβαρή εταιρία και διαθέτει σχέδιο crisis management.
 
Λάθος του κυβερνήτη προκάλεσε το αεροπορικό δυστύχημα στο Σάο Πάολο

source: cosmo.gr
 
Από το ίδιο άρθρο...

εμπόδισε το αεροπλάνο να μειώσει επαρκώς την ταχύτητα του κατά την προσγείωση

Εγώ θα πω μάλον λάθος στη μετάφραση. Διαφορετικά γυρίζουμε πίσω στη thread για το fly-by-wire :wink:
 
η FAA σε συνέχεια του Airbus Accident Information Telex έβγαλε αυτό :
http://www.faa.gov/other_visit/avia...7/SAFO07007.pdf
Χωρίς να είναι ακόμη 100% σίγουρο, το τί συνέβει μάλλον το ξέρουμε, απομένει να μάθουμε και το γιατί.
 
Γεια σας παιδια,

πρωτο ποστ κανω εδω στο φορουμ αλλα εχω λογο για να σχολιασω εδω.
Ειμαι ελληνοπουλο που εδς και 7 χρονια μενω στο Σαο Παουλο Βραζιλιας, και το ILS της 17R για Congonhas περναει πανω απο το σπιτι μου.

Το Congonhas ειναι ενα παραπολυ δυσκολο αεροδρομιονα προσγειωθης, καθως βρισκεται στην μεση της πολης. Οταν το φτιαξανε το 1930 ητανε χωραφια τριγυρω, αλλα η πολη μεγαλωσε.

το Congonhas αν και δεν ειναι πια αεροδρομιο με πτησεις εξωτερικου ειναι το μεγαλυτερο στην Νοτια Αμερικη με τις περισσοτερες πτησεις και σχεδον 18εκ. επιβατες το χρονο. Ειναι το main hub της ΤΑΜ και της GOL.
ο διαδρομος 17R/35L ειχε κλεισει για 3μηνες, για να το ασφαλτοσουνε παλι, αφου τα τελευταια 3 χρονια εχων γλιστρισει οταν βρεχει 6 αεροπλανα.

Αλλα οι βλακες, παραδωσαν τον διαδρομο χωρις να εχουνε κανει το grooving, που διευκολινει την ροη της βροχης στο διαδρομο
Πρεπει νασ σας πω οτι ο ενας παο τουσ δυο κεινητηρες δεν δουλευε το reverse thrust λογω προβληματος. Η ΤΑΜ το ηξερε και θα το περναγε απο επισκευη την αλλη ημερα, καθως στο manual της Airbus λεει οτι με εναν κηνιτηρα μπορουσε να πεταξει μεχρι 10ημερες. και δεν ηταν ενα "no fly".

Αλλα! εχουμε και αλλα παλι!
Απο τη περιεφραφη της ομιλιας των δυο κυβερνητων και το data που βγαλανε απο το μαυρο κουτι, δειξανε οτι η μηχανη χωρις reverse ξαφνικα εδωσε ισχυει.

Ετσι το αεροσκαφος μεσα στη βροχη, με διαδρομο που γριστραγε, με προβλημα στο ενα εκ τον δυο μηχανων στο reverse και να μπαινει ισχυ και διαδρομος μονο με 1940μ εγινε η κατατροφη.

Η τραγικη ειρονια ειναι οτι το αεροσκαφος επεσε σε κτιριο της TAM Express εκτος του αεροδρομιου που ειναι η θηγατρικη cargo της ΤΑΜ.

δυστυχως 199 ατομα πεθανανε (186 στο αεροσκαφος + 13 στο κτιριο).
 
Κυκλοφόρησε το τελικό πόρισμα για τίς αιτίες του ατυχήματος, στην αγγλική γλώσσα μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Η βασική αιτία, μετά την επαφή έκοψαν την μία μηχανή ενώ άφησαν την άλλη σε ώση σχεδόν απογείωσης.
Όλος ο πλανήτης προσπαθεί να καταλάβει το γιατί και πώς και δυστυχώς, σε αυτά τα ερωτήματα, το πόρισμα δεν δίνει σαφή απάντηση.
 
Top