ΤΑΜ Α320 συνετρίβη στο Κονγκόνιας

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
leandros":tspjumnb said:
για πόσα μέτρα αεροδιάδρομο μιλάμε? τόσο μικρός ήταν?

Αεροδιαρομο ? ?
Σαν τους ΕΚΦΩΝΗΤΕΣ των δελτιων ΕΙΔΗΣΕΩΝ μου ακουγεσαι ! !

:? :?
 
flightnumber":1qp58yri said:
Προς Θεού, το μόνο συναίσθημα που νιώθω για κάθε τραγωδία είναι θλίψη.Δε κατηγορώ κανένα, μου αρέσει να ακούω τις απόψεις ατόμων, που σίγουρα έχουν μια πιο άμεση επαφή με την πραγματικότητα(μπορούν να βγάλουν πιο ακριβή συμπεράσματα).
Φιλε μου, δεν ειχα την πραγματικη αμφιβολια για τις καλες σου προθεσεις και ουτε σου ασκω κριτικη. Λιγη υπομονη συνεστησα σε ολους αλλα και σε μενα. Με 400 και πλεον απο/προσγειωσεις στο "ενεργητικο" μου ως επιβατης και με αλλες ακομη στο αμεσο μελλον και εγω αγωνιω να μαθω τι πηγε τοσο τραγικα λαθος σ' αυτην την προσγειωση.
Αν τα 'χω με καποιους αυτοι ειναι οι "ειδικοι" κατω στην Βραζιλια, που ειδαν καμερες και τρεχουν να φανουν στο γυαλι , δειχνωντας ασεβεια στην αληθεια, στους νεκρους αλλα και στα αλλα θυματα, δηλαδη σε αυτους που εμειναν πισω...
Συγγνωμη που βγηκα εκτος θεματος και σταματω εδω αφου δεν εχω κατι πιο χρησιμο η καινουργιο να προσθεσω.
 
:arrow: http://www.airliners.net/open.file/1021719/L/

Κάπως έτσι θα ήθελε ο πιλότος της ΤΑΜ να τελειώσει η περιπέτεια του.
Το δικό του αεροσκάφος συνέχισε τη πορεία που φαίνεται να είχε και το αεροπλάνο της φωτογραφίας.
 
leandros":3m8xwarh said:
αυτό σου έμεινε από όλη τη συζήτηση?
περαστικά

Γιατι το λες αυτο ? ?
Γιατι ΤΟ ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ? ?

Η θα κουβεντιαζετε εχοντας ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ η ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ! !
ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠ ΟΛΑ :x :x . . . .ΤΕΛΟΣ ! !
 
Και μην πατε μακρυα. .τα αεροσκαφη που εξυπηρετουν το συγκεκριμενο αεροδρομιο προερχονται κυριως απο το SANTOS DUMONT του RIO DE JANEIRO,του οποιου ο ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ( :lol: :lol: ) εχει τα κατωθι στοιχεια : Main Runway: 1350 x 40 m
 
flyer":1ahualo0 said:
Γιατι το λες αυτο ? ?
Γιατι ΤΟ ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ? ?

Η θα κουβεντιαζετε εχοντας ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ η ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ! !

Θα αναφερθώ στο θέμα μόνο μία φορά, όποιος θέλει συνέχεια ας μου στείλει πμ

Φίλτατε Flyer, προσωπικά εμένα με ενοχλεί πολύ περισσότερο η λάθος ορθογραφία παρά το να χρησιμοποιήσει κάποιος (κατά 99% από παρόρμηση, λόγω τηλεοπτικού βομβαρδισμού) μια λάθος έννοια. Με άλλα λόγια, όπως εσένα σε ενόχλησε το "αεροδιάδρομος", έτσι κι εμένα με ενόχλησε το "στα ψηλά" το δικό σου ("στα ψιλά" είναι η σωστή ορθογραφία). Και αυτό δεν είναι τίποτα, έχω δει πράματα και θάματα σχετικά με την ορθογραφία εδώ πέρα. Δεν λέω όμως τίποτε, αν και με ενοχλεί, γιατί αυτό είναι δουλειά άλλων.

Με την ίδια λοιπόν λογική, μπορούσα να πω κι εγώ "Ή θα κουβεντιάζετε έχοντας γνώση της Ελληνικής γλώσσας, ή μη μιλάτε καθόλου"

Αυτά. Συγνώμη για το offtopic. Πίσω στη συζήτηση για το ατύχημα
 
Αφήστε τα μίση για την ώρα...

Μία κατά τη γνώμη μου ενδιαφέρουσα τοποθέτηση της ΤΑΜ επί του θέματος. Δεν κρίνω μόνο το περιεχόμενο όσο κυρίως τις προσπάθειες να υπάρχει πλήρης αλλά προσεκτικά δομημένη ενημέρωση/πληροφόρηση.

http://www.airtransportnews.aero/cgi-bi ... g=&id=4994
 
captainjumbo":2wfaikwy said:
Μία κατά τη γνώμη μου ενδιαφέρουσα τοποθέτηση της ΤΑΜ επί του θέματος. Δεν κρίνω μόνο το περιεχόμενο όσο κυρίως τις προσπάθειες να υπάρχει πλήρης αλλά προσεκτικά δομημένη ενημέρωση/πληροφόρηση.
Πραγματικά ποτέ, ή σχεδόν ποτέ, δεν βλέπει κανείς τόσο σοβαρή προσπάθεια, από πλευράς εταιρείας, να τεκμηριώσει την μη ευθύνη της στο ατύχημα. Κι όσο κι αν ο εκλειπών Κυβερνήτης αποκαλείται,
προς τα κει δείχνει η ανακοίνωση ότι πρέπει να πέσουν οι πέτρες!!! Το οποίο, ίσως, και νάναι αλήθεια. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν θα μάθουμε, όσα πορίσματα κι αν βγουν, όσα "μαύρα κουτιά" κι αν διαβαστούν, τι ακριβώς μπορεί να σκέφθηκε - ή να μην σκέφθηκε - ο προαναφεθείς κι ενήργησε έτσι. Όπως, ας πούμε, την ενδεχόμενη ενδοεταιρική τρομοκρατία, που επιβάλλει το δρομολόγιο να γίνει, αφού τυπικά μπορεί, έστω κι αν οι φωνή της λογικής λέει "όχι" σ' όλα τα manuals. Σκέψεις κάνω, κι απλά σενάρια παραθέτω.
Επίσης, κάτι άλλο που σκέπτομαι, είναι το πόσο εύκολα μπορούν να ηρωποιηθούν ή να γελοιοποιηθούν οι χειριστές, από το αμείλικτο και "παμφάγο" κοινό. Στην περίπτωση της φωτό http://www.airliners.net/open.file/1021719/L/, που παραθέτει ο φίλος plekkas πιο πάνω, ο φωτογράφος σχολιάζει:
Aircraft attempted to land on a wet runway 35L, and, noticing that it would not stop, the pilots did a great job getting the plane of the runway to the taxiway, otherwise they would hit the avenue right after the threshold. Notice how close the aircraft got of falling down the little hill. Great job, pilots
Αγνοεί απολύτως το πώς κατάφερε το πλήρωμα να βρεθεί σ' αυτή τη θέση, και αντί να αναρωτηθεί αν θα πρέπει να επαναξιολογηθούν από την αρχή, τους θεοποιεί. Αντί να γράψει "great job God" ή "luck" ή οτιδήποτε άλλο, αποδίδει σ' αυτούς τα εύσημα. Γιατί, μην έχετε καμμιά αμφιβολία ότι ο Θεός, ή τύχη, όπως θέλετε πέστε το, βοήθησαν και σταμάτησε το αεροπλάνο ένα πόντο πριν το χαντάκι. Προσοχή: Δεν υπονοώ σε καμμιά περίπτωση, ότι, ντε και καλά, έφταιγε το πλήρωμα. Πιθανότατα και όχι. Δεν έχω ιδέα.
Μήπως κι εδώ δεν είναι μια ολόϊδια περίπτωση με το SX-CBI; Δεν το άκουσα να λέγεται. Το ότι εκείνο έσπασε λόγω σαθρών εδαφών, ή ότι ο διάδρομος 34 είναι 450 μέτρα περίπου μεγαλύτερος, δεν λέει και πολλά.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, πριν βγούμε όλοι οι υπόλοιποι, οι αναμάρτητοι, βουτήξουμε μια πέτρα και αρχίσουμε να βαράμε. Ή πριν αρχίσουμε να χειροκροτάμε!
 
Σωστά, σε γενικές γραμμές, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το πλήρωμα σε ένα αεροσκάφος είναι ό,τι και ο τερματοφύλακας στο ποδόσφαιρο. Με άλλα λόγια, το πλήρωμα (και σε τελική ανάλυση ο κυβερνήτης) είναι ο έχων τον τελευταίο λόγο και την ευθύνη για το όποιο decision making, ανεξαρτήτως manual, company policy, etc., etc., etc.

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι τα πληρώματα, καλώς ή κακώς, μπορούν να θεωρηθούν αν όχι ο πρωτεύων λόγος τουλάχιστον ο συντελεστικός για το 90% των ατυχημάτων.
 
Top