flightnumber":1vxy37yb said:
Όπως και να έχει!Σίγουρα ήταν πολύ γκαντέμιδες.Δηλαδή να καρφωθούνε πάνω στις δεξαμενές καυσήμων!!!Μου κάνει δε εντύπωση που ήταν δύο κυβερνήτες, και αποφάσισαν να επιταχύνουν!?(απ΄ότι λένε) στο τέλος του διαδρόμου, με την ελπίδα ότι θα το σήκωναν.Σίγουρα πολύ κακός υπολογισμός σε συνδιασμό με τεράστια ατυχία!
Επιτρεψτε μου να διαφωνησω για τα περι κακου υπολογισμου. Ο υπολογισμος και η αποφαση του πληρωματος για επανακυκλωση, μπορει και να ηταν ο μονος ενδεδειγμενος χειρισμος για την συγκεκριμενη κατασταση αλλα κατι αλλο να πηγε στραβα με την διαδικασια. Αυτο δεν ειναι δυνατον να το γνωριζουμε εμεις.
Απο τις ειδησεις ακουσα εναν Βραζιλιανο "ειδικο" να λεει οτι κατα πασα πιθανοτητα εφταιγαν τα φρενα του αεροσκαφους , ενω αλλος , ακομα πιο "ειδικος" ειπε οτι υπηρχε προβλημα με τον κινητηρα του αεροσκαφους...
Καποιος αλλος σε αλλο καναλι ειπε οτι το πιθανοτερο αιτιο ηταν ανθρωπινο λαθος....
Δυστυχως εδω μιλαμε για Βραζιλια, και αν κρινουμε απο το προηγουμενο μεγαλο ατυχημα με την εναερια συγκρουση ενος Εμπραερ Λεγκασυ με το Β737-800 και το γενικοτερο αλαλουμ που επικρατησε τοτε, φοβαμαι οτι και εδω μαλλον θα δουμε τριτοκοσμικες προσεγγισεις στην ερευνα.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ( και ) για αυτο το ατυχημα τα αιτια ειναι παραπανω απο ενα.
Και για να τονισω ποσο πολυπλοκη ειναι μια εις βαθος και αντικειμενικη διερευνιση ενος ατυχηματος , η κυρια αιτια του ατυχηματος αυτου θα μπορουσε να ειναι (
υποθετικα παντα ) η εκπομπη μιας ακτινας λειζερ απο το εδαφος η απο τα παρακειμενα κτιρια προς το πιλοτηριο με αποτελεσμα την προσωρινη τυφλωση του πιλοτου που "ειχε" το αεροπλανο. Αυτο μπορει να οδηγησε με την σειρα του σε ενα "τσαπατσουλικο" τατς νταουν πολυ πιο μεσα στο διαδρομο απ' οτι επρεπε. Η μονη ενδεδειγμενη κινηση του πιλοτου ηταν να επανακυκλωσει αφου το μονο σιγουρο εκεινη τη στιγμη ειναι οτι το αεροσκαφος δεν θα μπορεσει να σταματησει εντος του διαδρομου. Εδω ομως υπεισερχεται ο παραγοντας "βρεγμενος και κοντος" διαδρομος, με αποτελεσμα αυτη η λογικη κινηση των πιλοτων να εχει τη γνωστη καταληξη. Αρα, εχουμε κυριο παραγοντα την ακτινα λειζερ ενος ανοητου φαρσερ ( συχνο φαινομενο, πιστεψτε με ) που οδηγει στην προσωρινη τυφλωση , συγχυση / απωλεια ελεγχου του πιλοτου, με δευτερευοντες παραγοντες ( αλλα σημαντικους ) του μικρου σχετικα διαδρομου , της βρεγμενης επιφανειας του λογω βροχης και της υπαρξης κτιριων τοσο κοντα στο τελος του. Τελος να αναφερουμε οτι το εν λογω αεροδρομιο εχει περιπου 2.200 ποδια υψομετρο και αυτο ισως να επιβαρυνε ( ελαχιστα εστω ) την ανταποκριση των κινητηρων.
Το παραπανω σεναριο ειναι καθαρα υποθετικο , και απλως δειχνει το ποσοι πολλοι και φαινομενικα ασχετοι παραγοντες μπορουν να προκαλεσουν μια τραγωδια, και για αυτο και ποσο περιττο ειναι ολοι να βγαζουμε υπεραπλουστευμενα και αδικα συμερασματα ειδικα οταν καποιοι απο τους αδικημενους δεν μπορουν να υπερασπισουν πια τον εαυτο τους.....
